Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Senki nem mondta h a kenés miatt kell.. Láncspray-vel se azért fújod hogy kenés legyen, tudom h oda nem jut be, de 1 láncspray drága, 2 láncspray hamarabb lekopik. Ha nem létezne por, és csak portalan levegőben aszfalton használod, nem is kellene fújni.. ezt úgy mondta nkm egy szerelő ember, hogy mennyire kamu a fasz tudja

Linkaska. Hétfőn megkérdezem Bencét ő mivel csinálta!
Keressetek gugliba képet, hogy néz ki egy lánc. Hiába írom le hogyan működik csak nem hiszitek el hogy hülyeség zsírban kifőzni...
ha ekkora sóher vagy akkor ilyent szerezz
http://www.cico-products.de/ci...
vasutasokat kell megkörnyékezni
egy kis pálinka vagy ilyesmi és lesz lánckenő anyagod szarásig
Aha, és azt véletlenül nem tudod hogy milyen ez a zsír? Típusa, neve márka vagy valami ismertetője, mert van 500 fajta
előbb elszakad meg megnyúlik mint az o vagy X gyűrű kiesik! soha 1 láncomból nem esett ki gyűrű pedig világ életemben inkább benzinnel (80%) mostam.. a másik meg.. ki a faszomat érdekli hogy rozsdás a lánc oldala.. a lényeg h a gyűrűnél legyen ilyen geci spray h ne száradjon ki.. :D így van ahol levi írta ott mozog a láncott legyen benne anyag ne az oldalán a rozsda izgasson.. dávidóóóó mosd le benzinnel azt fújd be.. de ne castrollal mert az 1 fos (és akkor most nem a motult dicsérem) amúgy sztem ha nem kenném a láncom (RK X gyűrűs) akkor se lenne rosszabb a helyzet de ez az én véleményem.. ezelőtt did lánc volt fennt O gyűrűs nyúlott mint a gumi.. ezt a láncot ricsizúzda ajánlotta RK XSO, kerekezek mint a barom meg rángatom de 1 centit nem nyúlt még, kb 2000km van benne..
az az o gyűrű többet kibír benzinben mint a lánc a motoron
hónapokig áztattam őket(did, rk, kmc) aztán semmi változás
A benzin meg jol feloldja idövel a gumigyűrűt a láncodon ha azzal mosod..csak brigéciol 2000. persze benzinnel gyorsabb...

Linkaska
nkm tetszik a grafit zsíros megoldás, és jó is, de lusta lennék leszedni a láncot azért. úgyhogy marad a jól bevált MOL láncspray... Amugy Bence is így csinálta ahogy te akarod, ha a 660-at nem is de a 950 sm.nél már grafit zsirozott tuti.
KTM EXC re 2008-09, re az hűtőtakaró idomra és a lámpa főlé matrica gyári eladó, ár 9000 ft 20 978 20 93
Goldfrent inkább hanyagolom.Nekem a gyári meg az Ap racing vált be eddig.Egyszer volt goldfren igaz az más keménységü volt de arról darabokban vált le a réteg.Ez lehet jobb nem ismerem.
Nem elkeserítésként meg nem is okoskodásként de ezekkel a rezókkal érik el az Eus környezeti normát.Aztán szépen ledobálják a gépekről és feltesznek egy nyitott rezót.Ugyanis ebben katalizátor van.Konkrétan senki se használja ilyennel a versenymotorját mivel a teljesítményt eléggé lenyomja.
Hát jó akkor mindegy, marad csúnya
Nem.Sima faggyúba rakták bele.Mondjuk a rozsdát nem fogja eltüntetni.
na azon tuti nem fog segíteni ha "kifőzöd" ugyanis a gyűrű nem engedi be a csapokhoz az olajat se zsírt se semmit ergo nem igazán növelsz élettartamán mert ugye ott kopik el a lánc a csap-furat kapcsolatnál. Rozsda meg nem okos bajt pláne ha csak ez a vakrozsda minden csak szépen mozogjon
gyűrűs
Szóval akkor nem ilyen grafitos gépzsír? Tényleg azért szeretném mert így eléggé gatyán néz ki a lánc de még nem cserés.
és milyen lánc van rajta? gyűrűs vagy gyűrű nélküli ?
Régen csináltak ilyet.Belerakták először forró olajba,utána meg forró faggyúba.Egypárszor csináltam én is ilyet.Azt nem lehet megmondani hogy ezzel mennyivel növeled meg a lánc élettartamát,de ártani nem ártasz vele az biztos.A drótkefe meg a körömkefe se szed le minden mocskot róla.Ha kipróbálod,meg fogsz lepődni,egy alapos takarítás után is mennyi mocsok marad az olaj alján.
Enduroról van szó, és egy DRZ tulajnál láttam ezt a technikát. Azt mondta nála javított a tartósságán, azért is gondoltam erre.
nekünk van itthon célszerszám 2 körömkefe egymással szembe fordítva egy lyuk ahol petróleumot nyomatsz be rajta és egy drót amivel valahova oda akasztod, felnyomatod bakra berakod 1 be fecskendővel petróleumot adagolsz neki aztán leszed mindent, utána brigéciol és befújod, szija A lajosba talán 6000 körül van egy ilyen lánctisztító
kivételesen igaza van a Martinembernek egy akármilyen gyűrűs láncnál soha sem fog bemenni a csapok közé a zsír ahol kéne ugye kenje a dolgokat egy gyűrű nélküli láncnál meg szintén nem megy be a csapok közé vagy ha be is megy jelentéktelen. Ha anyira akarsz vigyázni a láncra akkor egy autómata olajzót szerelj fel, de egy sm en az is értelmetlen
De rozsdás itt-ott mert télen csak le lett rakva és állt ott magának. Át lett fújva eléggé töményen a castrol teflonos láncsrpay-vel és nem sokat javult. Hátha ez a módszer segít rajta.
mienk? semmit.. kimosom benzinnel vagy brigiciollal ecsettel megszárad azt megy rá a motul on-road spray.. ennyi.. ne kínlódj ennyit vele felesleges.. :D
Üdv!
Láncápolásnál szokott valaki használni grafitos zsírt?
Úgy hogy felolvasztja és belerakja a láncot és hagyja benne mondjuk 1 napot.
Ha igen milyen zsírt használtok?
Köszi!
KTM 250, 300 EXC-SX 2012-13 SixDays rezonátor
(valószínű másra is felmegy)

Teljesen új, sosem használt!

OEM Part 548.05.109.000 23/11

Catalytic converter
548.05.009.085
770.05.091.000
HERAEUS.

2 márkakereskedés (KTM Zsembery, KTM Ócsa) is megerősítette hogy a cikkszám alapján 83.900 Ft újonnan! De akár te is leellenőrizheted!

Bármi kérdésed van írj nyugodtan!
Mekkora a Magura kormány, ferde ? Mit kérsz érte?