Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak segítő szándékból írom, kicsikét nem ártana körülnézegetned a neten hogyan, mennyiért mennek a motorok.
Persze ha a hirdetés a lényeg számodra akkor semmi gond, de eladáshoz a 940 ezres ár hát...

Csak egy pár példa:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4_prestige-7727
629
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4_supermoto-7510985


És tényleg csak azért írom mert ha eladni szeretnéd ennyiért nem biztos hogy nagyon kelendő lesz.
Persze annyit kérsz érte amennyit akarsz, legyen szerencséd és vigyék el ennyiért.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4-e_enduro_ktm_lc4_640_1
2320_km_-7816777 Ha valakit érdekel
Kell valakinek? 10e
A kókány dobokkal csak óvatosan.
Ismerősömnek 690 enduroja van , kókány dobbal 1 évig hordta szerelőhöz , folyamatos szopás , állítás , így sem jó , úgy sem jó , mire sikerült mindent visszaállítani gyári értékre és gyári dobbal hajtja újból ...
ez jókis teszt amúgy :) adta
Észre fogod venni ha a kipufogóhoz hozzá kell állítania motort.
Egyébként hozzá való dobok, tökéletesen passzolnak a csövekhez?
A másik, ha nincs hozzá kapcsoló akkor gyárilag nem adták ki hozzá mert a te példányod nem úgy jött ki ahogy azt te leírtad.

http://totalbike.hu/tesztek/ktm690sm/2/

Itt sem említik a kapcsolható üzemmódokat.
Slepppiiiiiikeeeeeeeeeee
Ne röhögj, tudod milyen hepi vagyok?
Tisztelt Topic! A mai nappal csatlakoztam a KTM közösséghez. Sok-sok gyűjtögetés és némi szülői segítség után szereztem egy KTM SM 690-et.:)
A mai teszt km-ek után felvetődött bennem néhány kérdés, amiről fontos lenne tudnom:
Bátyám jóvoltából van 2 felesleges dobom elfekvőben, amit szeretnék rátenni. Injektort hozzá kell állítani, emiatt szerelőhöz el kell vinni, igaz?
... A másik dolog pedig, hogy 07-es évjárat, amit szereztem. Elméletileg a 2010-es évnél fiatalabb példányokon van egy kapcsoló, amin 3 mód közül tudok választani: Sport-Túra-Eső.
Azthiszem ezt nevezik injektortérképnek.. talán.. Nos, említettem ugye, hogy az én motorom 07-es, ezért kapcsoló nincsen rajta. Szerintetek van mód ennek a kapcsolónak a beszerelésére? (S ha igen, milyen árban?)
Remélem találkozunk az utakon!
Üdv, D
Arra jó, hogy a lánc nem ér bele, se a drága felnibe, se a gumi szélét nem tudja ledarálni...
mitgondolsz az én dugóm mit kap mikor kanyar előtt viszarakom 4 ből 2 be és blokkol a hátsó kerék és csúszik? majd 1X jól leszakad a dugó a hajtókarról de még megy de semmi baja nem elsz szal nyugodtan tedd 2 be azt aggyadneki
Gyíííííííííí
gondolom ezek nem egy 50mm-es marzocchi beállításai
majd beosztom, használok mindent, berugó, öninditó, lejtő
Csak tájékoztatásul az alábbiakat találtam, ezek szerint beállítottam és sirály lett! Talán érdemes lenne a tiédet is csekkolni...

A csavarnak az óramutató járásával egyező irányban történő elforgatása növeli, ellenkező irányban pedig csökkenti a csillapítás mértékét berugózáskor."
NORMÁL BEÁLLÍTÁS:
- Az állítócsavart az óramutató járásának irányában forgassa el ütközésig.
- Forgassa vissza a villa típusának megfelelő kattanás-számig a csavart.

Első teló
fent:20 kattanás
lent:21 kattanás

Hátsó teló
felső csavar 17 klikk
alsó csavar 26 klikk
hallod.. a lófasz nyugodtan gurulj lefele és tedd be 2 t be vagy ahányadikba akarod azt gyí de azért van a kurva önindító rajta h használd.. semmi baja nem lesz annak se..
Én is épp a vezérmülánc átugrásátol tartok, habár jobban bele gondolva ilyen inditásnál is ugyanaz az erő hat a láncra mint amikor a motorféket használjuk, csak lehet igy sokkal nagyobb mértékkel.
Csörgess meg 30/5522358 vissza hívlak, uj telom van egy csomó szám elveszett
az xr4-et évekig így indítottam a román túrákon
igaz az japán technika
állítólag átugorhat a vezérlés.......
Mire jó egy ilyen láncvezető? Lánccsapkodás ellen?
Hívj fel...
Mi a kicsi pénz? Jobbos kellene nekem.
en nem varosban, hanem terepen, es minden nap van olyan ket alkalommal h kb 2 perc amire kimegyek a helyszinre es onnan tudok gurulni vissza, az a 2 perc alatt szerintem nem nagyon tolti vissza az akksit se