Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Javíts ki, ha tévedek, de most veszel egy 200,000 ft-al drágább motort, amin pont azt az alkatrészt cseréled le, ami miatt 200ezerrel drágább.
Ha már nem lehet kapni 2012-est, akkor egy szót nem szóltam.
Jarek majd megbeszéljük a tapasztalatodat előre is kösz,
Szevasztok. a motor ára2,580,000+névreírás+akrapovics dob+kicsi redszámtábla tartó most tartok 2,700,000 de még próba elöt és ez a 2013 as duke ami annyiban más mint a 2012-es hogy rozsdamentes a kipufogódobja. a 2012-es minusz 200,000-ft. .
Kicsit elidőztem a kiállításon a stand előtt, és nézegettem, kifélék "próbálják fel" az egyes modelleket. Nem reprezentatív eredmény, hogy az smc-re a huszon évesek, a duke 690-re a 3x-4x ült rá. A duke 125/200-ra a korai 20 évesek. Sztem ez így rendben is van.
Elidőztem a Ducati Multistrada 1200 előtt is... :)
A KTM a duke-kal kifejezetten a magamfajtát célozta meg, aki utcára szánja, de különösebb sportos megjelenés nélkül. Az elődjét nem vettem volna meg, az túl agresszív nekem, az én habitusomhoz (és koromhoz :) ).
A SD 1290 még piszkálja a fantáziám, és biztos, hogy elmegyek megnézni, ha megjelenik. Az azért brutális, persze.
mondjuk én is az SMC-t választottam volna.. :P ha már lehet
A dukeról nem tudom de az smc r az 2.765.000 + regadó listaáron. Akkor viheted 3-4 napon belül ha raktáron van az adott szalonban. Teo a lényegét leírta. Én zselés ülést kértem rá meg első és hátsó gombát.

Nekem pl azért kell még 2 hetet várnom, mert akkor kapok fizut, a motor már a szalonban van. Kinn volt amúgy a fullgas standjánál a múltkori kiállításon is.

Linkaska: biztos vagyok benne :) nekem is egy álom válik valóra :)
van 1 zöldséges itt az utcánk végén.. ha gondolod szerzek neked 1 kiló CLASS 1 est.. :D
Remélem egyszer én is megélem hogy kihozhatom szalonból a narancsot
Lehet választani fehéret, vagy feketét. Minden más extra PowerParts formájában szerezhető meg. Én csak egy csomagtartó platnit tetettem rá. Ez hasznos, ha egy táskát oda akarok rögzíteni, és optikailag hosszítja a gépet. 187 cm vagyok, kicsit nagyobbnak tűnjön. A hátsó sárvédő-rendszámtartó megoldással sem voltam lenyűgözve. Ez segített kicsit rajta. 2.4-ből kulcsrakészen meg lehetett kapni. Nem azonnal, hanem 3-4 hét között. Nekem fekete kellett. Gari 2 év. Bevallom, nem vagyok tisztában a feltételekkel, de igyekszem kellő gondossággal bánni vele. Van hozzá assistance is, ugyanannyi. Elvileg kimentenek, ha elakadok. De ezt azért nem szeretném kipróbálni.
ha szabad tudni mennyit kóstál 1 ilyen mondjuk duke? és milyen felszereltség van az árban? milyen felszereltséget,mik közül lehet választani? én azt hittem hogy bemegyek kiválasztom és 3-4 napon belül ott a motor nem gondoltam h heteket kell várni.. :) gari mennyi van rá? és mi tartozik a garanciális feltételekbe? csak érdeklődöm :)
Így van...félreteszek, nem költök alkoholra és nem is dohányzom
Dolgozik az ember, teszegeti össze a lóvét.
Kétségtelen, van egy hangulata szalonból vásárolni, magadnak bejáratni. Majd nincs kit okolni, ha valami rosszul alakul vele.
méghogy válság.. :d szalon ktm et vesztek 3 misiért :P
Szia!

Én kb 2 hét múlva veszem át az SMC-R-emet, ha érdekel és addig nem vetted még meg a Duke-ot, akkor elmondhatom a tapasztalataimat, végülis a van közük egymáshoz
Hát igen, azért menjen már el annyit a mai technológiák mellett.
haver lc4 gépe is csak azért volt kényelmes mert ki lett tömve(megemelve) az ülés
az 525ös meg ugyanaz a deszkakemény mint a xr4
de van aki elvan azon is.......
nekem a 3 napos túrák után(kb 1000km) a seggem rá sem tud nézni a motorra
A videóim között ott van a szétbontós. Érdekes. Én a 25000-nél 3x többet elvárok a géptől felújítás nélkül, különben csalódott lennék.
Sztem a 2013-as nem R változat telói is csak hátul állíthatók, nincs mit szénné tekergetni :)
Fogyasztás jó. Ha valaki nem idegbeteg, városon kívül 3.8, belül 4-4.2
Csak a tank kicsi, 14 l. 300-330 km után már kútra kell menni.
De ez egy KTM
a zsibbadás az segg kérdése
nekem még 30km sem kell aztán zsibbad a hondán.......
Szerintem ez a 10.000km után szar a blokk hülyeség.
A 30km után elzsibbadsz is baromság.Gondolom ezeket is olyan ember mondta akinek nem volt még KTM-je csak a szomszéd faluban volt a Ferkónak egy ismerősének, aki hallott már a tipusról...
Azért a Duke-nak bazi széles ülése van, nem egy EXC vagy egy SX amin van 15cm széles ülő felület.
Én ez én LC4-esemmel megvétel után egy 500km-es túrát mentem.
Volt itt régebben egy videó amikor 25.000km után szétszedték a motort és megnéztek/lemértek minden alkatrészt és jóval a tűréshatár felett voltak, éppenhogycsak nem gyári adatok jöttek ki.
De itt van róla Autómánia teszt, nézd meg
http://youtu.be/lOZJ4sMq4X4
az én fajta LC4 em ha karban van tartva elmegy 75e km-t aztán dugócsere meg stb..
az biztos h nem ráz.. az enyém azért ráz 1 kicsit de az újabb nem.. de 150-180 km t simán elmegyek vele 1huzamba.. de sztem többet nem is kell annyi idő alatt úgy is hugyoznod kell vagy inni szóval mindenképp megállsz.. az utazóra meg a 120 nem elég? ha gyorsabban akarsz akkor másik motort vegyél.. ez nem túrázni való motor se nem száguldozni vele :)
Köszönöm a választ teo -val is beszéltem már de a plusz infó nem árt. mert már mondak olyat is hogy 30 km után lekell szálni mert elzsibbatsz . meg hogy 10,000-er es ablokk meghalhat ha kicsit jobban hajtod/130-140/