Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2 sm szett van itthon minek 3

A kormányom is egyenes, már csak egy baráti árú féktárcsa hiányzik
akkor gyere be hozzám és vedd meg a twinwall kormányom . és az sm szetett is
áh Isten ments, nekem abból lesz gyroszom ha te eladod, tudod jól!
Én is tudom.
És holnap pont fehérváron járok
ez pontosan 320 as üszö
320 as uszó...
kortisz mester NE rontsd az üzletem !
há dehogy nem
hanyas féktárcsára van szükséged?
More
Nem veled emilezek a féktárcsáról?
Az olaj nem csak nálad és nem csak nálam bizonyított.De persze mindenki azt tölt bele amit akar.
Mondjuk ez a cserélni kellene ennyi meg ennyi üzemóránál, az szerintem az üzembiztonság miatt van! Ennyit el KELL hogy menjen versenykörülmények között is! Aztán a többi csak bónusz... (igaz hogy a 0 km-es sx450 4. sebességének fogaskereke 5 üó után tojt be, szóval bele lehet futni anyaghibába is)...
Viszont szerintem az olaj is befolyásolhatja kicsit... Nekem ez bizonyított, ezt használnám/tam máskor is!
huskynak a szerviz limitek mindig úgy vannak hogy cross/enduro
a cross álatalában a fele az enduronak.... amit én is művelek ilyen hoki lötyögés meg szerintem még meg lehetne duplázni
az ilyen 15 óra körüli leengedett olaj alig másabb mint az új.....
bezzeg a tenere 6-7 ezer km után már egész más olajat produkál
Eladó supemoto sárvédő.
Szép állapotban, szinte karcmentes.
5ezer péééz.
Na ezaz hogy versenykörülmények közt adják meg a cseréket és ez tiszta sor mivel versenymotor.De a tapasztalat azt mutatja hogy hobbiszinten jóval többet elmennek ezek a motorok megbontás nélkül.De persze mindenki saját maga dönti el mikor cserél alkatrészt a motorjába semmi se szentírás ugye.
Igazad lehet, én nem értek hozzá csak a tapasztalataimat írom le (bár az auner által forgalmazott putoline egy rakás kaki volt, 1 üzemóra után nem tehetett csak recsegve váltani), de én még azért még mindig kíváncsi lennék a gyár mit ír! Pl. hány üzemóra után cserélj a 2007-es 450 exc-be dugót, hány üzemóra után hengert, stb...
Az oké hogy nem a motorex miatt megy el annyit amennyit hanem attól hogy van karbantartva és használva.Na a kérdés az a cserélsz dolgokat időben neked mi az az idő?Mert oké versenymotor és már rég ki kellett volna cserélnem egy csomó dolgot a blokkban ha úgy is használtam volna mint egy versenymotort.Hobbiszinten meg senki se tudja mikor mit kell csak ha szét van szedve látod hogy mivan benne.Ha meg idő előtt széthullik benne valami akkor szopó.Én bevállalom hogy hallgatva sok nálam okosabb 525-ös motortulaj javaslatára még lazán lemotorozom ezt a szezont és teszek bele még egy pár órát.
sok ez mindenhogy
ló@ fogok én mindent csereberélni időben
majd ha szétdurran a blokk akkor lesz benne valamilyen másik
ha épp nagyon csóróság lesz akkor etz blokk
Ez nem a motorex miatt megy el, vagy nem megy el addig. 2 eset van: cserélsz dolgokat időben, és viszonylag olcsón megúszod, vagy amikor szétrepül, akkor nagyon sokba kerül majd. Nincs baj a perselyezett hengerrel sem, max annyi, hogy ahhoz más gyűrű kell. Puhább, ami nem eszi meg a perselyt. A nicasilos hengerhez meg keményebb gyűrű kell, így amikor beleteszed a nicasilos hengerhez való dugót a perselyezett hengerbe, akkor hamarabb elkopik...
Sziasztok.
Also kuplung munkahenger takaro kellene nekem 2006 smr 560 hoz. Akinek van ilyen az ne tartsa feleslegesen, mettven akar meg is vennem.

Koszi.
eladó apróságok olcsón a rezó az Albert!
Akkor csak megérte rendszeresen(10-15 üó) belelötykölni azt a Motorexet! És nem egyébbel kísérletezni! Meg rendesen előmelegíteni stb... Remélem még sokáig megy! Azért kíváncsi leszek milyen szétszedve?!?
Valakinek esetleg nincs egy ilyen fékkarja ?
LC4, brembó, rövid fajta
Nekem 420 üzemóra. Jól bírja