Hello. Van egy 600-as Ktm LC4-em ,1991-es ,Dellorto phm 38 sd karbi van rajta. A problémám az ,hogy csak úgy indul el hidegen ,ha szívatóval 3at rá rúgok utána szívató le és rá rúgok. Melegen pöcre indul. Miért nem indulhat hidegen szívatóval?
Egyik ismerősöm érdeklődött a Factory Replicaról.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_660_smc_factory_
replica-7384237
Ez valóban az lehet?
Az eredeti ilyen volt a régebbi évjáratúból:
http://digilander.libero.it/fzazza70/ktm660_factory_r
eplica2.jpg
Szerintetek?
Ilyet még én sem láttam eredetiben úgy hogy nem tudom miben különbözik az eredetitől a hirdetett motor.
Szóval.A motor 1 fél éve áll nyitott fészerben nem volt töltése de használták járogattak vele.Nálam van két napja inditottam nem is ígért gyertya kuka akksi kuka.Kicseréltem a gyertyát akksit pöcc röff motor jár.Fesz.szabályzócsere után ma esére töltés is lett.Erre forralja a vizet ventillátor nem kapcsol hengerfeje tűszurásnyi lyukon buborékol a víz!
A hengerfej tetején tüszurásnyi lyukat találtam járó motornál buborékol a víz.A cimborámé idehozata nálam mert nem volt töltés azon kívül forralja a vizet.
Miért ne indíthatnád? 2 év az amúgy se sok idő!
Én egy pár éve egy 10 évet esőbe fagyba álló Riga 12-es csodát gyújtottam be a dugó már bele volt rohadva félig meddig, kiütöttem a hengerből aztán vissza, összeraktam úgy ahogy volt röccs hibátlanul üzemelt!
Itt vannak a gyári beállítások, és minden egyéb de szerintem a szétszedést bízd olyanra aki már látott ilyet és valamennyire ért hozzá. Az olaj kérdés meg ki mire esküszik nekem MOTUL Fork Oil Expert Light 5w van bent.
WP4860MXMA
1418W708
Compression adjuster 20
Rebound adjuster 16
Spring 4,0 N/mm
Spring preload 5 mm (0.2in)
Air chamber length 100 mm (5.1in)
Fork oil SAE 5
WP4357 MXMA
0518W710
Compression adjuster 20
Rebound adjuster 12
Spring 3,8 N/mm
Spring preload 5 mm (0.2in)
Air chamber length 140 mm (5.9in)
Fork oil SAE 5
Helló... Valaki megtudná mondani, hogy '02-es SX 125-be milyen első teleszkóp olajat érdemes rakni? Márka, típus stb. És hogy mennyi kell bele. Igényel a teleszkóp szétszedése valami különleges szerszámot, ami nem található meg egy házban? Kifolyt belőle az egész olaj és szimeringezni kéne, csak hogy itthon meg tudjuk-e csinálni, vagy vigyük szervízbe.
Előre is köszi.
Skacok, három napja hoztam a gyerekeknek egy 50cm3 4 ütemű Quadot, de 2 éve nem ment, karbit szétszedtem kitakarítottam, olajat leengedtem feltöltöttem újjal.
De a blokkot nem indítottam el, szerintetek ennyi állás után elindíthatom a blokkot?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_660_smc_factory_
replica-7384237
Ez valóban az lehet?
Az eredeti ilyen volt a régebbi évjáratúból:
http://digilander.libero.it/fzazza70/ktm660_factory_r
eplica2.jpg
Szerintetek?
Ilyet még én sem láttam eredetiben úgy hogy nem tudom miben különbözik az eredetitől a hirdetett motor.
Megpróbálkozom vele, gyújtást kell átnézni benne.
Holnap elviszem autóvillamossági szerelőhöz azt remélem a többivel nincs gond.
Én egy pár éve egy 10 évet esőbe fagyba álló Riga 12-es csodát gyújtottam be a dugó már bele volt rohadva félig meddig, kiütöttem a hengerből aztán vissza, összeraktam úgy ahogy volt röccs hibátlanul üzemelt!
WP4860MXMA
1418W708
Compression adjuster 20
Rebound adjuster 16
Spring 4,0 N/mm
Spring preload 5 mm (0.2in)
Air chamber length 100 mm (5.1in)
Fork oil SAE 5
WP4357 MXMA
0518W710
Compression adjuster 20
Rebound adjuster 12
Spring 3,8 N/mm
Spring preload 5 mm (0.2in)
Air chamber length 140 mm (5.9in)
Fork oil SAE 5
Előre is köszi.
http://aprod.hu/hirdetes/ktm-e...
De a blokkot nem indítottam el, szerintetek ennyi állás után elindíthatom a blokkot?
Nagyon nem foglalkozok vele hogy lecseréljem.