Igazad van, unatkozunk. De nem amikor a szalag mellol megyek haza hanem amikor a ti adotokbol kapom a "fizetesemet" azert hogy bejarok iskolaba es ott toltom a napomat
Inkább az a baj, hogy valaki utánajárt, kutatott, levelezett egy moderátorral, majd kb 3 hónap után töröltette az accot, csak kakát sem ért vele, mert ha volt becsületsértés, polgári perrel kellett volna folytatni...
Bíró bácsi meg letiltatta volna az IPjét a fasza kis kártérítési összeg mellé.
Na EBBŐL talán még egy troll is tanulna és inkább a veleszületett biojátékának húzogatásával töltené az időt.
Újabb céltáblaként kiálltam... De én csak hetente egyszer olvasom át a fórumot valóban tapasztalatszerzési céllal, úgyhogy pont leszarom!
Ha szakmai segítségre van szükségem, megkapom, eddig is segítettek az itteni normális figurák! Kösz érte!
Az ilyen csoda miatt csak kicsit gyorsabban kell görgetni, ajánlom mindenkinek ezt a megoldást!
ON
Van kérdés is!
Vezérműlánc kezdődő csörgedezését meddig szabad, illetve lehet büntetlenül hallgatni? Mert 2t-ben nincs, így nem tudom, még!
Kösz!
Olvasd el még egyszer, és értelmezd... Mivel tudom történetesen, hogy mivel foglalkozol, így épp róluk alkotok véleményt. Egy éve is írtam, hogy ne harcoljanak, hát harcolnak. Fél éve is téma volt - akkor épp ő írta - hogy ne etessék a trollt, azóta is etetik. Vicces a maga módján, csak épp a nem létező szakmai rész kárára. Bár ez egy fórum, és ha a többség ezt akarja...arra gondoltam, hogy át kéne nevezni...van LFP - Locsi fecsi pályázás - topic is, akkor ez lehetne ÍET - ÍGY ETESD a TROLLT - topic...
Azt néztem hogy fekete blokkos mert abból van kis olajkörös.
Azt én sem tudtam pontosan hogy a fekete blokkos 640 kicsi vagy nagy.
Mert a fekete blokkos SC620/625 kicsike.
TÉGED tisztellek valamennyire...mert NEM vagy HÜJJEgyerek...és ebből kifojjólag legalább te NE GYERE ezzel a FAROK LEVI fröcsögéssel..hogy VÉGE a soron a MELÓNAK...
te HONNAN tudod hogy KI mit csinál...? MEG hogy mikor unatkozik...ha unatkozik EGYÁLTALÁN...
Azért mert valakinek MÁS a VÉLEMÉNYE, és nem megy EGY SEGG után bólogatva mint a birkák, az már csakis TROLL lehet...a SZALAG mellől...
Akkor nagy olajkörös, a manualban nézd meg hogy ott mennyi a mennyiség, 2.1 liter?
Esetleg mutatja a rajz is hogy a vázból is le kell engedni?
Ha igen akkor elméletileg jónak kell lennie hozzá.
Én a Almamotort szoktam felhívni, ők pontosan megmondanak hozzá mindent.
vázban is van, mert valami magyarázott az eladó hogy ha letekerjük az olajszűrőt még van ott valami csavar ami le lehet ereszteni a vázból a maradék olajat
A nagy olajkörösben van a vázban is olaj kb 2.1 liter megy bele összesen.
A kis olajkörösbe 1.6 liter.
GD fórumtárs a kis olajkörösről sokat tudna mondani.
ilyet ne kérdezz, nem értek hozzá fekete blokkos lc4 640
elöl-alul a váz alatt van egy olajszűrője ami olyan burkolt fémházas mint a kocsiknál, meg még van rajta egy papír valahol a blokkban
tudni kellene milyen olaj, mennyi, szűrők, csereintervallum, gyertya stb
NEM mintha ENGEM meg nagyon érdekelne mijjen FOStaligát toltál haza...úgyhogy VALÓBAN nem kell RÉSZLETEZNED...
Valóban FUSS neki egy ijjen KÖNYVNEK..mert IJJEN észjárás mellé mint ami neked VAN hát elkél...MERT a KÁTÉJJEMEN valóban NEM ojjan az ALAPVETŐ karbantartás mint a JAPÁN gépeken...
NEM úgy fojjik ki belőle a használt olaj...nem úgy koszolódik a LÉGSZŰRŐ...nem úgy KELL légteleníteni a FÉKET olajcsere után...NEM úgy lógnak a felfüggesztések,kerékcsapágyak...nem úgy LÁCCIK hogy mennyire van elkopva a FÉKBETÉT...hagynesorojjam...az ALAPVETŐ dolgokat...JAPÁNBAN más szelek FÚJNAK...és MÁS olajok FOJNAK...PROLIKÁM:)
nem mintha bármi közöd is lenne hozzá, de a motor az árához képest tökéletesnek mondható, igazándiból nem is tudok hibát találni rajta, esetleg pár apróbb hiányosságot
csak vannak alapvető karbantartási dolgok amit illik elvégezni egy frissen vásárolt motoron
ha japán lenne nem is lenne kérdésem
ennyi
továbbiakban veled erről nem kívánok "tárgyalni"
Inkább az a baj, hogy valaki utánajárt, kutatott, levelezett egy moderátorral, majd kb 3 hónap után töröltette az accot, csak kakát sem ért vele, mert ha volt becsületsértés, polgári perrel kellett volna folytatni...
Bíró bácsi meg letiltatta volna az IPjét a fasza kis kártérítési összeg mellé.
Na EBBŐL talán még egy troll is tanulna és inkább a veleszületett biojátékának húzogatásával töltené az időt.
Újabb céltáblaként kiálltam... De én csak hetente egyszer olvasom át a fórumot valóban tapasztalatszerzési céllal, úgyhogy pont leszarom!
Ha szakmai segítségre van szükségem, megkapom, eddig is segítettek az itteni normális figurák! Kösz érte!
Az ilyen csoda miatt csak kicsit gyorsabban kell görgetni, ajánlom mindenkinek ezt a megoldást!
ON
Van kérdés is!
Vezérműlánc kezdődő csörgedezését meddig szabad, illetve lehet büntetlenül hallgatni? Mert 2t-ben nincs, így nem tudom, még!
Kösz!
szerelő a gyerek de nem motor, simán szétdob akár egy cnc marót aztán össze is pakolja
csak ugye azt tudni kell hogy mit-hol-mennyire kell beállítani
Azt én sem tudtam pontosan hogy a fekete blokkos 640 kicsi vagy nagy.
Mert a fekete blokkos SC620/625 kicsike.
te HONNAN tudod hogy KI mit csinál...? MEG hogy mikor unatkozik...ha unatkozik EGYÁLTALÁN...
Azért mert valakinek MÁS a VÉLEMÉNYE, és nem megy EGY SEGG után bólogatva mint a birkák, az már csakis TROLL lehet...a SZALAG mellől...
Esetleg mutatja a rajz is hogy a vázból is le kell engedni?
Ha igen akkor elméletileg jónak kell lennie hozzá.
Én a Almamotort szoktam felhívni, ők pontosan megmondanak hozzá mindent.
A kis olajkörösbe 1.6 liter.
GD fórumtárs a kis olajkörösről sokat tudna mondani.
elöl-alul a váz alatt van egy olajszűrője ami olyan burkolt fémházas mint a kocsiknál, meg még van rajta egy papír valahol a blokkban
tudni kellene milyen olaj, mennyi, szűrők, csereintervallum, gyertya stb
Valóban FUSS neki egy ijjen KÖNYVNEK..mert IJJEN észjárás mellé mint ami neked VAN hát elkél...MERT a KÁTÉJJEMEN valóban NEM ojjan az ALAPVETŐ karbantartás mint a JAPÁN gépeken...
NEM úgy fojjik ki belőle a használt olaj...nem úgy koszolódik a LÉGSZŰRŐ...nem úgy KELL légteleníteni a FÉKET olajcsere után...NEM úgy lógnak a felfüggesztések,kerékcsapágyak...nem úgy LÁCCIK hogy mennyire van elkopva a FÉKBETÉT...hagynesorojjam...az ALAPVETŐ dolgokat...JAPÁNBAN más szelek FÚJNAK...és MÁS olajok FOJNAK...PROLIKÁM:)
csak vannak alapvető karbantartási dolgok amit illik elvégezni egy frissen vásárolt motoron
ha japán lenne nem is lenne kérdésem
ennyi
továbbiakban veled erről nem kívánok "tárgyalni"