Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Újra:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_990_supermoto_990_smr-
6688702#
Nem görbe! nekem volt fent az exc-n csak elox narancs szinüt vettem rá,mondj rá egy normális árat, és igen postán tudom küldeni
PL:http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_990_supermoto_990_smr-66887
02
Bocs nem olvastam utána annyi lé van rá?
így van! ott a pont csak az nem 2,5 millió lesz +akradob
Végül, hazataláltál? :) Vagy, a szántásból fórumozol?
990 supermoto,vagy 950.
Átmegy a szaron simán tudja a 140-150-es utazót,fülig lehet dönteni,és az ereje végtelen.....
ha 140 es utazót akarsz akkor ne is vegyél ilyen motort hogy utána meg mond milyen szar és kényelmetlen.. :P ez kerekezni való meg szerpentinen nyelezni.. ha meg hiányzik a 180 lóerő vegyél ezért a 3 misiért 1 s1000RR t ha unod a japánt.. a supermoto (duke...) nem arról szól h száguldozz hanem h állatkodj :D olyan a testtartásod rajta se olyan h 140 el menj és ne fújon le a szél.. igazából nem is jó érzés annyira kapaszkodni.. sztem is a 90-110 közzött a jó
Helló!
Majdnem teljesen Ktm,sztem idefér!
http://www.youtube.com/watch?v...
+1
Nekem az LC4el egyhuzamban 580km sem volt gáz (2* álltam meg, de annyi hogy tankolás-fizetés-ittam egy kortyot-go) sőt még az EXC sem kényelmetlen, pedig mindig mondták hogy jaj ilyen vékony olyan deszka ülés, közbe meg tökjó
110-120ig kellemes hosszútávon cross sisakkal az lc, meg itt még nem is pörgött (nyilván errevaló áttétellel)

Az élvezetről nem is írok mert lehurrogtok Egy z750en halálra untam magam míg kölcsönkaptam kipróbálásra..Jó jó ment 200at "húúdejó" Részemről csak az 1henger (akár hosszútávra is )
Köszi, de azok teljesen mások.
Szia! Nekem van eladó tükröm, bár nem pont olyan mint ami neked volt a képen (ez gömbölyűbb) Hirdetéseim közt megtalálod ha érdekel. 8as a menet
Jók azok nagyon!
Csak jót fogj ki! Elsősorban úgyis az számít mennyit szánsz rá! Mennyire tudsz fiatalt venni! Bár ha a régebbi blokkosra gondolsz, azok minimum 5 évesek! Tehát ha tudsz megbízható helyről vegyél! Járj utána sokat, ne úgy gondolkodj hogy 100km-re már el sem megyek megnézni! Ha tudsz szerezz olyat aki ért hozzá, olyannal járkálj!, No meg kicsit tegyél félre alkatrészre. Ami szerintem nem drágább mint a nyugati márkák alkatrészei, és azok is ugyanúgy kopnak!
Megkérdezem, persze. De látok itt 34 USD árakat...
persze én csak ezt gondolom. nekem a husky 610-en volt elrepedve a tükörlap, azt nem lehetett szétszedni sehogy. bár azok a tükrök ami a ktm-eken vannak nem sok pénzbe kerülnek, ha jól láttam a képeidnél és olyan van rajta amilyet nagyjából látok és gondolok:)

sztem vmelyik ktm szervizben kérdezz rá mipénz egy db tükör
Ez nagyon durva! Ezért kicserélni? Uhh.
sztem az cserés. gyári tükröket nem nagyon lehet szétszedni én úgy tudom.. legalábbis nekem 2 tükröm repedt el mind2 gyári de egyik fajtát sem lehetett szétszedni.
Szerintem sokkal élvezetesebb egy 50-60-70 lóerős egyhengeres mint egy 100 LE+ -os sor4, és ezt tapasztalatból mondom... Viszont én sor4-re váltottam mert sokat megyek utassal, és hosszabb távra használnám majd, ha végre jó idő lenne .. Úgyhogy nem értem a dolgot, hogy kevés az utazója 130-140, akkor ne ilyet vegyél mert ezzel a motorral, illetve ilyen motorokkal sztem max 100km de az nagyon max amit egy seggel ki lehet birni.. legalábbis amit én kibirtam anno.. viszont élményben többet ad mint egy sor4, legalábbis ezaz én véleményem. mondták páran ezt nkm nem hittem el addig mig nem tapasztaltam... viszont kényelemre nem lehet összehasonlítani a két motort.. hornet600 2008 és husky sm610 2006 ovlt a két motor. és a 610 csak 55 le.. és igen énis kevésnek éreztem EGYENESBEN..
Probléma: elrepedt a bal tükörlapom. Ugyanis, egy pillanatra falhoz támasztottam a tükörre... Bosszúból úgy odabszott az ujjamra az emelő, hogy azóta fújom.

Hol lehet ilyet vágatni? Sima üvegesnél? Hogy lehet szétszedni? Nem láttam semmi illesztést rajta.
Sziasztok!
Közel jövőben tervezem egy cross vagy hard enduro vásárlását. Nagy dilemmában vagyok, hogy milyet is kellene... Yamahákat és KTM-et nézegetek egyenlőre. 125KX-em volt, szoval túl sok tapasztalatom nincs, de a KTM-et sokan dicsérik.
400EXC-t nézegettem, van valakinek tapasztalata?
KTM-hez egyébként alkatrész ellátás mennyire nehézkes? ár?
Köszönöm előre is a segítségeket!
A számokat eddig is ismerted. 68-70 LE. Az számszakilag sem 180. No, meg 690-es utcai motorról beszélünk... Semmi nem indokolta az elvárásaidat.
Talán idén kijön a Superduke 1290, az majd feltépi a betont.
Szerintem 130-140-nél ilyen fajta motoron, szélvédelem nélkül tartósan nem vidám.
Csak azért mert elötte ilyen motorjaim voltak/adatlap/ és váltani szeretnék és a 690 dukot néztem ki. de valószinü hogy a 68 lóerő kevés lesz mert a vér nem válik vízzé. de még megyek egyet egy dukkal is. de ezek után már nemtudom hogy megtud-e győzni mert legalább 130-140 kellene hogy utazót tudjon
180 lóerővel miért hasonlítasz össze egy 68 lóerős gépet?
A kormány mennyi lenne? Nem görbe? Postán is tudnád küldeni? Akkor lehet érdekelne...