Senki nem mondta h a kenés miatt kell.. Láncspray-vel se azért fújod hogy kenés legyen, tudom h oda nem jut be, de 1 láncspray drága, 2 láncspray hamarabb lekopik. Ha nem létezne por, és csak portalan levegőben aszfalton használod, nem is kellene fújni.. ezt úgy mondta nkm egy szerelő ember, hogy mennyire kamu a fasz tudja
Linkaska. Hétfőn megkérdezem Bencét ő mivel csinálta!
ha ekkora sóher vagy akkor ilyent szerezz http://www.cico-products.de/ci...
vasutasokat kell megkörnyékezni
egy kis pálinka vagy ilyesmi és lesz lánckenő anyagod szarásig
előbb elszakad meg megnyúlik mint az o vagy X gyűrű kiesik! soha 1 láncomból nem esett ki gyűrű pedig világ életemben inkább benzinnel (80%) mostam.. a másik meg.. ki a faszomat érdekli hogy rozsdás a lánc oldala.. a lényeg h a gyűrűnél legyen ilyen geci spray h ne száradjon ki.. :D így van ahol levi írta ott mozog a láncott legyen benne anyag ne az oldalán a rozsda izgasson.. dávidóóóó mosd le benzinnel azt fújd be.. de ne castrollal mert az 1 fos (és akkor most nem a motult dicsérem) amúgy sztem ha nem kenném a láncom (RK X gyűrűs) akkor se lenne rosszabb a helyzet de ez az én véleményem.. ezelőtt did lánc volt fennt O gyűrűs nyúlott mint a gumi.. ezt a láncot ricsizúzda ajánlotta RK XSO, kerekezek mint a barom meg rángatom de 1 centit nem nyúlt még, kb 2000km van benne..
A benzin meg jol feloldja idövel a gumigyűrűt a láncodon ha azzal mosod..csak brigéciol 2000. persze benzinnel gyorsabb...
Linkaska
nkm tetszik a grafit zsíros megoldás, és jó is, de lusta lennék leszedni a láncot azért. úgyhogy marad a jól bevált MOL láncspray... Amugy Bence is így csinálta ahogy te akarod, ha a 660-at nem is de a 950 sm.nél már grafit zsirozott tuti.
Goldfrent inkább hanyagolom.Nekem a gyári meg az Ap racing vált be eddig.Egyszer volt goldfren igaz az más keménységü volt de arról darabokban vált le a réteg.Ez lehet jobb nem ismerem.
Nem elkeserítésként meg nem is okoskodásként de ezekkel a rezókkal érik el az Eus környezeti normát.Aztán szépen ledobálják a gépekről és feltesznek egy nyitott rezót.Ugyanis ebben katalizátor van.Konkrétan senki se használja ilyennel a versenymotorját mivel a teljesítményt eléggé lenyomja.
na azon tuti nem fog segíteni ha "kifőzöd" ugyanis a gyűrű nem engedi be a csapokhoz az olajat se zsírt se semmit ergo nem igazán növelsz élettartamán mert ugye ott kopik el a lánc a csap-furat kapcsolatnál. Rozsda meg nem okos bajt pláne ha csak ez a vakrozsda minden csak szépen mozogjon
Régen csináltak ilyet.Belerakták először forró olajba,utána meg forró faggyúba.Egypárszor csináltam én is ilyet.Azt nem lehet megmondani hogy ezzel mennyivel növeled meg a lánc élettartamát,de ártani nem ártasz vele az biztos.A drótkefe meg a körömkefe se szed le minden mocskot róla.Ha kipróbálod,meg fogsz lepődni,egy alapos takarítás után is mennyi mocsok marad az olaj alján.
nekünk van itthon célszerszám 2 körömkefe egymással szembe fordítva egy lyuk ahol petróleumot nyomatsz be rajta és egy drót amivel valahova oda akasztod, felnyomatod bakra berakod 1 be fecskendővel petróleumot adagolsz neki aztán leszed mindent, utána brigéciol és befújod, szija A lajosba talán 6000 körül van egy ilyen lánctisztító
kivételesen igaza van a Martinembernek egy akármilyen gyűrűs láncnál soha sem fog bemenni a csapok közé a zsír ahol kéne ugye kenje a dolgokat egy gyűrű nélküli láncnál meg szintén nem megy be a csapok közé vagy ha be is megy jelentéktelen. Ha anyira akarsz vigyázni a láncra akkor egy autómata olajzót szerelj fel, de egy sm en az is értelmetlen
De rozsdás itt-ott mert télen csak le lett rakva és állt ott magának. Át lett fújva eléggé töményen a castrol teflonos láncsrpay-vel és nem sokat javult. Hátha ez a módszer segít rajta.
mienk? semmit.. kimosom benzinnel vagy brigiciollal ecsettel megszárad azt megy rá a motul on-road spray.. ennyi.. ne kínlódj ennyit vele felesleges.. :D
Üdv!
Láncápolásnál szokott valaki használni grafitos zsírt?
Úgy hogy felolvasztja és belerakja a láncot és hagyja benne mondjuk 1 napot.
Ha igen milyen zsírt használtok?
Köszi!
Linkaska. Hétfőn megkérdezem Bencét ő mivel csinálta!