Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

háááá ja! nem üzemorát kell venni! hanem motort
Tök felesleges az üzemórák számán lovagolni.Egy ismerös/baráttól átvett motor,aminek tényleg 100% tudod az elöéletét,azt gondolom számíthat,de egy kitudja hány embert megjárt gépnél ez miért mérvadó?Nyugodtabb az ember 120al és 1honap mulva kell rá 300.000ft vagy inkább legyen reális 350ü.ó és 2szezont végig nyomsz felujítás nélkül...
Mai világban már nem nagy szám kicsit megbuherálni....egy normális elbeszélgetés a tulajjal,már sokat elárul,aztán had beszéljen labancPOWER ...enyémen volt óra csak törött
így igaz! Nekem is megvan hozzá a gyári gumi!
Van szemed hozzá,én nem vettem észre elsőre hogy másmilyen az idom
Viszont az én gépem is ugyanilyen mint a kollégáé,hogy 2004-es gyártás de 2005-ös típus(csak 525),és ezen is Pirelli Scorpion Pro F.I.M volt rajta gyárilag.
Sziasztok!

Keresek EXC 300 2009-re kuplungkosara, ha van valakinek elfekvőben sikítson
Te olyan hülye vagy



Köszi !
Nem egy nagy vasziszdasz.Először is a 400-ast gyártották 2001-2002-ben ekkor még nem volt 450-es.Aztán jött a 450-es és talán még egy pár évig adtak ki 400-ast 07-ig.Persze van 08-tól is de az már teljesen más blokk.Szóval külsőre ha nincs ráírva mekkora köbcenti akkor gyakorlatilag semmiben se különbözik csak a henger magassága maximum de ezt is vonalzóval kéne méregetned.Lényeg hogy 2001-02ben átlátszó tankosak mind 400-asok vagy 520-asok.03-tól jött a 450-es és a 525-ös.Talán 2004-től dobtak ki még pár 400-ast.De mondom külsőre mind egyformák.
Helló !
Most készülök Ktm 450 EXC típusú motort venni és hogy tudom megkülönböztetni a 400 EXC-től, illetve hogy tudom megállapítani a motor évjáratát ? Előre is köszönöm !
http://www.kepesmotor.hu/mz-kr...

ÉRDEMES itt SZÉTNÉZNI...ojjan SZIKKSSZDÉJJEK meg FÁKKTORYK vannak hogy szerintem innen FOGJÁK válogatni az IDEJJI VÉBÉ mezőny GÉPEIT....
Hali.
elérhetőséget tudnál nekem adni?!
Rendben.
Csörgess meg holnap, visszahívlak. 20 2181914
Az enyémnek is idősebb a forgalmija 1 évvel mint az alvázszáma. Tavaly több 100 behozott autót helyeztettünk forgalomba többnyire németből és osztrákból az NKH felügyeleten mégis volt olyan aki a kinti forgalmi alapján bejegyzett gyártási év ellenére 1 évvel megöregítette az autót és már nem lehetett módosítani és reklamálni csak megkaptad az adatlapot és ott láttad! Ez mondjuk addig vicces csak amíg a 2011-es autóból lett magyarországon egy 2010-es! Regadó szempontjából egyáltalán nem volt mindegy és az sem hogy ha el akarod adni hoppá nem írhatod be hogy 2011 pedig te tudod hogy az és a német is tudta aki először forgalomba helyezte csak itthon nem! szóval ennyit erről ez csak egy személyes tapasztalat!
A 3-ik osztrák papíros a többi magyar rendszámos volt.
ezek rendszamosak voltak?
ertem, akkor 9 kôrül felrakom, kis alku majd belefer...
Ezt sose lehet tudni nincs rá törvény a piac majd eldönti, ami a 2-ik képen van azt 2 hónapig árultam 900-ért senkinek nem kellett aztán ukránok jöttek érte.
Az óra is becsapós lehet, képek szerint: 140, 120, 118, és az utolsó 400 az óra szerint bár szerintem cserélték. Azt hiszem gulyi néven szokott ide írni aki elvitte írhatna róla mi van vele.
Nem nagyon volt időm körbenézelődni, kerdezősködni, neztem milyen ktm-ek vannak fennt a hasznaltauton, igy probaltam belöni az arat...
Szeretem a hozzá értő embereket! Szerinted iranyarnak a 950 realis?
A gumival kapcsolatban lehet tévedtem.
Mea culpa! ebben igazad van. ezt en is beneztem akkor anno rendesen...
Van úgy igen de mindegyiken ez a fajta idom van amelyiknek már ez a lengővillálya.
nem úgy van hogy van 2004es kiadású 05ös meg 2005ös kiadású 05ös?
huskym is 2005üs kiadású 06-os még vázszám szerint is
mint régen a kenyér, hogy a dálutáni-esti "előszállítás" már másnapi volt