Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nézz utána még egyszer ez mind 2005-ös.
Akkor par eszrevetel a Te mondandoddal kapcsolatban: Az idomok eredetiek, 05-ösöket ezzel adtak ki annak idejen en is utana neztem. 2006-tol valtoztattak meg az alakjukat. Volt 06-om is. Az eredeti gumijai megvannak nalam, 04-es evj. es azzal is adtak ki. Igen valoban azt irtam hogy 30 orat mentem kb. egy evben. Igen, potoltam a matricat, szeretem a gyari kinezetet. Kipufogó: igen kopott, mert ugy vettem ra, es at van alakitva atmenő csövesre. Sz.tem a 200-300 üzemóra sok lenne, láttam már pàrat ugy ahogy Te is. De termeszetesen elfogadom a véleményed!
Pár észrevételem a dologgal kapcsolatban, ez valóban 2005-ös csak a tankidomok ki vannak cserélve 2004-esre, na most a [59462]hsz. azt írtad kb 30 órát mentél az évben akkor a másik 2-ben 8-at? Már amikor te vetted akkor sem a gyári gumi volt rajta így azt te nem tudtad cserélni (ezeket gyárilag nem pirellivel szerelték). Kitudja mikor vetted mennyi volt benne de tény a légszűrődobozról a matrica elkopott és a tankidomot is cserélték a kipufogóról is lekopott a felirat. Véleményem így kép alapján kb. 200-300 óra között járhat valahol bár ettől függetlenül még megkímélt darab.
Ez a motor egy bemutató motor volt egy Ktm szalonban. A szalon bezart a tulajtól vettem, de leszerelte előtte konzolostól. Én vettem rá egy vatta újat 2011-ben 60e-ert, amiről a számla megvan. Ennyit tudok az előéletéről. Én azóta tettem bele a 38 órát. Igen ez nagyon kevés, de valóban ennyit használtam 3 év alatt. Még egy dolgot felejtttem el, a forgalmiban gyártási évnek 2004 van megadva, de ez már a 2005-ös alvazszam alapjan is.
És te ebből a 120órából mennyit tettél bele, és mi van a gyári órájával?
tény és való! szép a képeken a géped! köszönöm a felvilágositást!
Sajnos egy aksi kell bele, mert kinyúlt, illetve az üléshuzaton van egy kb. 1 cm-es repedés. A csizmám csatja kihasította :( kb. ennyi hibaja van. van rajta hűtővédő, teló légtelenítő, tuning vízpumpa by girraffe, kartervédő, ventillator. Az üzemóra 38-at mutat,de ez nem valós. Szerintem olyan 120 körül van benne az állapotát tekintve, második tulaja vagyok, 12 Kw-ra 2 szemêlyre vizsgáztatva :) ja igen új láncszett, a gyári gumijait most cseréltem le utcaira. Hátsó fékbetét gyári kb 60%-os, az első gyárit most cseréltem. Motorja bontatlan, rendszeres szelephézag ell, olaj+szűrő csere, légszűrő pucolás. Egy lánckerék szimering csere, kuplungdekli tömítés csere történt. Első teló karbantartva. Na ezek tükrében gondolkodtam az áron és szerintem reális.
kedvenc exc képem:
semmit sem sokalok ! csak érdeklödöm!
mennyi kilóméter illetve üzemora van benne ? ha szabad kérdeznem!
sokallod?
950.000 a motorod ?
Legyen 950 az irányár, minden mas e-mailben:shiftktm@gmail.com,akit érdekel az jelezzen. Jövő héten majd felrakom hasznaltauto.hu-ra.
Ha meglesz az a számsor és nem tart sokáig leírni ide jöhet! fraja@freemail.hu
Üdv! Eladó a motor?
hát jah,csak hobby célra
köszi, az árán még nem gondolkoztam...
Szép, ára?
hello, ígértem pár mostani képet a gépről, íme:
kár hogy nem rendszámos, pont jó lett volna az asszonynak
Cserélném hibátlan Suzuki dr 350 mocimat ráfizetéssel Ktm exc 400-450-520-525 modelre .Üdv
láttam Sanyinál, rendbe rakta a gépet, bár kicsit értetlenül álltam a dolog előtt
Ez legalább pénzt is hoz, ha ügyes a paraszt
Szabi46 itt a géped! eloxált platós mart talon agyas 450 exc factory



ui. csak vicceltem