Leszögezném előre hogy köszönöm a hozzászólásod, de nekem csak az nem világos hogy te egy 79-es 250 gs-t hasonlítottál egy 91 cr-hez. Én meg egy 84 es 125 mx-et egy 86 ts-hez. Teljesen más kategória de ettől igazad lehet! A ts 125x 22 lóerő, ezt meg 40 körülire mondják. Szerinted akkor egy 84es 125 mx kevesebb mint 22 lóerő, mert ha igen akkor leteszek a cseréről. Ha viszont erősebb akkor lehet kicsi, de előrelépés. Alkatrész szempontból a tsx sem volt jó... Ezekben az mx ekben talán rotax blokk van motoplat gyújtással. Ez sem visz előrébb lóerő körülbelüli megítélésében?
még ezer-9száz-kilencven6 ban volt egy..ktm gs 250..(szóval nem mai az élmény... )de volt..ktm gs 250..78as kiadású...kb ilyen kinézettel mint ez ...nagy lapát hűtőbordák...minden...az
6 gangos..
és egy 1991 es cr 125 úgy lépte le kigyorsitáskor..mint a fény..
pedig a 91 cr az (elméleti)38 lóerőtől nem volt több
olyan hangja volt ..a malomban az egész daráló-Gépsor!elszégyeltem volna magát ha meghallja
de ment.. és akkor mint első kroccgépek egyike...szóval kellet ilyen is...
de az mondom1996ban volt!
én azt mondom ha fejlődést akarsz...a ts 125 után...ugy lehet, lehetne előrelépést is csinálni és nem hátra arszot
bár..lehet tetszeni fog..és ez lesz életed legjobb verdálya..
de azért hátha ennél szebb életed lesz mármint hogy ez legyen életed legjobb verdálya...
de ha beleszerettél.. akkor ez van
aminek nézz utána.. alkatrész ellátás..mert ilyen majd velem egykorú gépeknek ..előfordul6 hogy kell hozzá valami...mer ugye.. ez is (le sem merem irni, de azért csak meglépem..):üzemórás
és az ilyen öreg korú gépeknél... ...az üzemóra mellé.. ha megkapod hogy mit is kér a gép..lehet hogy hozzád meg üzemorvos kell majd
de mondom.. ha ez a lyor láw off lájf(életed szerelme)..akkor pénz nem számit amit majd rálocsolsz..idő sem amig valahonnan beszerzel hozá egy 3000 ft alkatrész(mert végül is addig is csak a pénzt takaritja meg neked amig nem tudsz vele motorozni )
szóval ha ez van akkor uccu neki..jó lesz ez..
de ha az a situ hogy azért cseréled le.. mert a ts 22 lova az kevés..hát akkor ezt a gépet kb megvétel utánai első kroccozás után azt fogod mondani.. ha a ts kevés volt..(mivel van mindég lejjebb) akkor ez ..a nagyon kevés kategória lesz...
javallanám inkább mikor motort váltasz.. a fejlődés. útját...
a fejlődés utja nem mindég egyenlő a ktm márkával
ezut ide le mertem írni.. mil esz itt nem soká
jönnek a okosok....oszt lesz- kapok a pofámra
de az van hogy inkább műszaki fejlődést javaslok...
legyen egy vizhűtéses..póverszelepes.. lehetőleg már elöl hátul tárcsafékes.. ..még merem azt mondani.. japó kis 125..olyan 1990től felfelé..
azokhoz van alkatrész!
megbiz6ósági rátájuk is elég magas..és az már egy igazi előre lépés.. a ts 125 képest..
jó élvezetes motorozások..papir szerint 38-9 lóerő...
és a legfontosabb..amitől élvezetesek lesznek azok a motorozások..!megbizható lesz.(nagy valószínűséggel)ami által még jobban fogod szeretni..mert jóis ..kiszámít6ó is.. és még erős is..lesz alattad futómű..ami a kroccozás legfontosabb !kelléke..
de ha rám hallgatol.. azt csinálsz amit akarsz...(persze a társadalom és a saját anyagi kereteid 6árain..azaz határain belül
Szerinted lemérte ezt bárki is
Amúgy meg nem hót'fasz mindegy hogy hány lóerő? Gyorsulásira nem ilyennel kell menni, krosszpályán meg akinek kevés ennyi, az keressen pár szponzort és induljon az OB-n...
Sziasztok!Szeretnék venni egy ktm motort de nem tudom beazonosítani hogy milyen típus. Ktm mx 125 1984 hirdetik és 40 le körülire mondják, de akkoriban voltak csak 8 lóerős ktm endúrók is.
bocsi
jó motorvétel
6 gangos..
és egy 1991 es cr 125 úgy lépte le kigyorsitáskor..mint a fény..
pedig a 91 cr az (elméleti)38 lóerőtől nem volt több
olyan hangja volt ..a malomban az egész daráló-Gépsor!elszégyeltem volna magát ha meghallja
de ment.. és akkor mint első kroccgépek egyike...szóval kellet ilyen is...
de az mondom1996ban volt!
én azt mondom ha fejlődést akarsz...a ts 125 után...ugy lehet, lehetne előrelépést is csinálni és nem hátra arszot
bár..lehet tetszeni fog..és ez lesz életed legjobb verdálya..
de azért hátha ennél szebb életed lesz mármint hogy ez legyen életed legjobb verdálya...
de ha beleszerettél.. akkor ez van
aminek nézz utána.. alkatrész ellátás..mert ilyen majd velem egykorú gépeknek ..előfordul6 hogy kell hozzá valami...mer ugye.. ez is (le sem merem irni, de azért csak meglépem..):üzemórás
és az ilyen öreg korú gépeknél... ...az üzemóra mellé.. ha megkapod hogy mit is kér a gép..lehet hogy hozzád meg üzemorvos kell majd
de mondom.. ha ez a lyor láw off lájf(életed szerelme)..akkor pénz nem számit amit majd rálocsolsz..idő sem amig valahonnan beszerzel hozá egy 3000 ft alkatrész(mert végül is addig is csak a pénzt takaritja meg neked amig nem tudsz vele motorozni )
szóval ha ez van akkor uccu neki..jó lesz ez..
de ha az a situ hogy azért cseréled le.. mert a ts 22 lova az kevés..hát akkor ezt a gépet kb megvétel utánai első kroccozás után azt fogod mondani.. ha a ts kevés volt..(mivel van mindég lejjebb) akkor ez ..a nagyon kevés kategória lesz...
javallanám inkább mikor motort váltasz.. a fejlődés. útját...
a fejlődés utja nem mindég egyenlő a ktm márkával
ezut ide le mertem írni.. mil esz itt nem soká
jönnek a okosok....oszt lesz- kapok a pofámra
de az van hogy inkább műszaki fejlődést javaslok...
legyen egy vizhűtéses..póverszelepes.. lehetőleg már elöl hátul tárcsafékes.. ..még merem azt mondani.. japó kis 125..olyan 1990től felfelé..
azokhoz van alkatrész!
megbiz6ósági rátájuk is elég magas..és az már egy igazi előre lépés.. a ts 125 képest..
jó élvezetes motorozások..papir szerint 38-9 lóerő...
és a legfontosabb..amitől élvezetesek lesznek azok a motorozások..!megbizható lesz.(nagy valószínűséggel)ami által még jobban fogod szeretni..mert jóis ..kiszámít6ó is.. és még erős is..lesz alattad futómű..ami a kroccozás legfontosabb !kelléke..
de ha rám hallgatol.. azt csinálsz amit akarsz...(persze a társadalom és a saját anyagi kereteid 6árain..azaz határain belül
Amúgy meg nem hót'fasz mindegy hogy hány lóerő? Gyorsulásira nem ilyennel kell menni, krosszpályán meg akinek kevés ennyi, az keressen pár szponzort és induljon az OB-n...
Volt szerencsém hozzá, ezek még nem poweresek.
Alsó tartományban is nagyon gyengék, még a 250 is.
ha valami méret kell akkor irj vagy keress vagy hivj . vagy valami :D
2002 lc 640 keresek hátsó lámpát,ha esetleg tud valaki bontott mocit értesítsen!Köszönöm