azért az már elég nagy gáz ha a tárcsához adják a használati utasitást...warning.. nagyot fékezni vele nem szabad.. !
csak kis tempos boltba járásra használhato és mindenképpen ajánlott egy kis levegőt engedni a fékbe hogy olyan puha és löttyedt legyen, igy nővelhető a betét élettartalma...
Viktor megmondom a frankot az a tárcsa mindenki szerint egy fos.. ott a környéketeken is, csak van aki megmondja a szemedbe van aki nem.. ennyi a sztori.... a k5lx -el is kb az egyharmadát birja mint egy gyári...és ha igy számoljuk akkor jo drága... mint a szar kinai cipő.
jó reggel...
látom faxául megosztotta a tár(c)saságot.. a téma...
a mi tapasztalataink..(akik itt a környékbe használjuk...kroccra ki endúróra meg egy páran extrőm end gyúróra...
maga a tárcsa anyaga.. hát a gyárihoz képest lényegesen puhább...
de lehet hogy azért is van hogy a brembó, good-ridge, goldfren k5lx...plusza a ragasztott fékbetétekkel..aik itt mozognak..
még aj nem volt...sőt élettartamra mégs simán tud annyit mint a gyári tárcsák...
az meg hogy ha csak annyit bir mint a gyári....ezekkel a betétekkel! és mért használjuk...hát csak mert a JT...goldfren tárcsáktól lénygessen jobb... a gyári tárcsától. ..meg lényegssen olcsóbb...
és ez a rothadás az egészben...
az olcsóbb kifejezés.. mert a 27ezres átárcsát nen mvéletlen nem hasonlitanám ösze egy ..9ezressel...
de mondom ennek elenére ..ezt használjuk..mert itt ezekkel a betétekkel..meg olvasom a harvi féle ferodót is...szóval ezekkel működik és nem is akár hogy...
az itteni tapasztalat ennyi...
amit irtatok is..
ez is olyan párositásos dolog..ha az anyagpárok szeretik egymárt akkor egy ilyne tárcsa + a goldfren k5lx! fékbetét meg van 15 rugóból...
és élettartamara ..még sáros takonyracék(lásd heca 2013) utá is álapotú a fékrendszer!...
ha meg egy gyári tárcsát nézük...gyár betéttel..az is megvan ugyan ilyen teljesitmenéy mellett egy negyvenesből
pl a goldfren s3 részing a gyári tárcsámat 2 betét úgy szét nyalta..öröm volt lecserélni
amit itt előtte próbáltunk goldfren jt tárcsákat...mondom azok aztán ...nem váltak be, ezért is váltottunk...
Szép estét .
Elnézést nekem is ilyen tárcsám van és a probléma is hasonló.
Csak nekem a hátsó.Úgy ette a betétet na meg a tárcsát hogy öröm volt nézni .Egyszerűen F*S az anyaga.
Lehetséges megoldások:
1:Jó nagy ívben jó messzire.
2:Finoman megköszörülni síkköszörün és sima betétet bele.
Én a 2. megoldást választottam és a helyi betétesnél csináltattam betétet.(2000FT)és azóta is ezt használom.Mondjuk az első azért jobban kapja a terhelést szerintem .
Holnap majd csinálok képet róla.Tudom csekély vigasz de én is megjártam és nem volt olcsó
Ui:aki fékez az lemarad.
Csőváz.
A többi EXC-n egyformán kopik a 2 fékpofa? Nekem sem egyformán kopott a gyári tárcsával a két oldal. Munkahenger is csak az egyik oldalon van.. A túloldal keresztbe is állhat kicsit ahogy észrevettem, haver EXC-jén látványosan lötyög az egész első fék, majd azon meglesem, tutira belemar a tárcsába az egyik oldalon jobban.
Sziasztok. Kérdésem lenne hozzátok, vettem egy KTM MX 125t, blokkja felújítva, úgy hozták hogy feléig feküdt az utánfutón, és a gond, csak tolasra indul és nagyon sokall, rúgásra nem is, és a rezoba tocsog a benzin. Leszedtem a karbit és a rezot is, akkor egész könnyen el indult, pöfögött majd megállt, vissza raktam a rezot utána elindult könnyen, leállítottam majd újra elindult könnyen, harmadjára már ismét nem. Van 2 karbim is mindegyik Dell Orto VHSB 37, de nem egy formák teljesen.Próbáltam gyári membránnal és tuning membránnal is, de ugyan az. Amikor megy nagyon szép hangja van a blokknak. Várom az ötleteket. Köszi előre is.
Én hasonlóan jártam egyszer egy Goldfren szinter betéttel. Gondoltam szar a betét,és beleraktam egy Lucas szinteres betétet. Ezzel sem lett jó,mert egy motorozás alatt lekopott a betét,és olyan volt mintha fém a fémen súrlódna. Még egy próbát tettem,és raktam bele egy szintén Lucas,de organikus betétet. Megszűnt a hiba,tökéletes lett vele a fék.
Egyértelműen kiderült hogy a tárcsa anyaga nem bírta a szinter betétet.
Nem lehet hogy itt is hasonló a probléma?
De jóóó, hogy ennyi 'okos' választ kaptam.... Vettem egy szart, amihez utólag mondják, hogy jaaaaa, azzal a betéttel nem szabad menni, mert azt hallottuk, hogy szar....ez a vicc, és Ronis tette jól, hogy eldobta. Én is eldobom, meg annak a számát is, akitől vettem...drága tanulság volt...
Fékbetétet 1000ft/db csinálnak Sásdon reggel beadod délután mehetsz érte, te mondod milyen vastag és kemény betétet süssenek rá. Még sosem volt gond 1-el sem.
ez a lényeg, hogy "gagyi" volt betét
nekem a hipiszupi kerámiás cucc olyan mértékben igénybe vette a 25 éves tárcsát hogy kihajlott mint a levesestányér, párszor felizzott a drága
szóval meg kell találni az összhangot a tárcsa anyaga és a fékbetét anyaga között
Azért baszki, hogy végigzongorázzuk, hol a lehúzás, majd megosztjuk és azok a szerencsétlenek, akik beszopnák, időben felismerjék a köcsögöt!
Neked egyértelmű, de közel nem mindenkinek, na meg kíváncsi is voltam!
A gépem megfertőzéséhez meg sok sikert kívánok, ezzel képben vagyok, ne aggódj
nem tudom mi lehetett...de gyanús...
mi is ezt használjuk.. itt a környékben nem is kevesen...konkrétan goldfren k5lx(szinteres kifejeztetten ofródra)...vagy gyári brembóval...
ezekkel még gond nem volt...
egyszer egy deltarészinges fékbetét nyalt meg egy ilyet... de kisimítottuk... és azóta is a goldfren k5lx...semmi baja(.6rugó qa betét..és a 13ezres gyári brembóval egyenértékű mind életre mind fékteljesítményre) ...
ugyhogy nem tudom...
főleg úgy hogy a másik oldala..meg jó..na az akkor nem értem...egyik oldalt jó az anyaga a másik meg..szar?
gyanús nekem ez a fékbetét...
csak kis tempos boltba járásra használhato és mindenképpen ajánlott egy kis levegőt engedni a fékbe hogy olyan puha és löttyedt legyen, igy nővelhető a betét élettartalma...
Viktor megmondom a frankot az a tárcsa mindenki szerint egy fos.. ott a környéketeken is, csak van aki megmondja a szemedbe van aki nem.. ennyi a sztori.... a k5lx -el is kb az egyharmadát birja mint egy gyári...és ha igy számoljuk akkor jo drága... mint a szar kinai cipő.