látom megy a régi nóta.. szegény kátélyemes havert bántSátok.. pedig olyan lyólelkŰ és kedves, nem egy beszólagtós aberrált állat
eladó lett kis sx 525.. ha valakit érdekell...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_sx-8035467
ellentétben a többi nyár elején full felújított géppel(ami tudjuk hogy 2kiló alatt nem álla meg..és mekkora hülye lenne aki két és fél kiló ráköltés után 3 hónap mulva 5 kilóba árluná..de az új tulajoknak ilyen kell.. aztán ha pár hónap mulva véletlen berottyan a blokk..és szészedik akkor látja az úly tulaj hogy hogy .. ó hát ezen nem volt cserélve semmi...pedig de al hitte hogy tényleg olyan hülyék az emberek..hogy az az összes 500 ezres motort eladás előtt fullra felújitva árulják...mert az a pár száz ezret eladás előtt..azt persze hogy rádobálja a régi tulaj....A LÓFASZ..nem pontossan ehez kapcsolódó történet de szivetmelengettető erre kis történet..
emberünk megveszi a motort pár évesen meglehetősen kevés üzórával...
eltelik egy év...el akarja adni...felkeresi az eladót.. aki történetesen ért ehhez ahhoz.. a ktm szinten..mondja neki.. hogy hély haver.. nem é lehetne -É azt az üzemóra számlálot kicsit..tekergetni.. de nem előrrébb...hanem...őőő...visszább
-persze haver hozzad oda tesszük...mennyire szeretnéd...
emberünk gondolkozik...azt mond egy kellően kis számot..tehát nem 2000ret
aztán elgondolkozik..
hély haver.. akkor tavaj amit vettem töled motort...annak is az órája..nem annyi volt amennyit a számláló mutatott?
múhahaha..
nem haver.. a tiédbe annyi volt.. vagy inkább még kevesebb
mÁÁrhahaha
mindegy lényge az emberik szeretik benyalni az ilyne dolgokat.. aztán meg megy a csodálkozás..
én meg szeretem az öszinte dolgokat.. nem is takargatok semmit...
a blokk télen lett szétboritva..csak a hengerfej lett kicsit buzergálva mert nehogy valami szelepgixer legyen...kapott 4 úly szelepet(szétszedéskor kiderült a gyáiak.. full hibátlanok voltak)
a többi alkatrész minden vissza lett rakva.. mert azok meg bőven bőven elszaladgálnak még !)
eszem ágában sem volt eladni a motort.. két 7tel ezelőttig..aztán beugrott a képbe egy fe 570...jó barátom motorja volt.. ugyhogy nem ismeretlen az előélete...
szóval.. összejött a vásárlás... és igy már..eladó lett az egyébként megtartani kivánt motor.....
ha az őszinteség és jó álapot kevés..
akkor akit úgy érdekell.. tudok hozzá köritett leirást is adni én is..
féléve full felújitott motor.. negyed millióért.. .előtte költötem rá még 300 ezret.. és most eladnám öt kiló alatt.. mert olyan hülye vagyok mint a répa
KTM boltba,kb bármelyikbe (valami tizenezer pénz).De ha szar a munkahenger belseje,akkor hiába raksz bele felújítót.Először nézd meg a belét,nincs-e szétkopva.
csáó. nekem van supermoto elsö narancs sárvédöm. el is adnám . igazábol ártol függ ! holnap dobok fel képet. de ha elfelejteném akkor kiabálj meg légyszi
max 500ért vennék egy xr400ast (ezért tuti megdobálnak itt szarral) persze csak ha nem zavar hogy nincs önindítója
nekem volt sok évig, igénytelen jószág, nem kel fosni hogy mi szakad le róla(hűtő, idomok mittudoménmi) nem fog a víz forrni, totál egyszerű technika stbstb
csikamester megcsinálta az elsőlábait utána kitűnő lett a futómű is
az lc4-től sokkal jobban teljesített szar terepen(kb azonos tudás mellett)
vadabb siratófalakon lehet elfogyna az ereje, de olyan helyeken nem voltam
csak az önindító hiánya miatt adtam el mert már puhapöcs vagyok
Személy szerint te milyen motort ajánlanál? Mondjuk olyan 500-ból maximum. A lejjebb említett erdő ill. falmászásra? Nem pont KTM-re gondolok lehet akármilyen.
Érdeklődnék,hogy erről a típusról mit lehet tudni? Erdő-Falmászás a cél.Ehhez keresek egy nagyon megbízható endurot.Önindítóst szeretnék.Szóval KTM-be mit ajánlanátok? (EXC 520-at néztem még)
KTM LC4 640 LINK: http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Köszi a válaszokat előre is!
újat nehogy vegyél bele, mert drága.. lehet venni használtan egész jó állapotút, amire ha vigyázol tovább tudod adni, nem sok pénzért de talán nem buksz rajta!
Véletlenül nincs valakinek elfekvőben egy műanyag idom ami a hátsó keréknél a kerékdob alján van a lengővillánál ilyen lószarpofozó vmi két csavar fogja fel könnyen cserélhető és törhető amint észrevettem (az enyémhez kellene)
Sziasztok! 2003-as kiadású 525 EXC-met cserélném 2003-tól EXC 300-ra.2008 530 EXC első hátsó teleszkópok,ventilátor,kuplungvédő,kézvédő,hűtőmerevítő, defektmentes,tele hátsó tárcsa,költségmentes blokk,gyári óra mér,törésmentes.
Extrák egyeztetése/cseréje terén rugalmas vagyok.
A zolitenere@freemail.hu címre várom az esetleges ajánlatokat.
Üdv!
látom megy a régi nóta.. szegény kátélyemes havert bántSátok.. pedig olyan lyólelkŰ és kedves, nem egy beszólagtós aberrált állat
eladó lett kis sx 525.. ha valakit érdekell...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_sx-8035467
ellentétben a többi nyár elején full felújított géppel(ami tudjuk hogy 2kiló alatt nem álla meg..és mekkora hülye lenne aki két és fél kiló ráköltés után 3 hónap mulva 5 kilóba árluná..de az új tulajoknak ilyen kell.. aztán ha pár hónap mulva véletlen berottyan a blokk..és szészedik akkor látja az úly tulaj hogy hogy .. ó hát ezen nem volt cserélve semmi...pedig de al hitte hogy tényleg olyan hülyék az emberek..hogy az az összes 500 ezres motort eladás előtt fullra felújitva árulják...mert az a pár száz ezret eladás előtt..azt persze hogy rádobálja a régi tulaj....A LÓFASZ..nem pontossan ehez kapcsolódó történet de szivetmelengettető erre kis történet..
emberünk megveszi a motort pár évesen meglehetősen kevés üzórával...
eltelik egy év...el akarja adni...felkeresi az eladót.. aki történetesen ért ehhez ahhoz.. a ktm szinten..mondja neki.. hogy hély haver.. nem é lehetne -É azt az üzemóra számlálot kicsit..tekergetni.. de nem előrrébb...hanem...őőő...visszább
-persze haver hozzad oda tesszük...mennyire szeretnéd...
emberünk gondolkozik...azt mond egy kellően kis számot..tehát nem 2000ret
aztán elgondolkozik..
hély haver.. akkor tavaj amit vettem töled motort...annak is az órája..nem annyi volt amennyit a számláló mutatott?
múhahaha..
nem haver.. a tiédbe annyi volt.. vagy inkább még kevesebb
mÁÁrhahaha
mindegy lényge az emberik szeretik benyalni az ilyne dolgokat.. aztán meg megy a csodálkozás..
én meg szeretem az öszinte dolgokat.. nem is takargatok semmit...
a blokk télen lett szétboritva..csak a hengerfej lett kicsit buzergálva mert nehogy valami szelepgixer legyen...kapott 4 úly szelepet(szétszedéskor kiderült a gyáiak.. full hibátlanok voltak)
a többi alkatrész minden vissza lett rakva.. mert azok meg bőven bőven elszaladgálnak még !)
eszem ágában sem volt eladni a motort.. két 7tel ezelőttig..aztán beugrott a képbe egy fe 570...jó barátom motorja volt.. ugyhogy nem ismeretlen az előélete...
szóval.. összejött a vásárlás... és igy már..eladó lett az egyébként megtartani kivánt motor.....
ha az őszinteség és jó álapot kevés..
akkor akit úgy érdekell.. tudok hozzá köritett leirást is adni én is..
féléve full felújitott motor.. negyed millióért.. .előtte költötem rá még 300 ezret.. és most eladnám öt kiló alatt.. mert olyan hülye vagyok mint a répa
Magura kuplunghoz hól találok felső munkahenger felújító szettet?
Keresek Behr felnihez 310es úszó első tárcsát, valamint 220 mm-es hátsót.
Esetleg valaki próbálta már, hogy 6 dugattyús beringer fék jó-e 320as tárcsával?
Előre is köszi!
Edem
nekem volt sok évig, igénytelen jószág, nem kel fosni hogy mi szakad le róla(hűtő, idomok mittudoménmi) nem fog a víz forrni, totál egyszerű technika stbstb
csikamester megcsinálta az elsőlábait utána kitűnő lett a futómű is
az lc4-től sokkal jobban teljesített szar terepen(kb azonos tudás mellett)
vadabb siratófalakon lehet elfogyna az ereje, de olyan helyeken nem voltam
csak az önindító hiánya miatt adtam el mert már puhapöcs vagyok
tekeregni, kicsi szopókkal teljesen jó
de amikor elkezdtünk vadulni egyből eladta mert nehéz volt neki
Érdeklődnék,hogy erről a típusról mit lehet tudni? Erdő-Falmászás a cél.Ehhez keresek egy nagyon megbízható endurot.Önindítóst szeretnék.Szóval KTM-be mit ajánlanátok? (EXC 520-at néztem még)
KTM LC4 640 LINK: http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Köszi a válaszokat előre is!
Véletlenül nincs valakinek elfekvőben egy műanyag idom ami a hátsó keréknél a kerékdob alján van a lengővillánál ilyen lószarpofozó vmi két csavar fogja fel könnyen cserélhető és törhető amint észrevettem (az enyémhez kellene)
Extrák egyeztetése/cseréje terén rugalmas vagyok.
A zolitenere@freemail.hu címre várom az esetleges ajánlatokat.
Üdv!