az olajos kuplung "be tud esni" ha kicsit jobban megmelegszik a blokk?
vagy inkább a blokkban van van hiba?
olyan negyed órát szuttyogtam a homokdombok között aztán totál 1/0 lett a kuplung
Nem értelek benneteket, számotokra nem mindegy mennyiért árulja?
Nem veszitek meg azt kész, majd idővel ő is rájön hogy ennyit az életbe nem kap érte.
De ettől még nem marházom le meg hasonlóak!
Béke.....béke!
Tiszta jó biznic ez a motor.Álommotor
Eladom az 525-öst 7kilóért elviszik még hozzádobok 450-et és lesz egy 40lovas dupla annyi kilómétert futott DRZ-m.
Na ez MÉGJOBB...van itt jó GÉP...csak keresni kell...és BAGÓÉRT...ez nem péz ÉRTE...kevés IJJEN állapotú van már az ORSZÁGBAN...és kevés EKKORA MARHA is aki ENNYIÉRT hirdet DÉJJRZÉT...
Kétnyelvű adásvételi, eredeti forgalmi, kinti hivatalos kivonási okmány, ha hivatalosan te vásárolod a kinti tulajtól akkor nincs eredetvizsga de ha az adattáblája kopott vagy sérült akkor kell az eredetvizsga is.
Oké köszi a válaszod. Az árat valamennyire befolyásolja ha nem direktbe veszem a gépet hanem már itthonról? Olvastam valamit erről hogy így nincs eredetiség vizsga vagy valamelyik. Még azt ha leírod hogy mik szükségesek hozzá akkor megköszönném és nem zargatlak tovább. Köszi.
Én anno az SMC 625-ön 15:40 áttételt használtam, azzal szépen teljesített.
Azt szokom mondani az LC4 gépekhez hogy 3.ban 110-115 legyen a vége.
Akkor rugalmas lesz és a sebességek sem lesznek rövidek.
Nem fog túlzottan pörögni 5.ben 120-130nál sem.
Üdv mindenkinek.
Duke 640-en lánc+hátsó lánckerék csere előtt állok. A gyári áttétel 17-38, nekem most 16-38 van de gázra így is csak 1-ben jön kerékre.
Mit javasoltok, rakjak hátra 42-est, vagy esetleg próbáljam meg 44,vagy 45-el?
vagy inkább a blokkban van van hiba?
olyan negyed órát szuttyogtam a homokdombok között aztán totál 1/0 lett a kuplung
Kettő között nagy a különbség.
Nem veszitek meg azt kész, majd idővel ő is rájön hogy ennyit az életbe nem kap érte.
De ettől még nem marházom le meg hasonlóak!
Béke.....béke!
Eladom az 525-öst 7kilóért elviszik még hozzádobok 450-et és lesz egy 40lovas dupla annyi kilómétert futott DRZ-m.
Na ez MÉGJOBB...van itt jó GÉP...csak keresni kell...és BAGÓÉRT...ez nem péz ÉRTE...kevés IJJEN állapotú van már az ORSZÁGBAN...és kevés EKKORA MARHA is aki ENNYIÉRT hirdet DÉJJRZÉT...
TISZTA ócsóság...de legalább JÓT tesz a pijjacnak...a HÜJJEJÓSZÁG...még ÉRTELMES csere...gondolom TÜLEKEDNEK-VEREKEDNEK érte...csak CSERÉLHESSENEK...
Azt szokom mondani az LC4 gépekhez hogy 3.ban 110-115 legyen a vége.
Akkor rugalmas lesz és a sebességek sem lesznek rövidek.
Nem fog túlzottan pörögni 5.ben 120-130nál sem.
Duke 640-en lánc+hátsó lánckerék csere előtt állok. A gyári áttétel 17-38, nekem most 16-38 van de gázra így is csak 1-ben jön kerékre.
Mit javasoltok, rakjak hátra 42-est, vagy esetleg próbáljam meg 44,vagy 45-el?