ha komolyabban megyünk majd akkor tuti én is hamarabb leszedem. de ez még ilyen "ismerkedős" időszak volt főpattintjuk hátra az új krossz gumit és uccu
figyu..ha neked 70nél szép jön le.. az nem baj..akkor úgy is kell..nekem 50 után már nagyon setétedik..mert croksz meg extrémengyúróban nagyon nyirja a paraszt..főleg aza extrémben a nagy meleg meg a qÚplung nyeketetés az zabálja az olajban a polimereket
én is benzinre mérem.. a olajcserét..de még 53 liter fölés sossem mertem menni..pedig sx 525nek is 60at ir..az exc nek meg 100at...de ugyan azon alkatrészek mellett csak a hajtás minőségében lehet a különbség...
utcai exc 100liter elképzelhető..de pályzáskor.. megnézném én az t az olajat..
Értem, köszönöm a választ, csak múltkor egy drz-s barátommal beszéltük,hogy a drz hogyan szabályoz, há' mondom nekem az lc4 az csak megy mint zsidóba a fájdalom, nem szabályoz nekem az sémmit.
Ezért jó, hogy a husabergnél megadják fogyasztásban is a szerviz intervallumokat.
Pl olajcsere fe/fs modellnél 15 üzemóra, vagy 100 liter benzin.
A használat minőségét meg legjobban a fogyasztás tükrözi.
kinek van itt üzemorvos ismerőse
mer etől az üzemórástól..ettől beszŰkül a tudatam.. ami amugy sem valami széles spektrumÚ
minden gép.. mit a világon gyártanak.. vegyük bele a rolyszrolysz repülö gép hajtó turpinályát is.. működési idő alapján van karbontartva...
nézzük pl a bmw 450G ami 6000km olajcsere periódust ir... 6000km... oszt ugyan az a kategória mint egy exc 450!
na ha abba 6000km endúrózás után cserlénél olajat...már nem is biztos hogy kellene.. hanem komplet blokkot
kawa zx10...6000km..de ah mondjuk hringen pályázol vele.. 1000km után nézd már meg mi jön le belőle...hát szurok..de ezt tudják is a menők...
a csirák..meg nem járnak komoly helyekere..
na ez van a endúróban is.. ha exc vel csak túrázgatol...simán elmegy 2-3000km egy olaj.. ha meg szuperlotyó racerolsz..600km után ha nem cseréled...megnézheted magad..
szóval ..nem az a kérdés hoygüzemóra vagy üzem orvos.. hanem hogy
full trottle or izi trottle
Nem bonyolult!
Én is tudom hogy ki lehet tolni nem is kevéssel a megadott üzemórát.
A lényeg hogy mit és mikor adsz meg a motorodnak, hogyan használod.
utcai exc 100liter elképzelhető..de pályzáskor.. megnézném én az t az olajat..
Pl olajcsere fe/fs modellnél 15 üzemóra, vagy 100 liter benzin.
A használat minőségét meg legjobban a fogyasztás tükrözi.
640 lc4-ben van valami elektronika,hogy leszabályozzon vagy gyárilag kellene,hogy legyen?
Előre is köszönöm!
trautmannjanos@bikerider.com
mer etől az üzemórástól..ettől beszŰkül a tudatam.. ami amugy sem valami széles spektrumÚ
minden gép.. mit a világon gyártanak.. vegyük bele a rolyszrolysz repülö gép hajtó turpinályát is.. működési idő alapján van karbontartva...
nézzük pl a bmw 450G ami 6000km olajcsere periódust ir... 6000km... oszt ugyan az a kategória mint egy exc 450!
na ha abba 6000km endúrózás után cserlénél olajat...már nem is biztos hogy kellene.. hanem komplet blokkot
kawa zx10...6000km..de ah mondjuk hringen pályázol vele.. 1000km után nézd már meg mi jön le belőle...hát szurok..de ezt tudják is a menők...
a csirák..meg nem járnak komoly helyekere..
na ez van a endúróban is.. ha exc vel csak túrázgatol...simán elmegy 2-3000km egy olaj.. ha meg szuperlotyó racerolsz..600km után ha nem cseréled...megnézheted magad..
szóval ..nem az a kérdés hoygüzemóra vagy üzem orvos.. hanem hogy
full trottle or izi trottle
Én is tudom hogy ki lehet tolni nem is kevéssel a megadott üzemórát.
A lényeg hogy mit és mikor adsz meg a motorodnak, hogyan használod.