aki próbálta már mindkettőt: ktm lc4640 és yamaha tt600re
futóművileg mennyi különbség van?
mert súlyban egyeznek, az lc4 kicsit izmosabb, mérgesebb, de a futóműről nem lehet leírások alapján adatot szerezni
és amennyiért egy (kezdődő)dekompresszorhibás lc4 van annyiért már egy patent állapotú tt-t lehet vásárolni
jah, az is kéne, de az még ráér...
Husabergemen is szétment, azt megcsináltam, gyárottam bele olyan kis fém lapot ami kapcsolja az érintkezőket, szerintem ezzel is ez lesz
Szerintem nem véletlen beszéltünk arról mit is nézzél meg, abban a gépben nem fogsz csalódni.
Árban is jóval ésszerűbb keretek között mozog mint a neten hirdetett LC4-ek.
Igen draga baratom volt 2 motorom. de en vettem smr.t is mert akkor az megtetszett.. ja ea veled ellentetben en nem a youtubon nezem a motorokat h de joo lenne ilyen aztaaa...te nem oszinte vagy mr.nagyonmegmondo, hanem primitiv. Leirtam az igazsagot ha velemnyed szerint nem igy van akkor te burokban eltel eddig. Jah es ha az az lc4 amit kuldtel nagyon gyonyoru de nekem annyit nem er meg. Jah es ha te az elozo monologomon megsertodtel buj be egy sarokba es sird ki magad mit jossz az idiota humoroddal h mi a tuti vetel...
Itt az igényességedre a bizonyíték főleg az állvány nagyon tuti! Ez a vétel is olyan lesz mint amikor kb. 2 hónapja kerestél olyan motort ami nem szervízigényes aztán ebből lett az smr az tényleg nem az.
Szia! Koszonom valaszod, azonban megjegyzem nem fogok egy szeria motorert ennyit adni, mikor en az smr-t 1.3 ba adtam el es azon kb 700.000ft extra volt....ja es nem akarok bele menni nagy eszme futtatasba ertem h a piaci arak valtoznak de egy eve 1millio alatt voltak az lc4ek most meg nem tudjak mit kerjnek ertuk..ezt ugy mondom h abszolut elfogult vagyok a marka irant. Ezek alapjan megjegyzem megneztem egy par morort az elmult napokba ugy h kepek alajan szepek voltak es a helyszinen meg egy szardarab fogadott. (Lehet h en vagyok tul "pipere"de egy utcai motor ne legyen mar pocsek). Azveddigi motorjaim tokeltesek voltak annak ellenere h volt koztuk 95os dr650is. Ezek alapjan nem vagyok hajlando egy csunya es igenytelen motorert 1 millio felett adni.
Mielott mindenki skotnak gondolna elmondom h hajlando vagyok megfizetni a piaci ar felso hatarat egy tenyleg szep motorert de a piaci ar feletti tobb szaz ezres osszeg maradjon meg a sovarkodo kis tiniknek!
futóművileg mennyi különbség van?
mert súlyban egyeznek, az lc4 kicsit izmosabb, mérgesebb, de a futóműről nem lehet leírások alapján adatot szerezni
és amennyiért egy (kezdődő)dekompresszorhibás lc4 van annyiért már egy patent állapotú tt-t lehet vásárolni
Husabergemen is szétment, azt megcsináltam, gyárottam bele olyan kis fém lapot ami kapcsolja az érintkezőket, szerintem ezzel is ez lesz
A kis 3 gombos óra kapcsoló 10 pénz volt tavaly...
olx-en árulnak egyet, de 18ezer kicsit sok érte :)
Már beszéltem is a tulajjal, nagyon szépen köszönöm a "figyelemfelhívást".
Árban is jóval ésszerűbb keretek között mozog mint a neten hirdetett LC4-ek.
a képen látható (lámpa,duda, leállító) kapcsolót keresek!
akinek van az szóljon, köszi!
Mielott mindenki skotnak gondolna elmondom h hajlando vagyok megfizetni a piaci ar felso hatarat egy tenyleg szep motorert de a piaci ar feletti tobb szaz ezres osszeg maradjon meg a sovarkodo kis tiniknek!