Nekem a tengely és a kerékagy stimmelt, az első villában a tengely fészke volt nagyobb átmérőjű, ez egy vállas persellyel lett megoldva.
A féktárcsa szintén nem stimmelt sem átmérőben, sem pozícióját tekintve, ezt egy adapterrel sikerült orvosolni (köszönet érte Sa nyi kollégának).
Amúgy ha csak ennyi lenne a gond mint nálad, én simán esztergáltatnék két távtartót az eredeti tengely meg a csapágyak közé, aztán jónapot
Még nem jártam utána,a tengelyt egyszerűbbnek gondoltam,valami normális anyagot csak lehet keríteni. Amúgy xr 400-ba kellene még a távtartók méricskélése is szívás hogy a féktárcsa helyemeg minden stimmeljen.
Szia GD! Régebben olvastam hogy volt excel felnid talon aggyal,és hogy valamelyik tengely nem stimmelt.Most én is ebben a cipőben járok,csak nekem egyik tengely mérete sem jó. Két dolgon gondolkodtam, mivel nekem az eredeti tengely kisebb mint a kerékagy furata,ezért vagy esztergáltatok bele egy új tengelyt a lengővilla befogási részein kisebb átmérővel,vagy kicserélem a kerékagyban a csapágyakat, a csapágyak közé egy új közdarabbal. Az első verzió felé hajlok mivel ha a csapágyakat cserélném lehet nem kapnék megfelelő méretűt. Te hogy oldottad meg?
Mint ahogy azt előzően is írtam, volt de csak 2002ben KTM 625 Supercomp, fekete blokkos volt, kis olajkörös.
Igazi átmenet volt az EXC és LC4 között.
Van róla egy szép teljes leírás a volt tulajártól, eléggé jó gépnek tartotta és használta enduró és SM-szettel is.
Ebben nem kételkedem.A te forrásaid sose apadnak el.Ja meg a feka LC4-ed pont ilyen tipusjellel jött ki a gyárból.Ki tudja már követni ezt a KTM-et hol milyen tipusjelzéseket használ
Helló 2002 EXC-F hez szeretnék supermoto kerekeket valaki tudna segíteni mit kell figyelnem a felni méreteknél mert csak távolból tudok informálódni a jövendőbeli felniről erről van szó : http://www.kepesmotor.hu/felni...
cél hogy valahogy kerülsön rá a motorra
2 év, igaz a 2T karaktere végett fárasztó vele menni, a nyersesége végett fáradtam el rajta.
Meg lehet puhány is az ülőgumóm az ilyen kemény seggű pilótákhoz képest.
Jó neked 12 év után már ideg sincs a hátsódban jó hogy nem érzel semmit.
Kényelmesebb motorokhoz szokott valagat persze hogy feltöri az EXC ülés.Mennyi ideig volt meg neked?1-2év?Én 12éve ilyenekkel megyek mindenhová.Na meg a 250-es és 525között van ám eltérés jócskán.A blokkra gondolok.525-el nagyon jól lehet hosszútávon is menni.Nyomtak le velük Baja 500/1000-et is sőt dakaron is indultak velük.Persze ők ufók és nem számít nekik ha feltöri a valagukat az ülés.
Jó, persze hogy az EXC-vel a szívatós helyeken is könnyebb az áthaladás.
Nem kell nekem sem bemutatni mert a 250el olyan könnyű volt áthaladni a keményebb terepen hogy ajjaj.
Mintha nem is lenne alattad súly, dobálod oda ahová szeretnéd.
De hosszú távon nekem fárasztó volt vele motorozni terepen.
Az SMC 625 félúton van az LC4 640 és az SMC 660 között.
Erősebb, nyomatékosabb a sima LC4hez képest és könnyebb is.
Kimondottan jó választás, igaz én 660at vennék inkább helyette még akkor is ha azt csak berúgni lehet.
Apropó hosszútáv.Az 525-el lenyomtam 150-200km-t csak terepen aszfalton max csak párszáz métert vagy keresztbe mentünk.Nekem nem törte a seggem sokat állok a motoron menetközbe de ha betévedünk egy szopós helyre nem kell vakarnom a fejem hogy hogy is fogok átvergődni itt ott.Megszokás kérdése az egész.6év után már kiismertem a motorom eléggé hogy ne legyen semmi akadály.5-6literrel megelégszik 100-on egy kutat kell csak félúton találni és lehet csavarni neki egész nap.
köszi a véleményeket!
majd ha felpattintottad az fcr-t, megírhatod hogy mit változott! :)
HanGab, és az SMC625 milyen volt egy sima LC4-hez képest?
Azokat is nézegettem, csak ugyebár nagyon kevés van...
A féktárcsa szintén nem stimmelt sem átmérőben, sem pozícióját tekintve, ezt egy adapterrel sikerült orvosolni (köszönet érte Sa nyi kollégának).
Amúgy ha csak ennyi lenne a gond mint nálad, én simán esztergáltatnék két távtartót az eredeti tengely meg a csapágyak közé, aztán jónapot