Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látom vannak nálad okosabbak is akik vágják ezerrel a témát és még téged néz hülyének, ugyan hogy van tényleg ennyi eszed nem is értem.
valaki csinált már kipufogó tömést? csak a kipuffogó gyapot a jó vagy mással is lehet próbálkozni? van 1 BENDORF dobom, szétszedtem és kb félig se volt avval a gyári anyaggal, gyapottal, vagy mi az ami benne volt.. csináltam bele 1 olyan tömést hogy, a benne lévő perforált cső köré van tekerve ilyen fém háló én aköré tekertem üvegszálat mert az állítólag nem ég el.. aztán tekertem 1 réteg üveggyapotot aztán kívülre még 1 réteg üvegszálat és összeraktam a dobot.. kb hangosabb lett mint volt, de sztem azért mert a perforált cső köré tekert üvegszál nem engedi át be a gázt h tompítsa.. ha esetleg valaki csinált már ilyesmit és tud megoldást azt megköszönöm ha segít :)
Igen?Hát az aztán marha jó hogyha saját magát spriccolja le és csorog a karbi aljában a benzin.Az oszt szétporladt
A gyorsitó fúvókának oda kell spriccelnie, hiszen ez a lényege.
Tekerj bele, a lényeg 1:20-nál van
http://youtu.be/nW4qvVpc_D4
Még nem próbáltam ki, de azt olvastam, 170-180 között lehet a duke4 vége.
Kérdésem lenne. ktm 690 duke végsebességére lennék kiváncsi . előre is köszi.
arra nem gondoltál, hogy jobban szétporlad az üzemanyag, ha nem egyenest bespricceli? grat.
kettő hsz született a kérdésre. ez volt a poén, a másodikban írtam le a tanácsaimat . van aki nem érti meg nem is értékeli ez van .
Ezt a hülye stílust melyik falu kultúrháza sarkánál lévő kis csehóba tanítják?
Nincs motorom. Az idei évet kihagyom:(
Meg próbálok gyűjtögetni aztán majd látom mit tudok venni. Van egy nagy robogóm azzal elmegyek párszor nézelődni meg kirándulgatni egy kicsit, ennyi az idei terv.
Amúgy Zsolti vette meg a motorom, úgyhogy mehettek motózni.
Kalmikám neked hogy alakul a szezon?
Eladó...
trautmannjanos@bikerider.com
Itt próbáld:

horgasz.peti@gmail.com
Van bukógombám, ha érdekel. giraffe64@freemail.hu
úraim. ktm duke 690-et szeretnék venni valami jó tanács és oktatás érdekelne. valamint jó és rossz oldala is érdekelne a tipusnak.
Csövi!
Irtam neked mailt, nézd meg
PPPetya email címét tudja vki? első tengelyre kellene gomba!
Milyen motor volt ez?
ja igen.. emlékszem azt mondtad. oksi
Nekem volt már ilyen, csak a lapátra várok egy ideje már...
ezt reszelővel csináltad 1 nagy alu tömbből? vagy ez az amit már egy jó ideje csinálnak neked?
Perfekt !
meg a giraffe munka is.
Már csak pár nap, és kész...
Nem vállalok maszek motorszerelést, csak van amikor segitséget kérnek, hátha tudok segiteni ebben-abban.

Az meg hogy ha már szétszeded a karbit és összerakod már elkúrod hülyeség.Amúgymeg Magyar találmány a karburátor, nehogymár ne tudjam szétszedni meg összerakni jól

Egyébként meglett a hiba!
A membrán nem volt kiszakadva mint már mondtam és a tolórúd sem volt megkopva.
A hiba bentebb volt.A gyorsitó fúvókánál nem jött sugárba csak csörgedezett a benzin.Érdekes hogy amikor először feltöltöttem az úszóházat még valamennyi jött is belőle, de nem számottevő, következő húzásra viszont már semmi.A membrán alig mozdult el.

Kompresszorral a hozzá vezető járat ki lett fújkálva, meg egy marha vékony drótot beledugtam alulról és felülről járatba, összeraktam feltöltöttem benzinnel és
Spriccol mint állat, szép egyenes sugarat

Még egy érdekesség:
A gyorsitó fúvóka nyílása nem a henger felé mutat, hogy közvetlenül a szelepekhez injektálja a benzint, hanem balra áll 90°-al, igy a karburátor oldalát spriccolja le.
Még az egyenesbe lett rakva és ketyeg is a masina

Ja!És rohadjon meg a márciusi hóesés
nem látok bele, csak feltételezek.. mert szoktam látni h különbözö motorokhoz szoktál kérni segítséget, bár ktmekhez, de mindig másikhoz..

te ilyen maszek motorszerelést végzel otthon másoknak?

vagy a sajátod szereled? tudtommal azon fcr41mx van.

bár én nem vagyok szerelő, ahogy tudom te sem, de számomra a karburátor az utolsó alkatrész a motoron amihez hozzányulnék, ha csak szétszeded és összerakod nem állítasz semmit, már akkor elkúrtad, nemhogy ha kisérletezgetve állítod.
VÉGKIÁRUSÍTÁS!
Sziasztok!
2002-es KTM EXC 125 motoromból megmaradt alkatrészektől szeretnék megszabadulni, melyek a következők:
váz: 30.000 Ft
első teleszkóp: 30.000 Ft
központi teleszkóp: 20.000 Ft
lengővilla: 12.000 Ft
villabfogó: 12.000 Ft
kormány szivaccsal, befogókkal: 10.000 Ft
4db műanyag idom: 2000 Ft
láncvezető + lánc: 3000 Ft
váltó(6 sebességes): 30.000 Ft
komplett gyújtás(állórész és lendkerék nélkül):25.000 Ft
blokkfél(jobb oldali): 20.000 Ft
karburátor(Keihin): 15.000 Ft
komplett első fék: 20.000 Ft
komplett hátsó fék: 15.000 Ft
hengerfej: 6000 Ft
henger(javításra szorul, Power mechanika jó): 10.000 Ft
membrán: 8000 Ft
komplett vízpumpa: 8000 Ft
vezetékköteg: 5000 Ft
vízcsövek: 3000 Ft
gázbowden + markolat: 4000 Ft
dekni: 4000 Ft
Telefonszámom: 06 30 5862122