Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vegyed megfele, vigyázz rá és 2-3 éven belül átveszem tőled amikor kicsit olcsóbb lesz és összetudok ennyit spórolni
LÁTOD...csak RÁéreztem a dologra...általában TUDOM miről beszélek...:)

TUDOM mi volt...hogy VOLT...pár éve VALÓBAN lehetett VENNI annyiért KILENVCÖTVENET...ÉN is vettem...de az a VILÁG elmúlt...NINCS utánpótlás,NEM vesznek ÚJ motort...ezért NINCS is SOK használt ELADÓ,...mert ami JÓ azt nem CSERÉLIK..mert NINCS mire..vagy mert NINCS rá pénz...EZÉRT a használt ÁRAK is feljebb mentek...vagy LEGJOBB esetben is megálltak egy SZINTEN...pl a HATNEGYVENEK esetében...

NORMÁLIS gyereknek láccol...lehet TUDOK majd neked segíteni...motorügyben:)
http://m.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_990_super_duke-8266019
Ezt is voltam megnézni, olyan április magasságában ( mert mind írtam fix ideám hogy kell egy km-t a Yamaha melle... :) )
Akkor 1.590-ért árulta a srác ( aki egyébként korrektnek tűnt, es ez a motor tényleg szép élőben, ki is próbáltam, jónak tűnt)
Mondtam neki hogy egy újabb fejidomosra alkuszom éppen, amit 1.650-ért akarok elhozni, így ha odaadja 1.480-ért elhozom. Nem adta....
Most itt van meg mindig, de mar 1.450-ért.... Hoppá...
ERRŐL beszélek...hogy SZÉRIÁBAN nem JÓ...csak ha BELENYÚLNAK...de az MEGINT PÉZ...nemkevés...

A HATHATVAN az pedig ahogy kijött a GYÁRBÓL úgy jó VOLT...ahogy VOLT...persze AZON is lehetett "TUNINNGOLNI"de SZÉRIÁBAN is teljesen ÜTŐKÉPES volt...kevés MOTORT szerettem ÚGY mint AZT...4300 km volt BENNE mikor megvettem...iszonyat JÓ volt...

KÉPEK sajnos MIND odavesztek...minden MOTORRÓL...egy HOZZÁNEMÉRTŐ,BALFASZ,mekkmester(mint AKIK járnak ide is...TISZTELET a kivételnek)"számítógépszerelő" JÓvoltából...
:) valóban hiba volt. A Duke-ot sajnálom azóta is! Hibatlan es szép volt, es leginkabb azért sajnálom mert 600-ért vettem, olyan állapotban amilyet azóta az 1 milkosoknal se látok sokszor. Es 730-ért adtam el, amivel szerintem az is jól járt aki tőlem vette. De ehhez mák kellett.
A másikban tévedsz, a 950-et nem sajnálom valamiert. Pedig durva jó motor volt. Lehet adnom kellett volna neki egy kis időt. 1.220-ért vettem es 1.350-ért adtam el. Mindkettőt novemberben. Es decemberig mindkettobe beletekertem 2-3000 km-t. Árakat csak azért írok, hogy lehessen látni, valamiert mindkettő ár alatt volt, ha nem a tel miatt, akkor valami anyagi gond miatt, passz, de mindkettő jó volt. Igaz a 950 nem volt sokáig nálam, de 4-5000-et ment nálam gond nélkül. Illetve azért mert az is látszik hogy meg én sem túl drágán adtam el őket, ahhoz képest hogy most 1 milliós lc4-ekrol beszélünk es 1,5 milliós 950-esek mennek a hirdetésekben. Egyébként egyiket sem kereskedni vettem.
Lehet hogy igazad van es olcsón nem tudok venni jót, de lehet csak türelem kérdése. Nézd meg pl ezt: http://m.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_duke_2-8298557. Na én ezt februárban megnéztem, akkor 1 Milla volt, mondtam az embernek hogy 900-ért viszem. Nem akartam szemtelen lenni, de nem volt olyan mint a képeken. 10 ezret akart engedni, eljottem. Most 8 hónappal később megint itt van 920-ért... Most mar ennyiért sem kene... :)
A 640 nem annyira fickós mint a 625 vagy a 660 és ugye nehezebb is.
Azért nem érzed olyan erősnek, egy jó 660 az más tészta.
A kis aranyos 3.ban is feljön kerékre.
Régebben mentem az SM610R-el is, persze hogy az másabb a sima 610nél mivel az SM570R blokkja van benne.
De az egy üzemórás motor nem pedig olyan mint az 610 vagy a 640 vagy 660.
Nekem az újabb 610 volt már és ahogy Jánosék Pápán megcsináltál igencsak ütős lett.
Nekem a 640es eroben valahogy nem baszottoda en azt hittem ezek a szupermotok emelik az elejuket ha kell ha nem. Kibaszott elmenymotor de erosebbre szamitottam. Crf450-el mentem az vaganyabb volt, kiskerekek voltak abban is es rendszamos volt, ne kerdezd hogy hogy de rendszamos volt.
JÓ a HATTÍZES...az ERRES...nem a SIMA...

a HAThuszönötös SMC nekem se volt valami JÓ...pedig nem VOLT benne tán még ÖTEZER km se...ez SZÜRKEBLOKKOS volt...

VOLT fekete blokkos is...KÉTEZERKETTES...na az RÚGOTT ojjat mint a MURALÓ...

Szóval TUDOM miről van szó...:)
"De abban igazad van hogy azt a nagy BUTA HATTÍZES HÚSVÁRRNÁT el kell felejteni...de NEM úgy a HATHATVANAS KÁTÉJJEMET..."

Ha nem lett volna mindkettő akkor nem is tudnám mik a különbségek.
De mivel szerencsére birtokoltam őket tudom mi mennyire jó.
És elhiheted nekem még a SMC625 sem rúghatott az SM610 mellett labdába.
Galériában megtekinthető bármelyik!
ORRfejusz...te a LEGNAGYOBB hibát OTT követted el hogy ELATTAD a GYÚKKETTEST...meg a KILENCÖTVENET...

MOSSMEG már SZARÉ HÚGYÉ akarsz venni UGYANOJJAT...nem FOG menni...hidd el:)

Vagy VALÓBAN rászánod a DELLÁT...vagy OLCSÓN veszel...SZART

Szeretem ezt a SZEZONVÉGI ELMÉLETET...MINDENNEK van EGY ÉRTÉKE...és az annyit ÉR MÁJUS elsején is...meg DECEMBER 15-én is...legalábbis NÁLAM.

Hogy ki hogy HERDÁLJA el az már MELLÉKES...de VÉGÜLIS nem ÚR aki NEM herdál...mondottam sokszor vala:)
MINDEN cigány a MAGA lovát dicséri...

Próbálj meg KÜLÖNBSÉEGET tenni a SZAR körül SÍRNI...vagy a SÍR körül szarni KÖZÖTT...mert KURVÁRA(a gyengébek kedvéért PROSTITUÁLTRA)nem mindegy hogy HATHATVAN vagy HATNEGYVEN...netán HATKILENCVEN...

ÉN is azt mondtam hogy az INNYEKTOROS 690 nem kell...de aztán csak vettem egyet...kibaszott jó...a HATNEGYVEN csak jelenthet...akármijjen AkRÁKpovics csődarabbal is...

De abban igazad van hogy azt a nagy BUTA HATTÍZES HÚSVÁRRNÁT el kell felejteni...de NEM úgy a HATHATVANAS KÁTÉJJEMET...

SOKAN világolnak itt mint TEHEN a GÓRÉBAN...hogy ez a JÓ meg AZ a SZAR...miközben KONKRÉT TAPASZTALATA NINCS szinte EGYIKKEL sem...magyarul NEM használt ojjan TIPUST, csak amit ITT_OTT hallott azt SZAJKÓZA...
1.350.000
alkudsz belőle 50-et ( az reális)
eladod a rendszert( mert ott a régi) abból ki tudsz szállni 100e és 200 e ft között, de legyen 150 e
1.150 e ft
vagy
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_enduro-8041722

megvásárolod ezt amin már ennyi km-esen cseréltek tárcsát ( számomra fura, de meglehet) és veszel alá sm szettet
1.150 e ft köbö
majd írd meg mi a stájsz ha megvan valami!
Mindenkinek igaza van valamiben. En abba nem mennek bele hogy melyik a jobb. Alapvetoen aki probalta mar mindkettot, az tudja, hogy a 690 jobban megy, konnyebben kezelheto. Nekem a kulsejevel sincs bajom, kulonosen a duke-eval. Igy ha egy arban van a ket tipus csakis akkor vennem a regit, ha az allapota jobb, meg igazabol ahhoz inkabb fuznek emlekek, erzelmek. Szoval lehet beszelgetni pro-kontra, bizonyos korulmenyek kozott barmelyik kihozhato jobbnak, preferenciak kerdese. Amit viszont nem szabad elfelejteni hogy egyszer minden eladasra kerul. En barmit veszek, mar a vetelnel azt nezem hogy adott esetben mekkora bukoval tudok majd kiszallni belole. Mivel ez a egy hobbi ami alapbol viszi a penzt, ezert nem tudom ki hogy van vele, de a gep aran en mar nem szeretek bukni, vagy legalabbis nem sokat. Ezert vagy olyat veszek ami nagyon szep, megha draga is, vagy olyat ami adott esetben nem top, de azert szep, viszont ar alatt van, mert mondjuk szezon vege van, vagy valami miatt gyorsan kell a penz a tulajnak, akarmi.
Mi a gond ha az olajba benzin kerül? Régi lc4.
Senki nem is a teljesítményről beszél itt.
Hanem arról hogy egy LC4 640 1.35 árából már tényleg jó állapotú újabb modelleket lehet venni.
Ennyi, nem másról beszélünk itt.
Ha neked ennyit ér akkor hajrá tudd eladni ennyiért, de a realitása a motorodnak 900-1millió között van.
Tudod én 2009ben adtam el az 2005 dupla kipufogós SMC625 mocimat 1.5 millióba és annak már öt éve.
Szalon állapotú volt az is, de mondom annak már öt éve, jelenleg azért sem adnék többet 900 ezernél ha ugyan olyan állapotban lenne mint ahogy eladtam.
Ez nem a teljesítmény hajhászásról szól feltétlen ez essen le nektek!
Nem a legújabb injektoros technika, legerősebb bika gépet kell ám mindenkinek megvennie. Ha vkinek az kell vegye azt, akinek meg 640 az azt vegyen. Persze én magamból indulok, Nekem anno ez kellett és nem más. Bevált jó gép, nem a pályán adtam neki az ívet csutkán kihúzatva meg az egykereket.
A 640 még a 625-öshoz képest is olyan érzés mintha egy (jó nehéz) 400-asra ültél volna át...
Senki nem akarja lebeszélni a te gépedről.
Csak amit ő mondott a gépeddel kapcsolatban azt tudom én is alátámasztani.
Hogy igen, ennyiért van már 690SM amihez van ugyan úgy eredeti és sport kipufogó is, fiatalabb, újabb konstrukció.
Az hogy neked nem kellene 690 az nem biztos hogy neki sem ha egy árban adod vele a régebbi 640-et.
A Husqi és az LC4 különböző kategória de, a mérleg a sima LC4 640 és az SM610 között nem a KTM-nek kedvez.
írj az emailomra és beszéljünk inkább ott.
Hű de le akarod beszélni a gépemről!
Amikor én vettem is voltak más alternatívák, de akinek ilyen kell az másra nem is néz rá.
pl 690. ilyen kacsacsőrű még 1M se kellene, Husky megint nem sok közös van benne...
A 640 az 640 és nem kell ide 660 power meg mindenféle...
Amiről beszéltél az tényleg így van, 1.35be már 690SM is kapható.
http://www.kepesmotor.hu/ktm-s...
Itt jár hozzá minden eredeti alkatrész is.
Lentebb belinkeltem egy presztiiizst 1m, keprol ugye mennyire lehet motort venni de nem tunik leutottnek
Túratank Eladó! Benzincsappal. 45000-ft.
2010-ig, 4-2 T- hez.
Meg még esetleg 2-T-hez vannak cuccaim.
Amin még elgondolkodnék a helyedben az egy Husqi SM610.
2007-2008 évjáratúak mennek 1 millió környékén.
Én imádtam az enyémet, szuper motorok.