Ha a blokk részére vagy kíváncsi akkor az R ténylegesen 690cm3 míg az SMC 654.
A plusz cm3 köszönhetően kicsikét több van benne mindenből (LE/NM).
Minden tartományban ad egy kis pluszt a sima SMC-hez képest.
Igazából nem KTM-narancs a színe, elüt kicsit, de jól néz ki :)
15eFt a pár, ezt is tartalékba vettem, de jól bírja ami fent van + megvan a gyári is. A csizmám talpát sem koptatta sokkal jobban, és a csizma "lekerekíti" a viszonylag hegyes csavarokat hamar.
Ja, tőle vettem. Azóta is megy szépen, következő túrán meglesz benne a 400 üzemóra :)
Nemtom mennyi lesz a kar.. Még megvámolhatják :D Tarteléknak vettem, de most jobban kell a pénz másra..
Van par cuccom, ami nem gyari, pl narancs alu labtarto hegyes cserelheto vagy leveheto csavaros tuskekkel, narancs alu karok (1-2 heten belul), tanksapka-bobitak. Gazbowden nem kell valakinek? Utangyartott, 2003-07-re tuti jo. Sajnos haver Husabergjevel nem volt kompatibilis..
Szia! Láttam keresel Sm szettet van nekem használaton kívül! 150 000ft a kikiáltási ár! Husaberghez használtam de most 525 van abba is viszi. Nekem fék távtartó van hozzá.
Olyan kérdésem lenne, hogy milyen különbségek vannak a 450SX-en 2003-2005 között, és az azt követő években.
Egy 2005öst vásároltam, papíros, van rajt lámpa, önindító is, de a váltó maradt 4 fokozatú. Használta valaki supermotozni is? Ha igen milyen áttétel ideális pályára-városba.
Ezek mellett a 450 EXC-hez képest miben igényel nagyobb odafigyelést? Olajcserék gyakoriságára gondolok, és komolyabb szervízintervallumokra.
Melyik ktm kereskedéstől érdemes vásárolni, vannak árbeli különbségek? Eddig ócsáról rendeltem. Légyszi adjatok elérhetőséget.
A plusz cm3 köszönhetően kicsikét több van benne mindenből (LE/NM).
Minden tartományban ad egy kis pluszt a sima SMC-hez képest.