Egyben tévedsz, itt már nem lesz munkadíj.
Nem jól csinálta meg, én kifizettem a pénzt azért hogy jó motort vegyek át.
Mivel ez nem történt meg megcsinálja plusz költségem nélkül.
Nem azért fizettem ki ennyi pénz hogy a motornak problémái legyenek.
Ezt ő is megértette és ez a természetes úgy gondolom.
Már lenyugodtam, tényleg normálisan megkértem hogy a tömítéseket csinálja meg hogy ne szivárogjon.
Természetesen nagyon készséges volt és hétfőn viszem is vissza.
Azt ha meglesz akkor felmegyek vele Zircre és ott a Wittmannak megmutatom a mocit hallgassa meg.
ZaránDOG...ijjen esetben fordítva kéne...a KONTÁRnak kéne alázatosan megkérdezni a tulajt hogy adhatok e még egy kis pénzt azért hogy gyakorolhattam a motorján...nem még a tulajnak visszakullogni és alázatosan megkérni MEKKELEK urat hogy ugyan fusson már neki mégeccer dupla munkadíjjért...
Persze vicc az egész...OTT úgy működik...értem én.
ne baxtasd gabit.
mert SAJNOS igaz hogy szarul csináta meg..de nem lehet visszamenni a szerelőhöz nagy orcával nagy pofával ..mert még jobban is elbax6ja
oszán nem hogy a 200ezernek hasaltak hanem még a blokk is széthullik..lehet biróságolni után meg minden..
szépe kell menni a szerelőhöz nyugodtan.. és kérni.. hoigy legyen oly szives.. csinálja már meg ha kért érte pézt.. mert gondolom.. kért..légalább is itt ugy szokták.. és nem is keveset. .egy blokk felúitás 20ból nix ki..
szóvl gabi urat nem idegesiteni tovább mert ..egyből nem tud szép misztifikált körmondatokkal bekopogni szerelő haverjához hanme alytóstokostol ront a mühelybe
DZSÉN HEKKMEN...keresd meg HANGYAGABIT...neki pont most újjította fel egy príma...mondom mégeccer PRÍMA szerelő a gépet...csak kopog egy kicsit,olaj folyik..de amúgy JÓL sikerült.
LÓfaszt...decijét kell venni EZERÖCCÁZÉ...vagy HÉCCÁZÉ..de az má nagyon lenni óccó...inkább EZERÖCCÁZÉ...merr nem ÚR aki NEM herdál:)
NAMEG! benesűllyön,nekopoggjon miegymás...meg dagaggyon meg a tömítés TŰLLE...
ezt a tömités dolgot azé nem értem.. mert eddig 10 blokkot ha széthúztam.. szóval túl nagy rutin azért nix..de azért nem is csak egy et ccsináltam..de nekem soha nem folyt...
sehol..
pedig a régi időkből maradék..0,5 egyoldalas kartonpapír..kivágva faxául..lzs ep 2 lítium bázisú általános gépzsirral bekenve..(ha viz is van ott ez nem jó,de csak olajnál..hibátlan)majd kicsit beszivja magába .. megent átkenve .. bolokk összehúzatva.. és nem folytak.. soha...
lehet okoskodni hogy jó a gyári.. de hát itt a példa hogy tömitő paszta nélkül..szart sem ér
floriol.. lehet olyat kellet volna az úly tömitésre kenni a 200.000 felúlyitás közbe
meg van a hiba...
vagy h a floriol mindent megold..lehet olyat kentek rá és kioldotta a ződ tömitésből a ződet..és most azé cshöpög...vagy majd az is bedagad..osz pár év múlva már nem fog folyni
amúgy a 4t olaj ..az mind nagyon jó a váltóba...10w-60 is...de van oltsóbb megoldás is.. ronix tanács. .öcezerért
dugattyhú.. a felső részén akár 0,5mm rel kisssebb mint a szoknya alján vagy közepén a dugattyű csapszegnél....ez majd csak üzemi hőmérsékleten "dagad" be a helyére(ez a hőtágulás miatt van)
de ezt igy netten lötyögést ..ezt azért te se gondolod komolyan ugye...
amúgy ez értelmes válasz
ZaránDOG...gondolom megint nem árulok el nagy titkot...a FLORIOL kiválló kopogáscsökkentő a benzinhez keverve...nem kell itt semmiféle talptömítés meg faszomgyertya...FLORIOL mindent megold!:)
És mellesleg jobb illata van mint az EPERillatú KÉTTÉolejnak...
Jár a 10 ből 11 pont...sose értettem meg hogy lehet valamit úgy összerakni új tömítésekkel és megfelelő tőmítőanyaggal hogy folyjon az olaj...vagy bármi folyadék.
De van akinek sikerül...ezért van a PLUSSZEGY pont...
Üdv mindenkinek!
Ez a dugó lötyögés normális? Ha nem akkor mitől lehet, tügörgős kosár elkopott? Ja a dugó teteje valoszinű azért ilyen, mert az elöző tulaj addig hajthatta ameddig szét nem hullot az alsó tügörgő és el nem rendezte a dolgokat, bár a henger szép (hengerfejen szepen lathatóak a tügörgő nyomok, majd kicserélhette a hajtókart, de új dugóra nem futhatta,....:D ( legalabbis en ezt tudom elképzelni )
Értelmes válaszokat előre is köszönöm!:)
szivárog az úléy összerakot motor..
dúk úrnak lehet igaza lesz..
meg nekem is..
mert hiába szerelő meg hozzáértő valaki.. ilyen munkát ..ne adjon ki a kezéből.
gabi.
nem kell egyből bexarni.
ez 90% a karburátor el lett állitav és nagyon keveest kap.. és ez tipikus 2t benzinlevegőkeverék hiba.. mert terhelésen jó ha csak úgy túráztatod üresben akkor is szép a hangja...akkor ez ilyne egyszerű hibára kell gondolni...
préssáv az viszont még..ahogy ronix isd írta.. az nagyon bele tud szólni a történetbe...
meg kell kérdezni mekorát rakott bele...0,2 az kicsi az 300asoknál általában.. 0,5...vagy kicsit nagyobb sem árt...ha nagyobb akkor elasztikusabb lesz a motor nem lesz olyan hirtelen..de attól még menni fog mint a barom..
de ha terhelésen mikor húzod neki nem kopog be .. csak ha gázvisszaengedés van akor ad olyan pattogó hangot...mintha acélt ütnél...akkor az sima karbi.. vagy gyertya...
a 360as sx nekem is iylen volt.. nagyon zavaró volt csak akkor még halvány lila gőzö volt a karbikhoz...1999ben...gyúkúr..mindlyárt beszól hogy most sincs.. .
lényeg.. nem kell mindjéárt a bolokközepet kiszedni.....először hengertalptömités mekkora..aztán karbi gyújtás gyertya..
amúgy meg lehet izéhez kén elvinni.. gyúkúrhoz..oszt ős megcsinálja neked ingyé a szerelőd hibályát.. mert amúgy biztos lyaú fely mert itt a fórumon ossza az észt veszettül
csak sajna nem tudni biztossan hogy ez most a floriolos bepróbálóüs tyúk úr.. vagy a nagygygyon okos..dúknuke 3D
Megkérdeztem Wittmant Zircen aki igencsak komoly szakember ezen a területen.
A kattogásról zárt gázállásnál annyit mondott hogy az természetes ennél a típusnál.
Viszont az olajfolyásokat még meg kell csinálni, mivel hiába lett bele új tömítés véve pasztázni is kell mert valahol szivárog.
Meg a kipufogóból az olajat még el kell tüntetni.
Még szerencse hogy fúdehüjjevagy megint...meg amúgy is...meg még mindig.
Nem autista vagyok...hanem BAPTISTA...de tudom hogy neked mindegy hogy idd ki a bilit vagy vidd ki:)
Én ilyenkor azt szoktam mondani volt:
Jól van gyerekek,neki lehet futni mégeccer...most nem sikerült majd legközelebb jobban fog...de kifizetve csak ECCER lesz.
Nem jól csinálta meg, én kifizettem a pénzt azért hogy jó motort vegyek át.
Mivel ez nem történt meg megcsinálja plusz költségem nélkül.
Nem azért fizettem ki ennyi pénz hogy a motornak problémái legyenek.
Ezt ő is megértette és ez a természetes úgy gondolom.
Természetesen nagyon készséges volt és hétfőn viszem is vissza.
Azt ha meglesz akkor felmegyek vele Zircre és ott a Wittmannak megmutatom a mocit hallgassa meg.
Persze vicc az egész...OTT úgy működik...értem én.
mert SAJNOS igaz hogy szarul csináta meg..de nem lehet visszamenni a szerelőhöz nagy orcával nagy pofával ..mert még jobban is elbax6ja
oszán nem hogy a 200ezernek hasaltak hanem még a blokk is széthullik..lehet biróságolni után meg minden..
szépe kell menni a szerelőhöz nyugodtan.. és kérni.. hoigy legyen oly szives.. csinálja már meg ha kért érte pézt.. mert gondolom.. kért..légalább is itt ugy szokták.. és nem is keveset. .egy blokk felúitás 20ból nix ki..
szóvl gabi urat nem idegesiteni tovább mert ..egyből nem tud szép misztifikált körmondatokkal bekopogni szerelő haverjához hanme alytóstokostol ront a mühelybe
Köszi!
NAMEG! benesűllyön,nekopoggjon miegymás...meg dagaggyon meg a tömítés TŰLLE...
sehol..
pedig a régi időkből maradék..0,5 egyoldalas kartonpapír..kivágva faxául..lzs ep 2 lítium bázisú általános gépzsirral bekenve..(ha viz is van ott ez nem jó,de csak olajnál..hibátlan)majd kicsit beszivja magába .. megent átkenve .. bolokk összehúzatva.. és nem folytak.. soha...
lehet okoskodni hogy jó a gyári.. de hát itt a példa hogy tömitő paszta nélkül..szart sem ér
meg van a hiba...
vagy h a floriol mindent megold..lehet olyat kentek rá és kioldotta a ződ tömitésből a ződet..és most azé cshöpög...vagy majd az is bedagad..osz pár év múlva már nem fog folyni
amúgy a 4t olaj ..az mind nagyon jó a váltóba...10w-60 is...de van oltsóbb megoldás is.. ronix tanács. .öcezerért
de ezt igy netten lötyögést ..ezt azért te se gondolod komolyan ugye...
amúgy ez értelmes válasz
És mellesleg jobb illata van mint az EPERillatú KÉTTÉolejnak...
vagy csak egyszerűen az anonim jóakarók szervezetéből valaki
De van akinek sikerül...ezért van a PLUSSZEGY pont...
Ez a dugó lötyögés normális? Ha nem akkor mitől lehet, tügörgős kosár elkopott? Ja a dugó teteje valoszinű azért ilyen, mert az elöző tulaj addig hajthatta ameddig szét nem hullot az alsó tügörgő és el nem rendezte a dolgokat, bár a henger szép (hengerfejen szepen lathatóak a tügörgő nyomok, majd kicserélhette a hajtókart, de új dugóra nem futhatta,....:D ( legalabbis en ezt tudom elképzelni )
Értelmes válaszokat előre is köszönöm!:)
dúk úrnak lehet igaza lesz..
meg nekem is..
mert hiába szerelő meg hozzáértő valaki.. ilyen munkát ..ne adjon ki a kezéből.
nem kell egyből bexarni.
ez 90% a karburátor el lett állitav és nagyon keveest kap.. és ez tipikus 2t benzinlevegőkeverék hiba.. mert terhelésen jó ha csak úgy túráztatod üresben akkor is szép a hangja...akkor ez ilyne egyszerű hibára kell gondolni...
préssáv az viszont még..ahogy ronix isd írta.. az nagyon bele tud szólni a történetbe...
meg kell kérdezni mekorát rakott bele...0,2 az kicsi az 300asoknál általában.. 0,5...vagy kicsit nagyobb sem árt...ha nagyobb akkor elasztikusabb lesz a motor nem lesz olyan hirtelen..de attól még menni fog mint a barom..
de ha terhelésen mikor húzod neki nem kopog be .. csak ha gázvisszaengedés van akor ad olyan pattogó hangot...mintha acélt ütnél...akkor az sima karbi.. vagy gyertya...
a 360as sx nekem is iylen volt.. nagyon zavaró volt csak akkor még halvány lila gőzö volt a karbikhoz...1999ben...gyúkúr..mindlyárt beszól hogy most sincs.. .
lényeg.. nem kell mindjéárt a bolokközepet kiszedni.....először hengertalptömités mekkora..aztán karbi gyújtás gyertya..
amúgy meg lehet izéhez kén elvinni.. gyúkúrhoz..oszt ős megcsinálja neked ingyé a szerelőd hibályát.. mert amúgy biztos lyaú fely mert itt a fórumon ossza az észt veszettül
csak sajna nem tudni biztossan hogy ez most a floriolos bepróbálóüs tyúk úr.. vagy a nagygygyon okos..dúknuke 3D
de mindjárt megkapom a vállast
A kattogásról zárt gázállásnál annyit mondott hogy az természetes ennél a típusnál.
Viszont az olajfolyásokat még meg kell csinálni, mivel hiába lett bele új tömítés véve pasztázni is kell mert valahol szivárog.
Meg a kipufogóból az olajat még el kell tüntetni.
Nem autista vagyok...hanem BAPTISTA...de tudom hogy neked mindegy hogy idd ki a bilit vagy vidd ki:)
Jól van gyerekek,neki lehet futni mégeccer...most nem sikerült majd legközelebb jobban fog...de kifizetve csak ECCER lesz.