akkor is álmodozik mi mikor előtte vagy meztelenül csak pistike ülve akar maradni HAHA :D aztán oylankor mész inkább haza gyöngyösre.. mondjuk megértem :( (L)dávidó :D
Tavaly én is kitaláltam, hogy veszek egy superduke-ot, annak ellenére, hogy ezt nagyon szeretem, eladtam volna a nagyobb ktm miatt, de mivel akkor nem ért meg senkinek 750-et (talán még 7-ért is odaadtam volna) egy ilyen állapotú moci, inkább hagytam a francba...
én is érzem a változást a gyárihoz képest.. nyomatékra is végsebességre is meg erőre is.. és akkor még nincs is annyira megnyitva se a légszűrőház se a fuvókák nem a legnagyobbak.. enne 8-10 et.. az meg nem emberi.. sztem ez az 5 nem sok és mellé kapok többet mint eddig.. na de majd a 990
Micsoda szopássorozat egy karbi beállitása
Én a sajátomon igencsak megéreztem a hőmérséklet változásokat.Nyáron teljesen más volt nappal, mint estefelé.
Nappal csak úgy nyúlt, nem volt valami agressziv, aztán lehült 10-15 fokot a levegő és úgy megvadult hogy beszarás.
Iszonyat igényesek ezek a Keihin karbik.
Ilyen esetekre jó az injektor.Bár most úgy érzem sikerült normálisan beállitanom, most elég veszélyes és most lett végre igazi fenevad.
Bár nekem nem állt gázra sosem.Se 3.-ban se 2.-ban
15:38 van rajta
igen ezt mondta apu is nekem.. miért ezt teszem tönkre miért nem veszek nagyobbat.. erre én- adjál pénzt igazából nem akarom eladni mert semmi baja szóval ha veszek is akkor e mellé ez meg megmarad.. kivonatom a forgalomból elfér itthon.. aztán lehet h fél év múlva már én is hirdetem.. a 990 SM re fáj a fogam.. a superduke nagyon megfogott teljesítményre
Biztos van benne parasztvakítás ezekkel vettem,nem adnék annyi lóvét érte én sem bár a kidolgozásuk szerintem párját ritkítja, ment a mocival olyan akinek ilyen motorja volt és azt mondta hogy valami piszka lehet vele mert érezhetően jobban megy mint az övé.
Ááá, nem kezdek vele varázsolni, tudom hogy nem ilyen egyszerű, de azért köszi :) Frankón muzsikál jelenleg is, a feelinget amit szeretek benne pedig adja így ahogy van gyárilag is, ha meg kevésnek érzem, vagy másra vágyok, inkább veszek nagyobbat.
én az ilyeneket el se kezdtem nézni mert se kínlódni nem volt kedvem se feleslegesen venni 50 fúvókát h talán majd valamelyik jó lesz.. elvittem a petihez és megcsinálta az eredménye az h most 3 ba jön kerékre gázra viszont most nem 3,5-4 et eszik hanem 5 ről indulunk.. :DAS de igazából SZAROK rá.. :D mondjuk csak akkor eszik sokat ha tépem, márpedig tépem mert nehéz kibírni h nem.. :d
most az h akrapovic.. az annyira mind1 kb ugyan olyan mint a másik csak rá van írva.. ezt nem azért mondom mert szar csak a nagy része parasztvakítás de ha hozzá volt állítva az tuti lehetett azért :P
Jah mint az LC4-hez való fúvóka táblázat, ilyen olyan dob meg szűrő esetén, profi meg minden.
Csak az aljára van odabiggyesztve az aprónál is apróbb betűvel hogy ezeket sport vezérműtengelynél vizsgálták
Az enyémben annó nagyobb fúvóka volt meg akrapovicok voltak rajta meg össz is volt hangolva de szerintem nem ment volna 180 de szerintem őrültség vele ilyen gyorsan menni!
hát azért nem.. ezt te otthon nem fogod tudni megcsinálni.. vagyis legalább 3 hónap kísérletezés lesz.. nekem olyan csinálta aki ezt csinálja 90 éve :D remélem olvassa aztakkor végem ez ad 1kis segítséget talán.. http://www.ktmklub.hu/Joomla_1... de itt mindennek összhangba kell lenni mindennel.. de majd a zsiri megmondja
Erre tényleg válaszolhatna nekem valaki, most akkor az enyém szar? :) feldobok egy nagyobb fúvókát, meg egy nyitott dobot, és egyből 180 felett hasítok, meg 3-ban gázra dobom az egykerót? Ha tényleg ennyi, akkor nekiállok, egye fene :D
Tessék, hozzál popcornt
http://youtu.be/JVpJzdeH32I