Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm szépen a fáradságodat,de úgy néz ki hogy az este elvitték a kiszemelt gépet,így most feledésbe merül a dolog.
ha bármi változik szólok.
miért nem veszel 1 gyári első SM sárvédőt? nem hiszem h nagy pénz lenne :P azért szebb lenne annál ami most van :)
akkor tudom figyelmedbe ajánlani
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
nem az hogy nem kellett,hanem nem tudtam érte adni annyit sajnos,de most már megvan rá a pénz
köszi! :D
sajnos még azóta nem volt olyan dob amilyet én keresek!
Meg amennyivel esetleg gyengébb az EXC, azt kompenzálja a 6gangos váltóval.
mikor volt, nem kellett
azóta még nem alakult semmi? van egy akra dobom,de arra még rá kellene szánnod 0-5000 ft-ot hogy összehozd az összekötő csövet...
Raksz egy Akra matricát a gyári tört dobra oszt' gyí! Nemtom mit stresszelsz
Én többször mentem mindkét tipussal.Elvileg a DRZ 400E 50lovas az EXC 400 meg 46.Én az EXC-t erősebbnek éreztem de valószínü hozzátesz az hogy kb 15kg-al könnyebb.Főleg az eleje könnyebb amitől érezhetőbben fordulékonyabb és gázra 3ikban is kerékre áll.Szóval ha a DRZ-t kéne véleményeznem akkor azt mondanám hogy nem a blokkal van a baj mert az tényleg erős de a váltóáttétel nekem jobban tetszik az EXC-n.a DRZ-n a súlyelosztással van baj.Nagyon orrnehéz meg a futómű se egy modern dolog.Inkább a 90-es évek enduróihoz hasonlít.Az EXC az SX crossmotoron alapúl amit a 2000-es évektől kezdtek gyártani szóval ott modernebb a technika.Nagyjából ennyi a különbség.Amúgy mindkét tipus jó motor csak jót kell belőlük kifogni.
Senkinek nincs egy lc4 re való akra dobja eladó?
Szeva,most néztem, pedig úgy tünik mintha kupos lenne a berugotengely belülről!
Megveszem hozzà a cuccot és meglátjuk!
Az én 660-asomba is nemrég lett cserélve. Kívülről cserélhető, nem kell bontani hozzá.
sziasztok!
A 400-as exc van olyan erős, mint egy drz e érzetre? drz-vel mentem már de excvel nem. papíron erősebb a drz, de az nem számít!
Hali
LC4 blokkon cserélt már valaki berúgókarnál/váltónál szimeringet?
Mindegyiknél ereszt kicsit de jobban a váltónál! A zöld szimeringnél! Nagyon remélem hogy ezért nem kell szétbontani a blokkot és kivülről is lehet cserélni!
Vélemény?
Üdv
Egész nap némán volt, sorry...holnap hívlak!
Erre az e-mailre küldj már pár fotót légy szíves,hogy is nézne ki az beteg váz:
rolandsimon89@gmail.com
És a telefonod sem tudod felvenni?
De, az lehet. De azt nem tudom megmondani, hogy melyik erősség, milyen színű...
hát ha nem volt bontva a blokk...akor az is az
ne azzal foglalkozz hogy nekem igazam van..besenyő( anagolassan besanyŐ) pestabátsi..is megmondta..
má megent igazam van

de ez mit számit...
nézd meg és ott látod..aztán beszélj vele..látod hogy amit mond és amit látsz összhangaban van akkor lehet hogy ugy van ahogy mondja..de ez sem garancia..
majd ha megveszed és 1 év múlva..már mond6od hog igazat szólt..vagy sem
má megint igazam van .
http://youtu.be/mQf_9-SO6rY
Csak kérdezem a hozzáértőktől,hogy olyan nem lehet,hogy egy újabbra cserélik ki a rugót? Vagy mondjuk más erősségűre és akkor az más színű?
2006-tol narancs a rugoo
Vagy lehet meg épp az olaj is gyári benne