Újra vissza akarok ülni egy supermotora a Superduke után.(nem érzem magam annyira hülynek hogy ki tudjam használni a sduke képességeit)
Fontos hogy papíros legyen mert utcán is használnám ugyanakkor nem akarok LC4-et,bár a 690-en gondolkoztam.De mivel nem sok időm van motorozni ezért messzire sem járok vele ezért a kényelem sem annyira szempont, inkább valami könyebb motort akarok , azt az évi 1-2 olajcserét meg kibirom mégha üzemórás is a gép.
Valaki ismeri esetleg ezt a gépet?
Dekompresszor behuz + holtpontra rak. Berugo visszaenged majd rarugni egy rendeset. Ennyi a titka. Ha megszivja magát dekompresszorral kilehet szelloztetni.. lyutubon ezer video van hogy kell indítani ezeket a gépeket.
Hali
Ezeknek az 1 hengeres nagy ccm-es gépeknek van valami indítási trükkje télre? lc4(smc660) Most kb 3C fok van kb 20 perc rugdosás után semmi,mikor jó idő volt második rúgásra indult.
Szikra van,gyertyát is cseréltem,de semmi,lehet most már megszívta magát, de rugdostam szívató nélkül is ,utána megint szívató ,de semmi.
Vélemény?
Sziasztok!
2002-es évjáratú KTM EXC 125 alkatrészeket kínálom megvételre:
váz: 30.000 Ft
villabefogó: 12.000 Ft
kormány befogókkal: 10.000 Ft
2db műanyag idom: 1500 Ft
láncvezető + lánc: 3000 Ft
lábtartó(első): 8000 Ft
váltó(6 sebességes): 30.000 Ft
berugótengely összeállítás : 8000 Ft
komplett gyújtás(állórész és lendkerék nélkül):25.000 Ft
blokkfél(jobb oldali): 20.000 Ft
komplett első fék: 20.000 Ft
komplett hátsó fék(fékpedál nélkül): 15.000 Ft
hengerfej: 6000 Ft
membrán: 8000 Ft
komplett vízpumpa: 8000 Ft
vezetékköteg világításhoz: 5000 Ft
vízcsövek: 3000 Ft
dekni: 4000 Ft
A 06 30 5862122 számon vagy üzenetben érhettek el. Természetesen az árak irányárak, több alkatrész együttes vásárlása esetén még több kedvezmény.
Jó nem olyan enduron csak túra-enduron. F650GS