Érzékenyen érintett hogy beletapintottak a lényegbe Lukaska?
Mert azok szoktak ilyen merevedési zavarokkal kínjukban visszatámadni...
Gondolom neked se egy jó egykerekezéstől vagy szerpentinezéstől állt a cerka a hathatvanason...hanem a 3,6os fogyasztástól.
Vagy volt kevesebb is?
csak hogy ne szidd olyanért ami nem az ő dolga.. a lánc kérdése nálam merült fel, nekem mondta egy ismerősöm hogy ő így csinálta, szóval az ez egész az én motoromról szól. linkás csak segíteni akar nekem
Nem értek én ehhez...meg ha értenék is minek magyaráznám? Egy rozsdás láncot se tucc a magad eszéből lepucolni...itt húzod nyúzod mint tyúk a gilisztát jobbra balra egész nap.
Azt a hathatvanast meg járni tanítottad volna meg...ne a fogyasztást méregetted volna,meg tapasztgattad tetoválós rágó matricákkal...
Tegyetek automata lancolajzot a motorra.. Fel evig nem kellett lancot takaritani ha ez igaz akkor el tudom kepzelni mennyi szennyezodes ragadhatott abba a zsirba ami jelentosen koptatja a fogaskerekeket...
Linkas mér zavar hogy rozsdás ? A lánc, ha elkezded ápolni eltünik...
Lukaska...ha okosságot nem tucc írni a hüjjeséget legalább fojtsd magadba...
Ez nem arról szól hogy mi van a papírra írva...meg hogy mennyit fogyaszt...
Egész más a két motor...NAGYON
nem mentem még keihin karbis ktm-el,de ma kipróbáltam cimborám 650-es bergét,ki akarta csavarni a kormányt a kezemből!
félelmetesen jó volt vele közlekedni!
kezdőknek nem ajánlott
Nem mentem még Husaberg FS650-el, de nem hiszem hogy sokkal erősebb lenne, mert nagyjából erőben és nyomatékban ugyanott vannak.
Köbcentiben a berg kevesebb, lökete megegyezik, karbi ugyanaz.
Amivel másabb lehet az a súlya, mert az szárazon 112kg enyém meg 131
grafit zsírt azt bizony le nem dobja magáról elhiheted de nekem mind1, én biztos nem szedem le azért a láncot, csak tanácsot adtam mert jóbarátom csinálta már. fél évig hozzá sem kellett nyúlni a lánchoz.. nem mondtam h jobb a láncspraynél de olcsóbb és egyszer van vele munka egy félévben. habár picit macerásabb.. és csak utcai motornál célszerű csinálni, kimész terepre beporosodik szutykosodik, csinálhatod ujra egy hét után
Mert azok szoktak ilyen merevedési zavarokkal kínjukban visszatámadni...
Gondolom neked se egy jó egykerekezéstől vagy szerpentinezéstől állt a cerka a hathatvanason...hanem a 3,6os fogyasztástól.
Vagy volt kevesebb is?
Nem állt fel aztán pipa vagy?
Ettől már csak az nagyobb pech ha zuhanó repülőről süllyedő hajóra esik az ember...
Nagyon ügyes vagy, esetleg a bankkártya pinkódomat nem tudod?
Azt a hathatvanast meg járni tanítottad volna meg...ne a fogyasztást méregetted volna,meg tapasztgattad tetoválós rágó matricákkal...
Nagyon THX!
Majd kiderül milyen lesz.
Majd azt a kefés petróleumos dolgot azért kipróbáljuk
Linkas mér zavar hogy rozsdás ? A lánc, ha elkezded ápolni eltünik...
teflonos sprayt neki es kesz...
Másodszor meg ha már igy leugattál akkor leirhattad volna már neki a különbséget.
A pont alól meg piszkáld ki a kajamaradékot mert mindig beragad
Ez nem arról szól hogy mi van a papírra írva...meg hogy mennyit fogyaszt...
Egész más a két motor...NAGYON
félelmetesen jó volt vele közlekedni!
kezdőknek nem ajánlott
Köbcentiben a berg kevesebb, lökete megegyezik, karbi ugyanaz.
Amivel másabb lehet az a súlya, mert az szárazon 112kg enyém meg 131
nekem marad a jó öreg láncspray