mikor volt, nem kellett
azóta még nem alakult semmi? van egy akra dobom,de arra még rá kellene szánnod 0-5000 ft-ot hogy összehozd az összekötő csövet...
Én többször mentem mindkét tipussal.Elvileg a DRZ 400E 50lovas az EXC 400 meg 46.Én az EXC-t erősebbnek éreztem de valószínü hozzátesz az hogy kb 15kg-al könnyebb.Főleg az eleje könnyebb amitől érezhetőbben fordulékonyabb és gázra 3ikban is kerékre áll.Szóval ha a DRZ-t kéne véleményeznem akkor azt mondanám hogy nem a blokkal van a baj mert az tényleg erős de a váltóáttétel nekem jobban tetszik az EXC-n.a DRZ-n a súlyelosztással van baj.Nagyon orrnehéz meg a futómű se egy modern dolog.Inkább a 90-es évek enduróihoz hasonlít.Az EXC az SX crossmotoron alapúl amit a 2000-es évektől kezdtek gyártani szóval ott modernebb a technika.Nagyjából ennyi a különbség.Amúgy mindkét tipus jó motor csak jót kell belőlük kifogni.
Hali
LC4 blokkon cserélt már valaki berúgókarnál/váltónál szimeringet?
Mindegyiknél ereszt kicsit de jobban a váltónál! A zöld szimeringnél! Nagyon remélem hogy ezért nem kell szétbontani a blokkot és kivülről is lehet cserélni!
Vélemény?
Üdv
ne azzal foglalkozz hogy nekem igazam van..besenyő( anagolassan besanyŐ) pestabátsi..is megmondta..
má megent igazam van
de ez mit számit...
nézd meg és ott látod..aztán beszélj vele..látod hogy amit mond és amit látsz összhangaban van akkor lehet hogy ugy van ahogy mondja..de ez sem garancia..
majd ha megveszed és 1 év múlva..már mond6od hog igazat szólt..vagy sem
má megint igazam van . http://youtu.be/mQf_9-SO6rY
ha bármi változik szólok.