mikor megvettem.. első két telóból ömlött asz olaj..(a kocsiba mire hazaértem mindkét szár alatt tenyérnyi tócsa...azt tegnap csináltam meg..
hátsókerék csapágyas volt azt is megcsináltam..
kuplung dekni alól szivárgott az olaj.. megcsinálva..
lánckerék szimering is eresztett..az is megcsinálva..
tettem rá ventillátort...
a pds tag ezen is kotyog..de odáig még nem jutottam el.. de ami késik.. az meg lesz 1-2 7 múlva
te homokhúszár hogy volt merszed ilyet írni... az egy speciális tömítő paszta ami tudja hogy ha egy kis darabkája is leválik onnan az szétmálik mert tudja hogy az a dolga... olyan mint az adalékok... tudja hogy hová kell beépüljön a blokkban...
ha valakit érdekell..az sx 525 eladásából visszamaradt.. használt..de konkrétan hibátlan tuning vizpumpa szett...
2000 től 2007 ig sx exc smr 400-450-520-525 be jó.. hihetlen jól dolgozik.. venti nélkül is iszonyat jól elvezeti a hőt.
szupermotóba..vagy ha nagyon homokos gyilkolásba viszik a gépet.. megfizethetetlen hogy nem főzöd szét!
ár:15 ezer
ha nem jársz kroccozni! vagy ha jársz is ..de nem vagy egy nagymenő állat..
akkor a 2201 csapágy(kétsoros önbeállós) tökéletessen megteszi..van vagy 2200ft jól benyomod zsirral..
az is 32-12..(külső belső átmérő) és az oldalsó részét a 5-25-32 szimeringel ugyan úgy le tudod zárni.. a régi pdsből kell a két távtartó...azt kell lefaragni úgy hogy az egész szélessége.. 32,00 legyen...
nem azt mondom hogy örök élet..de a pdsnél jobban birja.. persze he egy 110kilós vadmarha vagy(mint én ).. és szereted kiugrasztani a motort a a pattintókróll.15-20 méterre...akkor kroccra nem ajánlom..de endúróra akkor is jó volt..
ugyan is ez önbeállós.. és igy a terhelést nem úgy birja.. mondjuk 2ből csak az egyik tört szét.. de már akkor sem mertem töbet berakni...mert ha ritkán is de kimegyek pályázni.. ne törjön már szét..
hali
van egy ktm lc4 620 asom gázadásra meg torpan mjad megindul keverek csavaron álitotam semi kifele tekerem még roszab ha meg befele megál 170 fő fuvoka tü 3 állásba válaszokat előre is megköszönöm .
gyurkamiLYonnál meg úgy volt h ott ált a 950 SM a pajtába, a tehenek szétrágták a vázat és az idomokat, maradt a blokk, vett 1 duke vázat és BUMM így lett a 950 SD 1,1 ről 950 ezerre 3 nap alatt
te figyelj MÁN more.. nekem van 1 barátom aki exc vázba épített 1 fekete 640 LC4 blokkot.. akkor létezik ktm 640 lc4 EXC edition v h van ez? mondtam h olyan képet szarok neked... főleg 1 hotwings kosár után másnap.. 10 perc alatt.. valakinek tetszett volna ha van ilyen, ezért összedobott 1et feldobta a netre és te azokat posztolgatod... és elhiszed h van, mert hivatalos források ezt nem támasztják alá..
Ezt vitatnám. Az a motor, amely nem sorozatgyártott és nem lehet _megvásárolni_, az ebből a szempontból nem létezik. Emlékezz, miből indult ki a vita. Hiába tetszik a BMW 6 Concept, ha nem lehet megvásárolni.
hátsókerék csapágyas volt azt is megcsináltam..
kuplung dekni alól szivárgott az olaj.. megcsinálva..
lánckerék szimering is eresztett..az is megcsinálva..
tettem rá ventillátort...
a pds tag ezen is kotyog..de odáig még nem jutottam el.. de ami késik.. az meg lesz 1-2 7 múlva
többi kérdés .. levikém mond...
HNASZÓVAL...érdekel GUMI avagy sem?
2000 től 2007 ig sx exc smr 400-450-520-525 be jó.. hihetlen jól dolgozik.. venti nélkül is iszonyat jól elvezeti a hőt.
szupermotóba..vagy ha nagyon homokos gyilkolásba viszik a gépet.. megfizethetetlen hogy nem főzöd szét!
ár:15 ezer
akkor a 2201 csapágy(kétsoros önbeállós) tökéletessen megteszi..van vagy 2200ft jól benyomod zsirral..
az is 32-12..(külső belső átmérő) és az oldalsó részét a 5-25-32 szimeringel ugyan úgy le tudod zárni.. a régi pdsből kell a két távtartó...azt kell lefaragni úgy hogy az egész szélessége.. 32,00 legyen...
nem azt mondom hogy örök élet..de a pdsnél jobban birja.. persze he egy 110kilós vadmarha vagy(mint én ).. és szereted kiugrasztani a motort a a pattintókróll.15-20 méterre...akkor kroccra nem ajánlom..de endúróra akkor is jó volt..
ugyan is ez önbeállós.. és igy a terhelést nem úgy birja.. mondjuk 2ből csak az egyik tört szét.. de már akkor sem mertem töbet berakni...mert ha ritkán is de kimegyek pályázni.. ne törjön már szét..
van egy ktm lc4 620 asom gázadásra meg torpan mjad megindul keverek csavaron álitotam semi kifele tekerem még roszab ha meg befele megál 170 fő fuvoka tü 3 állásba válaszokat előre is megköszönöm .
Ha nen vennèd èszre van közte egy sor szūnet igy hàt az kèt külön kèrdès.
Okostojàsok.
Köszi a segìtsèget