ezt nem szabad......
ott rohadjon meg a családi fészek, legyen kész inkább x év múlva
az asszony mit ad fel érte?
gondolom egy csini ruci sem fog menni a piacra
A belinkelt anyagból nem szabad tengelyt készíteni, az ezüst acél más néven w8 -as, szerszám anyag. A motor tengelyét szívós, de nem rideg acélból kell készíteni, hőkezelés nélkül. Megfelel az egyszerű c45 acél is.
Én is szívemszerint egy 900- 1M körüli ajánlattal békélnék meg leginkább, azt még jószívvel vállalnám.
Na és tapasztalatok? Mire kell odafigyelnem a típusnál? Olvasgattam sok-sok tesztet, de ott azért szeretik a jó oldalát nézni a dolgoknak. Nem hiszem, hogy baj lenne velük, de azért mégis, Ti tulajok jobban tudtok róla mesélni. Vélemények?:)
Én nem foglalkoznék 1 millióért sem 640el, nem érnek azok a motorok annyit, akkor már SMC 660 ha még idősebb is egy évvel.
Akármilyen évjáratú lehet az a 640, én biztos hogy 900 ezernél többet nem adnék egy sima 640-nél.
900 körül csak szezon után tudsz venni! Én novemberben vettem a 2006-os prestige-t 925e-ért 18ekm-errel hibátlan állapotban, de a srác nagyon szabadult volna a hiteltől.
szép napot
Érdeklödnék h egy 2010-es Beta 525ös blokkja az ugyanaz mint egy 2003-2006ig lévö KTM exc525 blokk?
vagy már ujjabb?
olvastam az exc-röl h 03-06ig érdemes nézegetni .
aki tud infóval szolgálni megköszönném ..
Mennyit ér szerinted egy 640-es? Én 900 körülire saccolnám az árát, a hirdetett helyett, ennyit nyilván nem engednek belőle, de arra gondoltam, hogy 1M körülire le lehet talán húzni, elég régóta hirdetik. Plusz valami felszerekést belealkudni, vagy valamit. Hülyeség?
Néztem. Nem cska a hirdetést, élőben is. Azzal elcsúsztak, a hátsó villa jobb részén csúnyán látszika csúszásnyom, a haspáncélon is és az első felnin is picit. Amúgy hibátlan.
Megpróbálok kicsitNAGYON menni lefele az árral, ha odaadja, elhozom és csatlakozom hozzátok.
Ennyiért akármennyire is szép állapotban van én nem venném meg.
Ezért az árért már szinte azonos évjáratú SMC660 is kapsz Full Akra Titánium rendszerrel plusz egyéb finomságokkal, egyszóval nagyon sokat kérnek érte.
Mint szakértők, kérdezlek titeket, mit gondoltok erről a motorról?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_lc4-e_super-mo
to_mo.-i_2.tulaj_kifogastalan-7936085
Szemezek vele pár napja, szerdán elmegyek megnézni, de az árát nagyon sokallom. Vélemény? Mire figyeljek leginkább oda?
Még átgondolom mi lenne a jobb megoldás. A tárcsa és a féknyerg közt 1-2mm eltérés lehet ezt a távtartóval orvosolnilehet, tárcsában talaáltam rá jó méretűt. Kössz a válaszokat!
INKÁBB válaszojj már ARRA amit AMOTT kérdeztem: HOGY mécc a BUSÁVAL(nem a PONTTYAL...a BUSÁVAL) 8-10 TÁÚZEND killómétert EGY garnitúrra GUMÁVAL...érdekelne...mert SZABADALMAZTATNI kéne...
Ma láttam egy KTM-es srácot Solymáron, "banán nyereggel" és a nyereghez igazított Akrapovic dobbal! Gondolom nem így tervezte a mai motorozást és vélhetően az egykerekezést sem, ami valószinű elrendezte a motor hátsó részét?!
Remélem neki nem lett baja?!
NORMÁLIS esetben NORMÁLIS ember akkor HIRDET és ÁRUL valamit ha EL akarja ADNI...de az ijjen JÓSZÁGOKRÓL akik ENNYIÉRT hirdetnek FOSTALIGÁKAT még azt is EL TUDOM képzelni hogy csak BESZÉLGETNI szeretnének...mert ELADNI nem fognak...de BESZÉLGETNI se nagyon...mert nem FOG CSÖRÖGNI a telefon...néma lesz mint ama BIZONYOS KACSA...
De mindenkinek SZÍVE JOGA...mint ahogy a VÉLEMÉNY nyílvánítás is...
ott rohadjon meg a családi fészek, legyen kész inkább x év múlva
az asszony mit ad fel érte?
gondolom egy csini ruci sem fog menni a piacra