Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akinek KTM-re van pénze ne 500 forintos rugón variáljon
me az ilyen apróságokkal én úgy vagyok hogy minek eladni ? ha egyszer meg kell véletlenül ?
ott van mögötte hogy /db de nálam nem annyi
630 forint ! darabja volt annyi ?
a rugó még nem
vótmá!
Ha valakit érdekelne.. dorikex@gmail.com
Az igaz hogy a jó magyaros hivatalos szokás nem egyszerű menetelés!
ezt nem tudod bebukni,, vagy bevállalják és megy a dolog vagy nem.

hivatalos része meg olyan szokásos magyaros : millió papír és lehetetlenségeken kellesz keresztül menni. SZERINTEM
Gondoltam hogy van nem legális része is de az nem érdekel mert annyit nem ér hogy később meg üssem ez miatt magam.Inkább ez a vissza fojtásos dolog érdekelt volna csinál e valaki ilyet hivatalosan rendes papírokkal és úgy KPM vizsga.
Már így is lesajnálták a gépemet kollégáim, hogy szar, mer' nincs benne sisaktartó!
Meg komoly spekuláció indult,hogy van-e 125-ös!
áh néha azért a LIDLI is bejátszik ott jó a kakaós csiga kormányra akasztok egy szatyornyit
Ölég az! Te is csak a TECKóba jársz vele nem?
akkor az enyém csak fele olyan erős
660 SMC-m 24 kW forgalmi szerint
háát én csak ilyenről tudok Nekem őszintén szólva mindegy volt.. csak megláttam a hirdetésben ezt az adatot és jót nevettem. de legalább olcsóbb a vagyonszerzési illeték + a biztosítás (tán a teljesítményadó is)
hiába mondjuk meg, a te lehetőségeidtől és ismeretségedtől függ mivel ez NEM LEGÁLIS.. jaaa de . úgy is lehet amint már leírták, vissza kell csökkenteni a motor teljesítményt, bevizsgáltatni meg ilyenek aztán gondlom KPM vizsga.

ha meg van ismerősöd aki bevállalja okmányirodában is megcsinálják.
Egy a baj én nem tudok "dobozos" motort venni. Valaki azt mondja le lehet papírozni kisebb kW-ra valaki azt hogy nem.Azt reméltem itt a KTM fórumba lesz olyan aki meg mondja hogy hogy működik ez a dolog de úgy látom nem egyszerű dolog.:D
Lehet módosítani, kollégám Octavia-ja volt így. Valóban, egy gyártói igazolással el is tudta intézni, azt hiszem az új forgalmit, és törzskönyvet kellett fizetni neki. Ez, ha jól tudom 12 pénz!
úgy volt hogy megvette ugye "dobozban" a motort, és akkor még a karbi ki van ékelve itt-ott, és azokat nem szedték ki hanem úgy vizsgáztatták le.. nyilván akkor egy irreális számadat jött ki, de mivel ott látták, felvétel volt róla hogy annyi a max, így azt került beírásra
És hogyan?:D Ha nem túl hosszú folyamat és volnál szíves le írni?:D
még 525 is van 12kW-osan amúgy csak az első forgalomba helyezéskor lehet ezt megoldani (tudtommal) nekem el is mesélték hogyan csinálták (Berg 650, 6kW... )
Pedig valamiféle trükk biztos van.. Mondjuk lehet pénz kérdése miden :D
Sziasztok a segítségeteket szeretn kèrni van egy 125ős ktm sxem 2002es és amíg nem nyít a power bedadog mintha sokat kapna vagy gyujtassal lenne valami nincs valakinek hasonlo tapasztalata vagy tippje mi lehet a baj?