bakkler.
ebben benne van minden alkatrész...az tutti...
mert az összes alkatrésznek olyan hangja van...mint pistabá megvadult rotátorának...mert rotaxblokk . . .
Nem vettem észre ilyesmit.
Illetve a régi az néha csinálta, de csak pályán, extrém melegben (35 fok fölött) és miután áttértem a Castrolról a Motulra, megszűnt a probléma. Pedig abban a motorban biztosan volt "egy kevés" kilométer is meg egykerék is.
ja, megvan a cucc
kicsit elbeszeltunk egymas mellett
en az elozo 2004-es exc-met asszem 260 oraval adtam el, ebbol 200-at en raktam bele 90% terepen, de az mar csattogott rendesen, minnya megkeresem jutyukon..
lya.
ha kroccban én is úgy használnám a motort mint NTH108 akkor nekem sem birna 150 órát sem..
de hát mint irtam is..kroccozGATÁS meg endúrózGATÁS...mellé ovatos szupermotózGATÁS
harvi.
ne haragudj...
olvas visza az smsek között 2013.09.03 14.56perckor...
ott is le volt írva...
illetve tegnap meg 11kor a telifonba is mit beszéltünk..na ..ezért nem értem, hogy hol kerested csomagot a postaládádba?
wÁgod
üzenj már ha haza értél.
Az SC-re gondolsz? Annál azért előfordulhat váltóhiba ebben a korban nem? Gondolok itt arra hogy nem kell nagyon megzörgetni de pár rosszul kivitelezett egykeró és máris kilökdösi a kettest
az se mindegy kinek mi a szupermotózás. mert ha a pályán a gép lelkének kitaposását tekinted annak akkor 100% igazad van. ha azt amit én művelek akkor az maradjon lightmotózás nálam ez nincs hajtva, utálom ha nagyon pörög
lya.
gyakorlatilag a 2014es az még mivel meg sem szület hetett az olyan fiatal hogy az még magzat pózban volt a buszban...
szép a 2013as is...de ez a 14es egy maga volt a megtestesült karcsúság kecsesség és ha bejáródik maga lesz az erő
az meg hogy visszatértek az egy veztengelyes hengerfejhez..az állat..mondta srác...7cm alacsonyabb blok igy...
hárwi
az enyémet 186 üzórával vettem..(az üzemórályába 186 volt..)rommániába tettem bele egy nap 3,5et...hazaérek ránézek...ú apám ez 189,5..na mondom ezt most itt megálitjuk...
azóta nem mennek bele az üzemórák az üzemóra számlálóba..
de azért én tudom hogy menniy is az annyi...ha mondjuk minden rommániát 3,5 órának számolna ..akkor én 35 óránként cserélnék benne olajat... az meg ..hülyeség...
mert én kb két kélt és fél havonta szoktam..az meg ugy majd 1680 óra
0,5 re a trélyfát...
50..55liter benzin lefolyik a karbin..na akkor ugrik olaj meg a szűrők..elf 10w-50 4xt megy bele..1,4 liter és gó..szelephézg ellenőrzés..szinte minden olajcserénél..de igazándiból állitani 3-4 olajcserénkén kell..minimálisat rákorigálni...
légszűrő mindég tisza kafi...
de a legfontosabb ami minden minden motornál kell..hogy mikor elindítom..hidegen sosincs hajtva..mindég megvárom hogy kb 50-60 foko legyen a vize induléás előt...és utána is az első...4-5 percben nincs terhelés(nincsenk nagy gázok) hogy az olaj is elérje azt a 80fokot..ahol már a tökéletes kenés..az az olaj az olajon surlódás lépjen fel...
mert itt nem az alkatrészek fognak kopni..hanem az olaj!tehát hosszú hosszú életartama lesz a gépnek...
ja és nem tilitás közeleli fordulatszámon üzemel a kicsike...nix szupermotózás...
bocsi szuperlatyó palytik...azt tudni kell..a szupermotó az ami a legjobban eszi ezeket a gépeket...
és hiába szép kivürről meg patika..belül..belül igen csak leharcolja a blokkot...mert endóróban meg kroccban a kerék csúszik..szinte szabadon..de az hogy a teljes lóerőállomány az összes alkatrészen meg tud feszülni..mert a főtengelytől a kerékig..minden minden tapad.. a lóerőkenek nincs hova szaladni...ezért az tépi az egész váltót láncot kuplungot csapágyakat...
szóval...én vigyázom rá hogy ilyet ne kapjon..
persz nix baj ha kapja mert azt is birja..de nem 6..800 órákat mint az krosszozgatásban meg endúrózgatásban..
szupermotóban a 150-200 óra is nagyon jó
tehát kb 4szeres az igénybevétel!
na ezért megy egy öreg sx 525 600 óra felett is gond nélkül..mert vigyázom rálya.
kis sx 525 promó videó : http://youtu.be/PjRN3WMtKms
lufikám.
hát persze hogy van különbség..az egyik egy évvel öregebb mint a másik
na jó ez wick vÓt
de valójában meg ...még sem egy év az egy év
de egy 9 or 10 éves motornál..nem ez számit...sőt ez az mi oszt qÚrwára nem számit...
az hogy az egyik ovál(lapos 2005) váza a másik meg körszelvényes...(2004)
illetve olyan különbségek vannak a kettő közt ami szóra sem érdemes...az hogy a 2005 nek már a exc ben más a lengő villája.....de sx ben meg ..nem...az hogy a 2004 az 3 csúszógyűrús első telóval volt...amit utána rályöttek hogy felesleges és max a teleszkópszár tapadásában segit
de ez mind olyan kicsi különbség hogy ez ...
itt dázönt metter...mondja a dalycs.. aki szépen beszél angolul...is
dem zóti meg zozi tudna még soks sok okosat..meg még sok akit nem soroltam fel.. de kb ezek a nagy különbségek..amik nem számitanak.. csak az hogy melyik az amelyik a jobb.. mennyi a z árrés a két gép között..és mikor eltelt egy másfél év a használatod alatt...akkor mondod meg utólag hogy jó vétel volt É vagy beszoptad a faxt...
én pl büszke vok az sx re ..nagyon..tegnap a két sx -f es haver mondta is hogy nagyon kafin lép a gép...
mondtam nekik...a tiétek is kafi
mondom tök jó fely wok
jó reggelt.
nem akarlak kioktatni(ha valaki igy mond valamit akkor kioktatás jön:-)) de
530 2008- 2011 ig volt amig be nem jött az inydzsektor utána az injec-torosok..azok lettek 450-500.
szóval az innyetorok....
tegnap voltunk majsai kroccon kicsit izélni... port szivni....mond6nám hogy egymás porát szivtuk de nem .. én pl egyedül voltam ben az utolsó fél órámba..de a közepefelé megáltam és kinéztem a parkolóba hogy a többi három rlydel az mot akkor hol van mert tuti bejött valaki...de nem ott álltak kint a ddepóban...
de azért jó volt ...igy is nagyon
nem is ez a lényeg...
volt kint két bébi...mert a koruk az minden képp bébi volt...
egy 2013as sx-f 450 meg egy 2014es...ez olyan friss volt hogy most látott először talajt a kereke...mond6ni szőrös volt a gumija mint piroska néni lába
de nee si ez a lényeg..hanem az hogy most léáttam hog a 2013sx-f már nem is dupla veztengejesek..hanem viszatértek a szimpla veztengere ami miatt alacsonyabb a hengerfej...kissebb a giroszkópos 6ás....
de ez hogy ez endúró blokk van beletéve egy az 1ben az azt mutatja hogy az az endúró blokk nagyon ki van találva
pont olyan ez mint a régi 525 korszakban...
blokk ugyan az csak 4-6 váltó a különbeség..ahogy néztük..illetve az hogy a kroccbloknak nix berugrendszer..2014től még helye sem a blokk oldalán...
nagyon nagyon szépek voltak
kát hogy az életpályánk eléggé zuhanó ivet mutat..mert közel 20 év után már normális országban simán mengedheté magán egy fályerfálygter az új motor...nem pedig firemani egy is a 8 éves motorokat nézegetnéd hanem az újakat...
mondju kazért meg kell vallani hogy mikor mondom hogy ez za sx 525 kb 500órával még a gyári dugó szelepekkel van..illetve a hajtókar is még gyári...csak a gyűrűsor let bele egy éve..
akkor azért büszkeség tölt el...
de azt is valjuk be ..egy 2014es xc-w 500 ra is büszke volnék
egyébként Qrwa mázlim volt hogy időben észrevetem..és gyakorlatilag a fele olaj benne maradt...de kettő percel előtte még semmi baja.. aztán egyszer csak full olajos a csizma meg a berugókar.. pont megint leállitottam és mikor rúgnám be..akkor láttam
azóta a zablak helyén 30as aluhenger van nivócsavarral.. na az már ne fog betörni
ebben benne van minden alkatrész...az tutti...
mert az összes alkatrésznek olyan hangja van...mint pistabá megvadult rotátorának...mert rotaxblokk . . .
Illetve a régi az néha csinálta, de csak pályán, extrém melegben (35 fok fölött) és miután áttértem a Castrolról a Motulra, megszűnt a probléma. Pedig abban a motorban biztosan volt "egy kevés" kilométer is meg egykerék is.
http://youtu.be/dAC7DNsmszA
kicsit elbeszeltunk egymas mellett
en az elozo 2004-es exc-met asszem 260 oraval adtam el, ebbol 200-at en raktam bele 90% terepen, de az mar csattogott rendesen, minnya megkeresem jutyukon..
ennek örülök
ha kroccban én is úgy használnám a motort mint NTH108 akkor nekem sem birna 150 órát sem..
de hát mint irtam is..kroccozGATÁS meg endúrózGATÁS...mellé ovatos szupermotózGATÁS
harvi.
ne haragudj...
olvas visza az smsek között 2013.09.03 14.56perckor...
ott is le volt írva...
illetve tegnap meg 11kor a telifonba is mit beszéltünk..na ..ezért nem értem, hogy hol kerested csomagot a postaládádba?
wÁgod
üzenj már ha haza értél.
gyakorlatilag a 2014es az még mivel meg sem szület hetett az olyan fiatal hogy az még magzat pózban volt a buszban...
szép a 2013as is...de ez a 14es egy maga volt a megtestesült karcsúság kecsesség és ha bejáródik maga lesz az erő
az meg hogy visszatértek az egy veztengelyes hengerfejhez..az állat..mondta srác...7cm alacsonyabb blok igy...
az enyémet 186 üzórával vettem..(az üzemórályába 186 volt..)rommániába tettem bele egy nap 3,5et...hazaérek ránézek...ú apám ez 189,5..na mondom ezt most itt megálitjuk...
azóta nem mennek bele az üzemórák az üzemóra számlálóba..
de azért én tudom hogy menniy is az annyi...ha mondjuk minden rommániát 3,5 órának számolna ..akkor én 35 óránként cserélnék benne olajat... az meg ..hülyeség...
mert én kb két kélt és fél havonta szoktam..az meg ugy majd 1680 óra
0,5 re a trélyfát...
50..55liter benzin lefolyik a karbin..na akkor ugrik olaj meg a szűrők..elf 10w-50 4xt megy bele..1,4 liter és gó..szelephézg ellenőrzés..szinte minden olajcserénél..de igazándiból állitani 3-4 olajcserénkén kell..minimálisat rákorigálni...
légszűrő mindég tisza kafi...
de a legfontosabb ami minden minden motornál kell..hogy mikor elindítom..hidegen sosincs hajtva..mindég megvárom hogy kb 50-60 foko legyen a vize induléás előt...és utána is az első...4-5 percben nincs terhelés(nincsenk nagy gázok) hogy az olaj is elérje azt a 80fokot..ahol már a tökéletes kenés..az az olaj az olajon surlódás lépjen fel...
mert itt nem az alkatrészek fognak kopni..hanem az olaj!tehát hosszú hosszú életartama lesz a gépnek...
ja és nem tilitás közeleli fordulatszámon üzemel a kicsike...nix szupermotózás...
bocsi szuperlatyó palytik...azt tudni kell..a szupermotó az ami a legjobban eszi ezeket a gépeket...
és hiába szép kivürről meg patika..belül..belül igen csak leharcolja a blokkot...mert endóróban meg kroccban a kerék csúszik..szinte szabadon..de az hogy a teljes lóerőállomány az összes alkatrészen meg tud feszülni..mert a főtengelytől a kerékig..minden minden tapad.. a lóerőkenek nincs hova szaladni...ezért az tépi az egész váltót láncot kuplungot csapágyakat...
szóval...én vigyázom rá hogy ilyet ne kapjon..
persz nix baj ha kapja mert azt is birja..de nem 6..800 órákat mint az krosszozgatásban meg endúrózgatásban..
szupermotóban a 150-200 óra is nagyon jó
tehát kb 4szeres az igénybevétel!
na ezért megy egy öreg sx 525 600 óra felett is gond nélkül..mert vigyázom rálya.
kis sx 525 promó videó :
http://youtu.be/PjRN3WMtKms
hát persze hogy van különbség..az egyik egy évvel öregebb mint a másik
na jó ez wick vÓt
de valójában meg ...még sem egy év az egy év
de egy 9 or 10 éves motornál..nem ez számit...sőt ez az mi oszt qÚrwára nem számit...
az hogy az egyik ovál(lapos 2005) váza a másik meg körszelvényes...(2004)
illetve olyan különbségek vannak a kettő közt ami szóra sem érdemes...az hogy a 2005 nek már a exc ben más a lengő villája.....de sx ben meg ..nem...az hogy a 2004 az 3 csúszógyűrús első telóval volt...amit utána rályöttek hogy felesleges és max a teleszkópszár tapadásában segit
de ez mind olyan kicsi különbség hogy ez ...
itt dázönt metter...mondja a dalycs.. aki szépen beszél angolul...is
dem zóti meg zozi tudna még soks sok okosat..meg még sok akit nem soroltam fel.. de kb ezek a nagy különbségek..amik nem számitanak.. csak az hogy melyik az amelyik a jobb.. mennyi a z árrés a két gép között..és mikor eltelt egy másfél év a használatod alatt...akkor mondod meg utólag hogy jó vétel volt É vagy beszoptad a faxt...
én pl büszke vok az sx re ..nagyon..tegnap a két sx -f es haver mondta is hogy nagyon kafin lép a gép...
mondtam nekik...a tiétek is kafi
mondom tök jó fely wok
Nagyon bírja a géped! Nekem most 360 üzemóra körüli az EXC, akkor ne parázzak, csak használjam? :D
Mióta van nálad? Milyen olajat raksz bele, milyen időközönként cseréled?
nem akarlak kioktatni(ha valaki igy mond valamit akkor kioktatás jön:-)) de
530 2008- 2011 ig volt amig be nem jött az inydzsektor utána az injec-torosok..azok lettek 450-500.
szóval az innyetorok....
tegnap voltunk majsai kroccon kicsit izélni... port szivni....mond6nám hogy egymás porát szivtuk de nem .. én pl egyedül voltam ben az utolsó fél órámba..de a közepefelé megáltam és kinéztem a parkolóba hogy a többi három rlydel az mot akkor hol van mert tuti bejött valaki...de nem ott álltak kint a ddepóban...
de azért jó volt ...igy is nagyon
nem is ez a lényeg...
volt kint két bébi...mert a koruk az minden képp bébi volt...
egy 2013as sx-f 450 meg egy 2014es...ez olyan friss volt hogy most látott először talajt a kereke...mond6ni szőrös volt a gumija mint piroska néni lába
de nee si ez a lényeg..hanem az hogy most léáttam hog a 2013sx-f már nem is dupla veztengejesek..hanem viszatértek a szimpla veztengere ami miatt alacsonyabb a hengerfej...kissebb a giroszkópos 6ás....
de ez hogy ez endúró blokk van beletéve egy az 1ben az azt mutatja hogy az az endúró blokk nagyon ki van találva
pont olyan ez mint a régi 525 korszakban...
blokk ugyan az csak 4-6 váltó a különbeség..ahogy néztük..illetve az hogy a kroccbloknak nix berugrendszer..2014től még helye sem a blokk oldalán...
nagyon nagyon szépek voltak
kát hogy az életpályánk eléggé zuhanó ivet mutat..mert közel 20 év után már normális országban simán mengedheté magán egy fályerfálygter az új motor...nem pedig firemani egy is a 8 éves motorokat nézegetnéd hanem az újakat...
mondju kazért meg kell vallani hogy mikor mondom hogy ez za sx 525 kb 500órával még a gyári dugó szelepekkel van..illetve a hajtókar is még gyári...csak a gyűrűsor let bele egy éve..
akkor azért büszkeség tölt el...
de azt is valjuk be ..egy 2014es xc-w 500 ra is büszke volnék
reggeli sirársomat olvastátok
harvi...
ha megkaptad esemeselhetel
azóta a zablak helyén 30as aluhenger van nivócsavarral.. na az már ne fog betörni
de ilyen is volt
http://youtu.be/solKMIDOzxk
525