Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KTM SC620 meg SXC625 van pontosabban
Nagy a különbség az SC SXC és EXC 525 között nekem legalábbis horgászólom volt az SC620-as meg a DRZ is pedig papíron csak tizen pár kilóval nehezebbek kb.Nem csak a súly számít hanem az űlésmagasság,futómű fékek,súlypont,motorkarakter.ezek mind endurósabbak a DRZ-n LC4-en.Ezért endurók.Hosszabb távra persze jobbak lehetnek de teljesítmény szempontjából kevesebbet nyújtanak.Lehet válogatni próbálgatni melyik mire jó és úgy választani.
Terenéhez még nem volt szerencsém, az XR600R viszont megint egy olyan gép ami alkalmas hosszabb távok megtételére is.
Kényelmes, puha ülése van, futóműve is lágyabb, ilyen téren nagyon bejövős az is.
lehet hogy köpködnek most rám de a ténéré ebből 2 funkciót kielégít terepen is jó messzire meg aszfalton is 750 a napi csúcsom, ennyit a huskyval jó 1 év alatt megyek....
Így van!
Egyet terepre amivel akár 100-200 kilométer is megtehető, egyet extrémre.
Egyet műúton túrázni, aztán versenypályára, aztán gokartpályára, egyet nézelődősnek.
Egyszóval minden igény kielégítéséhez kellene legalább 6 fajta motor.
ezért kell 2 motor
egyik messzire a másik játszani a harmadik boltbamenni a negyedik..........
szóval 2 motor kell, meg még mellé pár kisebb
Hát az SC625 sem mondható sima endurónak, átmenet a sima enduró és a versenyenduró között.
Kis olajkörös 1.6 liter olaj kell csak bele, ellenben még nem üzemórás.
Súlyban is az EXC-hez van közelebb mint az LC4 szériához.
Természetesen nem lehet egy lapon említeni, mivel kemény terepen, szűk fordulókban alulmaradna az EXC szériával szemben.
Viszont hosszabb távokra, nem extrém terepre, nagy tempós haladásra alkalmas.
Egyik enduro másik versenyenduro.Két különböző kategória.
Terepre én is ezt vennék most, költségkímélő, strapabíró, könnyű és mindenre elég ha nem hard endurózni szeretnék.
Mellette még kényelmes is ha hosszabb túrát szeretnék rajta eltölteni.
EXC-n azért a 110 kilométer után már rendesen odavoltam, ja meg vissza is.
ennyi!
Ezért kell venni belőle KTM 625 Supercompot, könnyű is, erős is.
endúróra biztos nem vennék drz t.. rángatná a tököm a sárból az orrnehéz 130 kilós motort..
igen értem, de itt a drz meg LC4 ről van szó.. az LC4 Dry weight: 149.0 kg (328.5 pounds) a DRZ -E Dry weight: 119.0 kg (262.4 pounds) az S Dry weight: 132.0 kg (291.0 pounds) szóval itt kicsit tévedtem fejből, de nem ezen a pár kilón múlik.. a könnyű szót az általad felsorolt motorkra használnám nem 1 DRZ re.. a végsebesség megint csak áttételtől függ.. meg h nem jön olyan könnyen kerékre.. én nem tudom kexnek milyen lc4 ese volt.. vagy van meg milyen drz je de unokatestvéremnek DRZ je van 3 éve együtt motorozunk és sztem ezek közül semmi nem igaz.. az meg h meddig bírja az tulajtól és karbantartástól függ.. van olyan lc4 ami hamar kifekszik de van ugyan ilyen drz is..
súly
múltkor nézegettem a motorokat, mérni nem mértük de számottevő különbség nemigen volt a földről felemelni az exc530, xr4, wr450, te450, sherco5.1
talán még a sherco volt a legkönnyebb emelhetőségű
a használós motor nekem is bowdenes, a játszós lehet extra, mert ha nincs rá keret akkor nem játszunk csak motorozunk
drz könnyű? more.. 1 lc4 es asszem még könnyebb is 1-2 kilóval.. meg klasszisokkal erősebb... :D jóval gyengébb felül is meg alul is.. neviccelj már :D buta futómű, fék.. előbb vennék 1 LC4 endurot terepre mint 1 DRZ t.. :D
hát te hülye vagy :D:D:D:D: ezek kb mind baromság.. :D
Üdv! Drz inkább terepre való szerintem. Könnyű, fordulékony, alul picit gyengébb. Végseb 150, így ha utolértem 120-nál egy autót, nem kellett előzni. Ktm teljesen más. Picit nehezebb, nem jön olyan könnyen kerékre, viszont stabilabb, gyorsabb. Hátránya: 120 felett igencsak vibrál. De nem egy kategória a kettő! Nekem az lc4 bejött, nem véletlen van belőle 2 is! Haveréban 60e km van és bontatlan a blokkja, tehát a odafigyelnek rá tartós is.
Nálam nem véletlenül volt szempont ez is a legutóbbi motorvásárlásnál...
az cumi mert a felső rész is ócska, akkor kapásból 100pénz lesz......
milyen jó dolog hogy nem egy 5-6 ezres bowden mozgatja a dolgokat
Kuplung m.henger lett elkopva amikor ilyet produkált legutoljára.
40 ezres mutatvány volt :)
Na megmondtad a lényeget.
Pont azért annyi, amennyi
Sok motor elkelt ismerőseim között is annyiért, hogy csak röhögtem
Vkinek kell a pénz de gyorsan vki meg csak úgy van vele, ha megy, akkor ennyiért menjen és ezért van a reális ára felett 100-150-el becélozva.
Aki meg emiatt hülyézik, akinek nem inge nem veszi magára az meg legyen boldog és csamcsogjon a témán évekig is akár, egészségére
Szia,
látom volt neked drz E sm-ként is, meg most az lc4. milyen a ktm egy drz után? sajna nem próbáltam még, nincs viszonyítási alapon.
erőben jelentős a különbség? súlya nem tűnik vészesnek drz után? ugyan olyan könnyen kezelhető, dönthető stb?
persze bárki más is írhat tapasztalatokat. köszi előre is
Eladó két konkrétan zsír új felnim KTM LC4-hez DID 2002-es évj.Mint látható a képeken hogy a ráfok küllők kerékagyak mind hibátlan karcmentes állapotban vannak.Tárcsákon nem mérhető kopás.Gumik is kifogástalanok
A hátsó kerékagy menesztő tárcsás és hiányzik belőle a gumipogácsa és a lánckerék felfogatása.Az ára ezért 80ezer ft kompletten.
Helló! Keresek KTM lc4 640 kartervédőt 2003 évjárathoz jó áron!
nem ktm de gondolom kb ugyanaz a felépítés
husky te450
most hogy kihűlt olyan lett mint volt, bár mintha nem lehetne olyan jól "csúsztatni" mint régebben