Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv küldök neked zsákot hogy boldog légy
SM csapat sajna feloszlik így a KX500 project elmarad.
Olyan gépet fogok venni ami endurózni jó lesz, oda sem az SX380 vagy KX500 értelmetlen lenne.
Egyébként hogy áll a 2 T projekt? 380 Sx, kx 500 sm meg miegymás? Rezsicsökkentés?
Én úgy tudom ez igaz a 625-re is, egy évben, 2002ben gyártották fekete blokkal, ami kis olajkörös volt és nagyon jó pörgős blokkal rendelkeztek.
Gázvételre jóval dinamikusabb volt mint a későbbi SXC 625.
Valóban jobban veszik a lapot. A lendkerekük kb. 370 g-al könnyebb a 620 javára. Az nem olyan kevés.
Sajnos olyanhoz még nem volt szerencsém, de állítólag a 620-asok sokkal pörgősebbek (Petya pl. kétüteműhöz hasonlította őket) mint a 625 vagy a 660.
Valójában ez a motor endurózni való, én oda használnám vagy ha már közúton is szeretném akkor az első féket lecserélném rajta.
A többi bőségesen elég közúti motorozáshoz, kanyarvadászatra.
A blokk meg igazán a legjobban pörgős LC4, aki ilyennel ment pont az tetszett neki benne hogy alul is erős és felül sem fog ki a szuflából.
Valószínű hogy így is van. Attól függetlenül mai napig ad annyi élményt és mész vele olyan időt bármelyik gokartpályán mint a 2008-as gyári sm drz-vel 1150e Ft-ért.
Biztos az az 5 mm rugóút-különbség elöl, meg a 10 mm hátul az annyival instabilabbá teszi a motort, hogy nem is értem hogy tudok vele az úton maradni Az első fék mondjuk tényleg inkább csak lassító, ez mondjuk tény...de gondolom sok ilyen fos állt még nekik a raktárban, aztán valahova el kellett használniuk
Mi a gond Báttya? Ha az hogy 295 mm helyett csak 270 mm a rugóút elől a wp 43 ma villában az Sc sm-ben , (ktm lc 4 katalógus 2002 adatai szerint viper customs jóvoltából) és hátul ugyanúgy 320 mm mint az enduronál, ugyanaz a felső pumpa az első féken, sm első sárvédő+320 mm első tárcsa enduro féknyereggel+adapterral. Gyári szinten közúti használatra szánt szériában ekkor itt tartott a supermoto a Ktm-nél: a 2 dugós féknél. Ha ez nem így van valójában akkor passz, ne higgyünk a reklámprospektusoknak sem. A lényeg az lett volna hogy a Ktm 2003-tól szedte ketté végleg az enduro és az sm vonalat, és csak a 660 az igazi supermoto ami kifejezetten a sportos pilótáknak készült, és csak aszfaltra alkalmas futóművet kapott. Ebbe már 48 a villa. Pedig a 625 sc blokk az újabb sm futóművel, nagyobb fékkel és nagy olajkörrel nekem teljesen elfogadható lenne.
Ez a teszt jól megfogalmaz mindent:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/ktm_lc4_625_sc_olvasoi_tes
zt
Talán utána kéne nézni hogy mi hány méter
A superduke 990 (injektoros), a 950 meg karbis blokk és dukeban még nem láttam. Most melyik? A V 2 stimmel bár azt elég nehéz benézni. Meg 250 ezerért egy üres táposzsákot dobhattál volna alá a fénykép erejéig miután megetetted belőle a malacokat.....Csak az illúzió kedvéért...
Viszont csak 43 mm a villa, hosszabb rugóút miatt instabilabb futómű, 2 dugattyús enduro első fékrendszer, hátul 4,25 felni szóval az egy gyárilag sm kerékkel szerelt enduro. És ugyanúgy 25 éves technika a 660-nal együtt, csak japó a gyújtás.
A Szegeden lévő SC625 lenne még érdemes megnézni.
Ha az gyárilag kiadott SM akkor elképzelhető hogy jobb állapotban van mint az enduróra használt testvére.
Annyit tennék hozzà, hogy október óta hirdetik! Ezért volt furcsa hogy még nem szeretett bele senki. 2003 lc 4 640 enduro sm kerekekkel akra dobbal 23e km- rel 1 napig sem volt fenn kb. 1 hete Debrecenben .Arról meg csúnyán lemaradtunk.
Az én EXc250nél szebb? Vagyis volt 250 mocimnál.
Azok után amit leírsz róla erősen kétlem!
Az enyémnek ilyen problémái nincsenek.
Nem a Kiskunhalasi amit 800 ezerbe adtak, de azt már el is vitték.
Nem véletlen, az tényleg nagyon szép állapotban volt.
Hát sajnálattal hallom hogy ez ennyire oda van, akkor a 670ért hirdetett gép jobban megéri, persze ha az nem ennyire leharcolt.
Hancsák úr! Konkrétan ezt megnéztük. Fotelból jól néz ki, sőt kb. még 10 méterről is. 2m-ről már nem igazán. Jól áll neki a távolság, de azért az Exc 250 -ednél szerintebb szebb, ennek a foncsoŕában legalább látom az égőt.... Kókány megoldás nincs rajta, a kerékpár km óra az egyetlen ami nem gyári. 10 éve 1 tulaj, aki csak endurora használta, minden idomja karcos, összecsikargatott, berugókar lifegve lóg, lötyög, kormány hajlott. Hidegen picit füstöl, kompresszió mint egy 125 hervadó 2 t- ben. Hűtők egyhén megnyomogatva, sztender letörve majd belehegesztve egy pótlás, üléshuzat megkeményedve az alsó részen kikandikál a szivacs, ami lassan azon a részen porlik. Tárcsák kopottak, hátsó kerékagyban hajszálrepedés. A jelenlegi ára 545e! Ennek tudatában lehet hogy hiba volt a 2004 sm 660-t 800e -ért otthagyni ami jó volt mert ez lehet megáll 600-ba sm szettel, csak éppen kell hozzá egy másik motor ha szépet és jót is szeretnél. Akkor inkább a 2002 sc 625 sm 670e, ha a blokk nincs szétölve, vagy egy patika Duke. A 870e-s Akrapovicos smc 660 6 dugós nyereggel nézted meg vagy a mórit?
Például ami most nagyon jó áron van az egy 2002 625 SC a Használtautón, 485be érvényes papírokkal, ehhez egy SM szett és akkor is 600-630 között névre írva a tied.
Ha az a gép jó állapotban van akkor igen ez már tényleg jó ár érte, ennyiért jó vétel.
Na igen, amiket a vege fele irsz azok mar realisabb arak. En csak arra reflektaltam, hogy a ket becsatolt linken elerheto motorok nem feltetlen jobbak, nekem a fekete a kozeli kepek hianya miatt eleve nem annyira bizalomgerjeszto, a feher meg epp a kozelei kepeken nem az :) De ettol mindketto lehet jo! A regi narancs pedig a fotok alapjan hitelesnen szepnek tunt, de csalodtam mar pozitiv es negativ iranyba rengetegszer a kepek es a valosag viszonylataban, es persze en is ugy vennek motort, hogy megnezem, kiprobalom. Es igen draga mind... De azt kell mondjam, ha valaki nagyon ilyet szeretne, es hosszabb tavra tervez vele, es hajlando erte ennyit adni akkor adjon, de akkor az legyen nagyon szep! Ne legyen benne semmi de, "hogy öreg ez supermoto, mit vartal", "meg nem uj motor azert nez ki igy", stb... Nem, egy gurigaert gyonyorunek es hibatlannak kell lennie, ha nem az, akkor sincs semmi, mert nyilvan 10 eves motorokrol beszelunk, de akkor nem er egyet, ennyi. Nekem attol van mar herotom, hogy a hirdetes alapjan minden szep es jo es hibatlan, a kepeken is jonak tunik, az ar alapjan pedig ezt is varod, aztan mikor odamesz, latod hogy ok, nem szar, de egy misiert ne igy nezzen mar ki, es kulonosen ne mondjak mar ra hogy pl ujszeru. Tenyleg csak a magam peldajabol tudok meriteni, es azt mondom, hogy egy 2002-es motor is lehet gyonyoru, es egy 2010-es is lelakott, de ezzel nem mondtam ujat.
A lenyeg a lenyeg, ahogy te is irod, ami realis aron kerul fel az ugyis azonnal elkel, ami meg magas aron van, lehet tartogatni... Meg ha fajo is annak aki most szeretne eladni, de amig ilyen magas aron tartja mindenki, addig nem lehet igazan jo vetelt csinalni, mert ami most fent van magas aron, azt valaki ugyanugy magas aron vette valamikor es nem akar rajta bukni, de valamikor valakinek muszaj buknia, hogy az arak a helyukre keruljenek.
Nem erről beszéltem pár napja, hogy én egy 2005-2006os újabb szériás Lc4-ért sem adnék 900 ezernél többet.
El vannak nagyon szállva az árak, de ha már veszek és azonos áron vannak akkor előbb ha képek alapján is mindkettő szép én biztos a fiatalabbat nézem meg előbb.
De most te kilométer alapján fogsz motort nézni?
Hát én arra nem adok, főleg nem Magyarországon amikor tudom hogy a kilométerrel mindenhol csalnak.(Nem a hirdetőre értem)!
Elmegyek, meghallgatom, kipróbálom és ha jónak tűnik akkor bizony hogy azt választom.
Mert egyszer eladni is kell és azért nem mindegy hogy hány éves a vas.
Nekem személy szerint viszont az új dizájn tetszik jobban, tehát nálam már eleve ez is egy előny, mellette fiatalabb, és 20 ezer kilométer volt benne.
De amint látom már le is vették, lehet el is adták.
Kinek mi, de ha nem is a példákat nézzük amiket felhoztam akkor is 940 ezer egy 2003 LC4-ért 2014ben őrült sok.
Árultak itt 2004 SMC660 is 850be sőt 800ba is patent állapotban, személyesen voltam megnézni, el is vitték őket pikk.pakk!Most is van egy 2002 625 Supercomp SM szettel 670be.
De én ebből nem vitát akartam kihozni, csak tényleg el vannak nagyon szállva az árakkal a hirdetők.

Béke!
En is csak jo szandekbol kerdem: amiket belinkeltel miert jobbak? Mert fiatalabbak ket evvel de 3x annyi km van bennuk? Ha valaki nem feltetlen csak supermotozasra keres lc4-et, ami azert valljuk be nem feltetlen ördögtől valo dolog, akkor kimondottan elony is lehet, hogy a srac motorja nem gyarilag supermoto, es van hozza enduro szett. Tehat ha en nem kimondottan gokart palyara, vagy hardcore szerpentinezesre keresnek lc4-et, elobb vennem meg a regebbit, de szebbet, mint a ket belinkeltet... Es nem erdekelne hogy dupla dob vagy gyemant lampa, mert sut a kepekrol, hogy a kevesebb km, sokkal szebb allapotot takar, bar van akit a kulsosegek kevesbe izgatnak, en mondjuk nem tartozom kozejuk. Megint mas kerdes, hogy a 3 kozul egyiket sem viszik, es alapjaban veve mind draga. Realisan egyikert sem adnek 750-nel tobbet. Mert fikarcnyival sem tudnak tobbet mint pl ez: http://m.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_duke_2-7381122
Es ezt sem viszik rohadtul, meg 720-ert sem, pedig az 1 M es a 720 kozott nem kis kulonbseg van, es allapotra, tudasra szerintem meg semmi kulonbseg, nekem meg a fekete jobban is tetszik mint a feher, bar a tobbseg ezzel talan forditva van. Ha meg sokaig fent lesz ennyiert, rohadjak meg elhozom masodik motornak... En ennyiert adtam el a gyonyoru hibatlan 2002-esem, es nem kapkodtak erte, de mikor bevizsgaltak eladas elott, meg a ktm szervizes srac is elismeroen nezte, es most mar elmondhatom, hogy 600-ert vettem... Szoval ennyit az 1 millios lc4 arakrol... Mikor tavaly venni akartam egyet nem tudtam hogy nevessek vagy sirjak, latva eloben a sok egymillios vacakot, tudvan hogy milyet vettem anno 600-ert, es hogy kb elkotyavetyeltem 730-ert! :DDD
üdv eladó sorba került ktm v/2 950 super duke blokk lehetőleg egyben aki tudja miről van szó az értékelni fogja nagyon baráti áron 250000