jó reggelt.
a sok jó tanácsnak az a vége amit mondtam és mégsem vagyok jó fely
a veztengelyben van egykis fruat..abban van egy kis kb 6os hasittt tengely a a röpsúlyal
azon a kis tengejena van egy kis rugó..ha annak letörik a lába akkro szokott olyat csinálni hogy nem dolgozik a dekó rendessen...mert az a rugó tartja alapállásban megnyitogatóban a vezlánc felöli kipufi szelepet.
de ha akarod lerajzolom neked szavakban...de sajna akkor is azt ajánlom hogy vidd el olyanhoz akinek legalább halvány lila gőze van a motor belsejéhez
én is így vettem a motort h nem forgott át, és amíg vártam a szabadonfutóra ki is vettem és úgy használtam a motort.. ha teheted vidd el olyanhoz aki ért hozzá sztem mielőtt nagyobb kár lesz.. az h te úgy láttad h fog a szabadonfutó az nem azt jelenti h jó is, az enyém is befogott mégse volt jó de mint írtam.meg mások is nem csak ez lehet a hiba :)
auto deko, vezérműtengely és a szabadon futó ez mind1ik lehet és ebből 2 drága.. nekem ugyan ez volt kicseréltem a szabadonfutót és jó lett.. de ha így használod tovább mint ahogy linkas ajánlja h nem befojásolja nem csak 1iket másikat kell cserélni hanem mind3at fixen.. a legvalószínűbb a szabadonfutó sztem, de hamar tönkreteszi a veztengelyt de majd zsiri megmondja! vagy hívd fel a lévai petit neki van alkatrésze!
Ha rúgtál már be ilyen motort akkor meg lehet érezni a rúgásnál is a rossz autó dekompresszort,keményebben kell rárúgni..sokan ilyenkor törik el a berúgót is
a relé nem szabályoz le,nem recseg,így az akksi tuti jó,meg hoztam bele másik akksit,de azzal se jó
a szabadonfutó úgyszint jó,fogja a fogaskoszorút
dekompresszorra gondoltam,de nem tudtam hogy van benne autodek.,mivel már van egy manuális kint a kormánynál!
szar az idő,lábán nem tudtam elvinni szerelőhöz,futó nincs,így gondoltam megpróbálom egy darabig felkutatni a hiba forrását!
Szar az autó deko, tipikus LC4 tipusbetegség.
Húzd be csutkára a dekót, nyomjad közben a gombot és szépen lassan engedd fel a dekó kart
Pikk pakk be kell indulnia.
Ha jól tudom a vezérmű tengelynél valami szokott elkopni és bazira nem olcsó a cseréje.
De a motor működését ezen kivül nem befolyásolja.
Szét kell szedni,megnézni az-e? hozzá értő ember rögtön megmondja mit kell cserélni?
Meg néztétek gondolom a többi alkatrészt?...most forog az ön indító és a dugó nem?..vagy csak kattan egyet és megfeszül az egész?
Ha az ön indító forog akkor lehet szabadon futó is!
690dukot szeretnék leáttételezni gyári áttétele van lánccsere nélkül mennyire lehet utcán is pályán is szeretném használni.
valamint airoh bukósisak (1 szer használt karcmentes ) új scott szemüveggel L méret 25000ft
a sok jó tanácsnak az a vége amit mondtam és mégsem vagyok jó fely
a veztengelyben van egykis fruat..abban van egy kis kb 6os hasittt tengely a a röpsúlyal
azon a kis tengejena van egy kis rugó..ha annak letörik a lába akkro szokott olyat csinálni hogy nem dolgozik a dekó rendessen...mert az a rugó tartja alapállásban megnyitogatóban a vezlánc felöli kipufi szelepet.
de ha akarod lerajzolom neked szavakban...de sajna akkor is azt ajánlom hogy vidd el olyanhoz akinek legalább halvány lila gőze van a motor belsejéhez
a szabadonfutó úgyszint jó,fogja a fogaskoszorút
dekompresszorra gondoltam,de nem tudtam hogy van benne autodek.,mivel már van egy manuális kint a kormánynál!
szar az idő,lábán nem tudtam elvinni szerelőhöz,futó nincs,így gondoltam megpróbálom egy darabig felkutatni a hiba forrását!
Húzd be csutkára a dekót, nyomjad közben a gombot és szépen lassan engedd fel a dekó kart
Pikk pakk be kell indulnia.
Ha jól tudom a vezérmű tengelynél valami szokott elkopni és bazira nem olcsó a cseréje.
De a motor működését ezen kivül nem befolyásolja.
Meg néztétek gondolom a többi alkatrészt?...most forog az ön indító és a dugó nem?..vagy csak kattan egyet és megfeszül az egész?
Ha az ön indító forog akkor lehet szabadon futó is!