Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mert az már egy b hét az vag y 240es gyertya..a b8 az 260.. gondolom b 9..208.. b10 meg 300as
az akkor azért dadog mert gyanús hogy túlhevül és ..
vigyázz..be ne csöpenjen..mert a dugó sem oltcsHÓ
Eddig semmi baj nem volt vele,ma beröffentettem,fél perc múlva leáltt
meg pöffent egy szépet,aztán be se indult. Beleraktam egy b7-est mert az volt itthon,de azzal meg dadog.
látom te is seggedi vagy..
nézted már a gyertyaképet?
mert ha a motorod jól van belőve a te stilusodhoz..akkor egy jó gyertyával özbarna lesz..
ha igen.. akkor ne is variálj.. jó az a b 10 hőértek..de ha nagyon setét... akkor egy b9..esetleg még b 8 is szóba jöhet...
jól vok boka és térd kificamodott meg inszalag huzódás de semmi komoly :)
hát igen csak ugye a lendület is nagy volt meg töredéknyi idő volt mert közel volt a kerítés az úthoz és ... pedig már több mint 5 éve h motorozok és sose volt még ilyen gondom estem már el pályán de ez más volt valahogy de ez van köszönöm szépen az ötleteket és a segítséget
pontossan.. bicikli váltóbovden 1mm es.. és olyat hajlik mint a damil..de olyan erős ..mint némeyl fórumokon a savazás..
de persze nem itt
bakker..
látom te jól vagy ..és a kerítésnek lett baja

a duplabovdenesben én az tolóbovdent(ami a nem húzó bovdenyó)magyarul a gázvisszahúzó bovdent.. ki is vettem..mert mikor az roljtolódzik ki..és elszakad..felakasztja a gázt és a rugó nem képes visszahúzni..é s akkor aztán lebontol keritést..köritést. .mindent

egy kx 420ason akadt ki egyszer a gázbovdenyó..de még jó hogy csak 3/4 gázon..mert igy volt időm a halál előtti utolsó pillanatban a slusszgombal megályt parancsolni az 58 lóerőnek
ja és erre(is) találták ki a vészleállítót
de ez nem poén, csak sosem jut az ember eszébe
akkor jön a megváltó:
1:ktm bolt 10+ezer(tipp.... lehet csak 8)
2: bowdenes 2ezer
3: amiket írtunk 500

a bowdenest nézd meg néhol olyan kemény a belső szál hogy verekedni lehet vele aztán ha sok és nagy a kanyar szorul
most akkor lyó választ kaptál vagy zsiráfnak volt igaza..mert mind patkányarszú gázbovdenrágó démonivadékfattyú szutyok banda vagyunk..

a bicikliváltó bovdenyó azért jó..mert a kis 3,5mm átmérőlyű dió a végén..pont jó a gázszektronál.. a karbihoz meg a kis bovdendió pikk pakk elkészíthető
nem szabad ide semmi ötletet, tapasztalatot semmit benyögni mert mi a faszé okoskodunk bele... Kátejjem kollega jól szétbarmolta a fórumot
pont azért kell a régi gázbowdent kicserélni mert kirojtolódott felakadt és ennek köszönhetően nem birtam 1 kanyart bevenni és nekivágodtam 1 keritésnek .... lehet erre is irni poénokat ha közbe kapok segítséget is! azt meg külön köszönöm
szerintem igaza van zsiráfnak...
bakker..lehet hogy azért kell úly gázbovden..mert..mert...mert kell úly oszt kész...
ugyhogy akóklerkókány megoldásokkal mennyetek át másik fó-Rumba...lyÓÓ

ebbe a fórumba a jó megoldási lehetőségek..de bár milyen ktmes jellegű kérdésre:
1 számú vállasz:ktm kereskedés
2 számú válasz: ktm márkaszerviz..
3 számú válasz: csak is a gyári olaja a motul
aki nem ezt mondja mind kóklerkókány patkányarszú démonivadékFATTYÚ .

de nem fizetek ki egy cuccot sem
max egy sört ha összefutunk valami hegyi késdobáló magazin mellett
Sziasztok,Exc 250-be milyen gyertyát ajánlotok?
Eddig NGK B10ES-t használtam.
a barátunk miatt van........
a google is örökké találgat mielőtt befejeznénk mit is akarunk.........
Nekem az okoskodásnak tűnik, ha a probléma valódi okát nem ismerve, sorjázzuk a megoldási tippeket...
a gázbovdenrágó patkányarcú démon
konkrétan behugyoztam a röhögéstől. .
megyek veszek fel úly alsóruhát.. meg úly melegítőt....meg egy úly számítógépes széket is..
miért is kellhet neki úly..
mert a réginek kimattult a fénye
hát ha a nagy gázbovden rágó patkányarcú démon járt ott akkor nincs mese bótit kell venni
de ha csak rojtos lehet mókolni
senki sem okoskodott neki okoska...
ha otthon csinálom akkor egy rézcsőbe teszem a bowdent, megtöltöm forrasztóónnal és kész is van a végére a dió(a másik fele meg marad)
az lpg szervizektől lehet ilyen csövet szerezni kb ingyen
Okoska szakkör beindult... azt se tudja senki, hogy miért kell neki új gázbovden, de löki mindenki az okosat...
megcsináltam így a kuplungbowdenemet a dt-n egy babetta fékbowdenből. El lettem hordva hogy mekkora kókány egy sóher vagyok. Ez volt 3 éve azóta hibátlanul működik 200forintból de hatalmas kókány megoldás