640 nincs, de az LC4 400, 620, 625 és 660 is hivatalosan mind 35 kW alatti vagy minimális költséggel átíratható a forgalmi:
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/07/11/kit_bu
ntetnek_ha_hibas_a_forgalmi/
Szerintem várd meg azt a 2 évet amíg letelik az A2 és mehetsz nagyra. Nálam ugyan ez volt, mondjuk hozzám időközben került a KTM és kb mostanra van meg a jogsi, tehát fél évet használtam a2-vel. Soha nem állítottak meg, semmi.
Egyébként meg a DRZ is jó gép lehet, 2 évet le tudsz vele húzni, max addig gyűjtögetsz a KTMre!
Heló! A2-es jogosítvánnyal rendelkezek. Minden álmom egy KTM LC4 640 supermoto , inkább a szürke blokkos. Milyen gyakoriak a 35 kW alatti (papíron) KTM-ek? Vagy inkább más fele kacsingassak? Eddig nem sok ilyet találtam, tudnátok pár tanácsot adni? Mikor érdemes motort venni? Mire figyeljek az ilyen típusoknál?
Gondolkoztam a DRZ-n de sokan osztják, hogy gyenge és kényelmetlen... és a KTM nekem jobban is bejön. Ha valaki tudna építő jellegű tanáccsal szolgálni az király lenne . Köszönöm
nem kell magadra venni, de ez az általános véleményem a kupecekről(is)
aztán vagy annak tartod magad vagy nem
de lehetne sorolni egy csomó más munkakört is ahol tisztességtelen haszonra tesznek szert még ha jogszerű is
nem érdekel a téma
erre születni kell, nem tudok más embereket átvágni és/vagy tisztességtelen előnyhöz jutni-juttani magam
ja és dolgozz keveset, lesz sok szabadidőd
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/olvaso/2012/07/11/kit_bu
ntetnek_ha_hibas_a_forgalmi/