Akkor par eszrevetel a Te mondandoddal kapcsolatban: Az idomok eredetiek, 05-ösöket ezzel adtak ki annak idejen en is utana neztem. 2006-tol valtoztattak meg az alakjukat. Volt 06-om is. Az eredeti gumijai megvannak nalam, 04-es evj. es azzal is adtak ki. Igen valoban azt irtam hogy 30 orat mentem kb. egy evben. Igen, potoltam a matricat, szeretem a gyari kinezetet. Kipufogó: igen kopott, mert ugy vettem ra, es at van alakitva atmenő csövesre. Sz.tem a 200-300 üzemóra sok lenne, láttam már pàrat ugy ahogy Te is. De termeszetesen elfogadom a véleményed!
Pár észrevételem a dologgal kapcsolatban, ez valóban 2005-ös csak a tankidomok ki vannak cserélve 2004-esre, na most a [59462]hsz. azt írtad kb 30 órát mentél az évben akkor a másik 2-ben 8-at? Már amikor te vetted akkor sem a gyári gumi volt rajta így azt te nem tudtad cserélni (ezeket gyárilag nem pirellivel szerelték). Kitudja mikor vetted mennyi volt benne de tény a légszűrődobozról a matrica elkopott és a tankidomot is cserélték a kipufogóról is lekopott a felirat. Véleményem így kép alapján kb. 200-300 óra között járhat valahol bár ettől függetlenül még megkímélt darab.
Ez a motor egy bemutató motor volt egy Ktm szalonban. A szalon bezart a tulajtól vettem, de leszerelte előtte konzolostól. Én vettem rá egy vatta újat 2011-ben 60e-ert, amiről a számla megvan. Ennyit tudok az előéletéről. Én azóta tettem bele a 38 órát. Igen ez nagyon kevés, de valóban ennyit használtam 3 év alatt. Még egy dolgot felejtttem el, a forgalmiban gyártási évnek 2004 van megadva, de ez már a 2005-ös alvazszam alapjan is.
Sajnos egy aksi kell bele, mert kinyúlt, illetve az üléshuzaton van egy kb. 1 cm-es repedés. A csizmám csatja kihasította :( kb. ennyi hibaja van. van rajta hűtővédő, teló légtelenítő, tuning vízpumpa by girraffe, kartervédő, ventillator. Az üzemóra 38-at mutat,de ez nem valós. Szerintem olyan 120 körül van benne az állapotát tekintve, második tulaja vagyok, 12 Kw-ra 2 szemêlyre vizsgáztatva :) ja igen új láncszett, a gyári gumijait most cseréltem le utcaira. Hátsó fékbetét gyári kb 60%-os, az első gyárit most cseréltem. Motorja bontatlan, rendszeres szelephézag ell, olaj+szűrő csere, légszűrő pucolás. Egy lánckerék szimering csere, kuplungdekli tömítés csere történt. Első teló karbantartva. Na ezek tükrében gondolkodtam az áron és szerintem reális.
ui. csak vicceltem