Ha ebbe 5400km van akkor azt valami betonkeverőben tölthette.Ez a motor még 400ezerért se kéne.Ha a belseje kuka akkor még legalább ennyit rá kell költeni.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_525_exc-7079690
Tessék itt van egy szép 525 ebből olyan sm-et építesz amilyet szeretnél, és még kicsi pénzért is van.
Amúgy meg veszel rá egy idomszettet és máris karcmentes lesz a motor.Vagy ott van a képesmotoron 1.5milláért egy 2005-ös 07-esnek hirdetett vitringép.Na az karcmentes csak nem ér annyit de az smafu.
Itt van példa milyen szépen meg lehet hajtani egy 525-öst.Kiváncsi lennék erdőben ki tudná így kimotorozni ezt a gépet.Bár van aki képes rá. http://youtu.be/MyxuE_e_CiY
Nem nem úgy nézem vagyis nem csak úgy.Ezzel is tisztában vagyok amit te írsz.De én nem akarom azzal kezdeni a motorvásárlásom hogy minden apróságot cserélek mert karcos,kopott,törött,hajlott.Szépet és jót akarok!
Szivem szerint vennék egy SMR-t de kell hogy utcán is használhassam, és abból meg nemnagyon van rendszámos.
Persze.
1 gazda használta utcán SM-ként a maradék 3 meg endurózott vele.
Vannak szép állapotú 525 EXC-k, de van sok pénzed?
Az 525-ökért amúgy is elkérik az árat, de el is viszik hamar ami jó.Szép állapotút akarsz?Vannak fent millió felettiek is
Ja te úgy nézel motort hogy ami karcos az már szar?Elmondom neked amit utcán ütnek vágnak lehet nincs rajta annyi karc de hogy jobban ki van a bele az is tuti.Sok visszagangolás kipörgetés egyenesben a váltó a kuplung főtengely kapja ám a terhelést nemgyengén.Utcán sokkal jobban ki lehet használni a motor erejét és hát aki ilyet használ utcán az általában ki is használja.
Tisztában vagyok vele. Attól hogy versenyenduro még lehet olyan mint én is hgy SM-nek használta utcán.Ha endurozni kéne leszarnám a karcokat de SM-nek legyen már szép...
nézegettem 525-öt is.lehet az lesz majd elválik.Nehéz szépet találni belőlük.Mert amit terepen használtak az azért karcos itt-ott.
Csak KTM jöhe számításba :-))
Senki nem beszél rá semmire, nem is azért mondtam azt amit.
De ebből 12Literes fogyasztást nyélgázon tudnál elérni, bár ahhoz tudás is kell hogy úgy tudj menni vele.
Nem kell rámbeszélni.Nekem öreg. Mondhatom azt is hogy nem tetszik a design.Nem vitatom a felújítást sem, de mint mondtam nem kell 2takt.Jahh és nem akarok túrázni sem. 15km-re járok melózni végig kanyargós tűrhető minőségű úttal ill nincs messze visonta sem.Nagyon szerettem a supermotomat de jött egy hóbort hogy nagyobb motor kell és lecseréltem egy superdukera.Viszont időközben rájöttem hogy az nagyon nem az én világom...
Nem azért hogy fényezzem de, sok 5-6 évvel fiatalabb mellé lehet állítani és nem vallana szégyent olyan szép állapotban van.
Ez ténylegesen felújított nem csak rámondva van.
Mellesleg 5.5-6 literből túrázom vele, 90-120 utazótempó mellett.
Ja és én soha nem használtam szivatót Tehát ez szivató nélküli inditás.
Amint beindul akkor húztam rá, mert azzal soha nem indult, de mondták is hogy ez ilyen.Próbáld ki ezt
Én mindig úgy inditottam hidegben melegben hogy:
-melegben 1 teli gázfröccs, de csak annyi hogy lehúzod csumára és vissza (hidegben 2-3)
-simán dekó nélkül lerúgod addig amig már nem tudod tovább rúgni, ha ráálsz sem megy le a kar.
-visszaengeded a berúgót
-dekó félig behúz közben, rúgod le lassan
-ugrik 1-et, ugrik még1-et, ekkor van a hátsó lengővillával párhuzamosan a berúgókar
-dekót elenged, berúgókart is hogy visszamenjen fentre
-Aztán HACCÓJJON
http://www.kepesmotor.hu/ktm-s...
Tessék itt van egy szép 525 ebből olyan sm-et építesz amilyet szeretnél, és még kicsi pénzért is van.
Itt van példa milyen szépen meg lehet hajtani egy 525-öst.Kiváncsi lennék erdőben ki tudná így kimotorozni ezt a gépet.Bár van aki képes rá.
http://youtu.be/MyxuE_e_CiY
Szivem szerint vennék egy SMR-t de kell hogy utcán is használhassam, és abból meg nemnagyon van rendszámos.
1 gazda használta utcán SM-ként a maradék 3 meg endurózott vele.
Vannak szép állapotú 525 EXC-k, de van sok pénzed?
Az 525-ökért amúgy is elkérik az árat, de el is viszik hamar ami jó.Szép állapotút akarsz?Vannak fent millió felettiek is
http://youtu.be/QmoacfDnaZg
Csak KTM jöhe számításba :-))
De ebből 12Literes fogyasztást nyélgázon tudnál elérni, bár ahhoz tudás is kell hogy úgy tudj menni vele.
Ez ténylegesen felújított nem csak rámondva van.
Mellesleg 5.5-6 literből túrázom vele, 90-120 utazótempó mellett.
Amint beindul akkor húztam rá, mert azzal soha nem indult, de mondták is hogy ez ilyen.Próbáld ki ezt
-melegben 1 teli gázfröccs, de csak annyi hogy lehúzod csumára és vissza (hidegben 2-3)
-simán dekó nélkül lerúgod addig amig már nem tudod tovább rúgni, ha ráálsz sem megy le a kar.
-visszaengeded a berúgót
-dekó félig behúz közben, rúgod le lassan
-ugrik 1-et, ugrik még1-et, ekkor van a hátsó lengővillával párhuzamosan a berúgókar
-dekót elenged, berúgókart is hogy visszamenjen fentre
-Aztán HACCÓJJON