Javíts ki, ha tévedek, de most veszel egy 200,000 ft-al drágább motort, amin pont azt az alkatrészt cseréled le, ami miatt 200ezerrel drágább.
Ha már nem lehet kapni 2012-est, akkor egy szót nem szóltam.
Szevasztok. a motor ára2,580,000+névreírás+akrapovics dob+kicsi redszámtábla tartó most tartok 2,700,000 de még próba elöt és ez a 2013 as duke ami annyiban más mint a 2012-es hogy rozsdamentes a kipufogódobja. a 2012-es minusz 200,000-ft. .
Kicsit elidőztem a kiállításon a stand előtt, és nézegettem, kifélék "próbálják fel" az egyes modelleket. Nem reprezentatív eredmény, hogy az smc-re a huszon évesek, a duke 690-re a 3x-4x ült rá. A duke 125/200-ra a korai 20 évesek. Sztem ez így rendben is van.
Elidőztem a Ducati Multistrada 1200 előtt is... :)
A KTM a duke-kal kifejezetten a magamfajtát célozta meg, aki utcára szánja, de különösebb sportos megjelenés nélkül. Az elődjét nem vettem volna meg, az túl agresszív nekem, az én habitusomhoz (és koromhoz :) ).
A SD 1290 még piszkálja a fantáziám, és biztos, hogy elmegyek megnézni, ha megjelenik. Az azért brutális, persze.
A dukeról nem tudom de az smc r az 2.765.000 + regadó listaáron. Akkor viheted 3-4 napon belül ha raktáron van az adott szalonban. Teo a lényegét leírta. Én zselés ülést kértem rá meg első és hátsó gombát.
Nekem pl azért kell még 2 hetet várnom, mert akkor kapok fizut, a motor már a szalonban van. Kinn volt amúgy a fullgas standjánál a múltkori kiállításon is.
Linkaska: biztos vagyok benne :) nekem is egy álom válik valóra :)
Lehet választani fehéret, vagy feketét. Minden más extra PowerParts formájában szerezhető meg. Én csak egy csomagtartó platnit tetettem rá. Ez hasznos, ha egy táskát oda akarok rögzíteni, és optikailag hosszítja a gépet. 187 cm vagyok, kicsit nagyobbnak tűnjön. A hátsó sárvédő-rendszámtartó megoldással sem voltam lenyűgözve. Ez segített kicsit rajta. 2.4-ből kulcsrakészen meg lehetett kapni. Nem azonnal, hanem 3-4 hét között. Nekem fekete kellett. Gari 2 év. Bevallom, nem vagyok tisztában a feltételekkel, de igyekszem kellő gondossággal bánni vele. Van hozzá assistance is, ugyanannyi. Elvileg kimentenek, ha elakadok. De ezt azért nem szeretném kipróbálni.
ha szabad tudni mennyit kóstál 1 ilyen mondjuk duke? és milyen felszereltség van az árban? milyen felszereltséget,mik közül lehet választani? én azt hittem hogy bemegyek kiválasztom és 3-4 napon belül ott a motor nem gondoltam h heteket kell várni.. :) gari mennyi van rá? és mi tartozik a garanciális feltételekbe? csak érdeklődöm :)
Dolgozik az ember, teszegeti össze a lóvét.
Kétségtelen, van egy hangulata szalonból vásárolni, magadnak bejáratni. Majd nincs kit okolni, ha valami rosszul alakul vele.
Én kb 2 hét múlva veszem át az SMC-R-emet, ha érdekel és addig nem vetted még meg a Duke-ot, akkor elmondhatom a tapasztalataimat, végülis a van közük egymáshoz
haver lc4 gépe is csak azért volt kényelmes mert ki lett tömve(megemelve) az ülés
az 525ös meg ugyanaz a deszkakemény mint a xr4
de van aki elvan azon is.......
nekem a 3 napos túrák után(kb 1000km) a seggem rá sem tud nézni a motorra
Sztem a 2013-as nem R változat telói is csak hátul állíthatók, nincs mit szénné tekergetni :)
Fogyasztás jó. Ha valaki nem idegbeteg, városon kívül 3.8, belül 4-4.2
Csak a tank kicsi, 14 l. 300-330 km után már kútra kell menni.
Szerintem ez a 10.000km után szar a blokk hülyeség.
A 30km után elzsibbadsz is baromság.Gondolom ezeket is olyan ember mondta akinek nem volt még KTM-je csak a szomszéd faluban volt a Ferkónak egy ismerősének, aki hallott már a tipusról...
Azért a Duke-nak bazi széles ülése van, nem egy EXC vagy egy SX amin van 15cm széles ülő felület.
Én ez én LC4-esemmel megvétel után egy 500km-es túrát mentem.
Volt itt régebben egy videó amikor 25.000km után szétszedték a motort és megnéztek/lemértek minden alkatrészt és jóval a tűréshatár felett voltak, éppenhogycsak nem gyári adatok jöttek ki.
De itt van róla Autómánia teszt, nézd meg http://youtu.be/lOZJ4sMq4X4
az biztos h nem ráz.. az enyém azért ráz 1 kicsit de az újabb nem.. de 150-180 km t simán elmegyek vele 1huzamba.. de sztem többet nem is kell annyi idő alatt úgy is hugyoznod kell vagy inni szóval mindenképp megállsz.. az utazóra meg a 120 nem elég? ha gyorsabban akarsz akkor másik motort vegyél.. ez nem túrázni való motor se nem száguldozni vele :)
Köszönöm a választ teo -val is beszéltem már de a plusz infó nem árt. mert már mondak olyat is hogy 30 km után lekell szálni mert elzsibbatsz . meg hogy 10,000-er es ablokk meghalhat ha kicsit jobban hajtod/130-140/
Ha már nem lehet kapni 2012-est, akkor egy szót nem szóltam.