A Berg az csak Berg
Az a 06os szimpadikus-rég láttam ijent!
Nem csak 07ben változott a 04es széria?
De biztos úgy van ahogy mondod,én nem érteni a Ktm-hez annyira mindt te!Nem tucc valami jó vételt?Nem sok időm van a kerezsgélésre,de lassan fel kell eggyet hajtanom,javul az anyagi hejzetem,így hogy a ház vásárlás,felújítás letudva,az asszony pajti levegőhöz enged-ennyi nekem jár! husaberg70@citromail.hu
Nekem is van, tuti megbízható a verda, már mentem vele 500m-t, és még nem hagyott cserben - ugyanis szombaton vettem
250 sx 1989, két napja szerelgetem, kezd összeállni.
Persze, én is tudom, jobb az új, de a péz, ugye meg nekem csak jáccani kell, nem vagyok profi crossos.
Próbáltuk a karbit is állitgatni hátha rosszul van beállitva, de semmi.
Max másodikra szivatóval beindul, alapjárat tökéletes viszont gázra egyből huncutkodik a mocsadék.
Az alapjáratnak is nagyon pici a tűrése, ha jár és elkezdem fentebb tekerni az alapjáratot akkor már erőlködve jár.
Karbival is próbáltunk már minden beállitást, de semmi.
A fúvókák gyári méretűek.
Próbáltunk gyári, kisebb, nagyobb főfúvókát, tűt lejjebb-feljebb, keveréket bentebb-kintebb, de SEMMI.Ugyanúgy megtorpan
Ha leszűkitem a kipufogó végét sem változik semmi
Szerelő mumusok segitsetek!
Keihin FCR39 karbival a következő a problémánk.
Nem működik a benzinpumpa, nem spriccel egyáltalán.
Amit megcsináltam, leszedtem a karbi tálcáját, levegővel átfujkáltam a membránhoz vezető nyilásokat.Membrán nem szakadt.
Ha feltöltöm benzinnel a tálcát és kézzel megnyomom lefelé a membránt simán spriccol a nyiláson mint állat.
Viszont ahogy felraktuk a motorra és leszedtük a fekete műanyagot a jobb oldaláról látszik hogy nem követi a gázt a pumpa, hanem megakad.
Ha működik is a pumpa lecsutkázom és vagy 5mp múlva éppenhogy csörgedezik a szivótorok alján a benzin, nincs erős sugár.
Azt a nyilást ahol a karbi alsó részéből kéne továbbitani a benzint a középső részébe van egy pici nyílás, azt is kifujkáltam, de semmi.Szerintem ott van eldugulva, mert másra én már nem tudok gondolni
Szerintetek?
Egyébként ez okozhatja azt a jelenséget hogy az alapjárat tökéletes, viszont a legkissebb gázra is azonnal megtorpan és/vagy leáll?
Ha esetleg fel is pörög valameddig, akkor néha szaggat és ugyancsak leáll?
Viszont szivatóval kiforog simán
Már cseréltünk gyertyát, gyertyapipát néztem sötétben, nem húz e ivet de nem.
Haló-e uraim!E
Eladó sorba került a verdám, egy KTM SX 525 . A motor VALÓS 2003-as évjáratú, nem versenyzett, hobbi endurozásra használtam. 10 üzemóránként cseréltem benne az olajat és a szűrőket. A láncszett jó állapotú, az első gumi 90, míg a hátsó 85%os. KÖLTSÉGMENTES állapotban van. Új vezérmúlánc, hátsó fékbetét van benne. Az ülés nincs kiszakadva. Alubetétes kézvédő van rajt ! 540 000 Birodalmi Krajcár, az ár irányár ! Érdemes meglesni !
Az a 06os szimpadikus-rég láttam ijent!
Nem csak 07ben változott a 04es széria?
De biztos úgy van ahogy mondod,én nem érteni a Ktm-hez annyira mindt te!Nem tucc valami jó vételt?Nem sok időm van a kerezsgélésre,de lassan fel kell eggyet hajtanom,javul az anyagi hejzetem,így hogy a ház vásárlás,felújítás letudva,az asszony pajti levegőhöz enged-ennyi nekem jár! husaberg70@citromail.hu
250 sx 1989, két napja szerelgetem, kezd összeállni.
Persze, én is tudom, jobb az új, de a péz, ugye meg nekem csak jáccani kell, nem vagyok profi crossos.
Próbáltuk a karbit is állitgatni hátha rosszul van beállitva, de semmi.
Max másodikra szivatóval beindul, alapjárat tökéletes viszont gázra egyből huncutkodik a mocsadék.
Az alapjáratnak is nagyon pici a tűrése, ha jár és elkezdem fentebb tekerni az alapjáratot akkor már erőlködve jár.
Karbival is próbáltunk már minden beállitást, de semmi.
A fúvókák gyári méretűek.
Próbáltunk gyári, kisebb, nagyobb főfúvókát, tűt lejjebb-feljebb, keveréket bentebb-kintebb, de SEMMI.Ugyanúgy megtorpan
Ha leszűkitem a kipufogó végét sem változik semmi
biztos,hogy az a baja,próbáld meg ékszerésznél ultrahanggal kimosatni .itt kb 2000 ft
(nem tudom mi az de jól hangzik és zsiráf szokta mondogatni )
Keihin FCR39 karbival a következő a problémánk.
Nem működik a benzinpumpa, nem spriccel egyáltalán.
Amit megcsináltam, leszedtem a karbi tálcáját, levegővel átfujkáltam a membránhoz vezető nyilásokat.Membrán nem szakadt.
Ha feltöltöm benzinnel a tálcát és kézzel megnyomom lefelé a membránt simán spriccol a nyiláson mint állat.
Viszont ahogy felraktuk a motorra és leszedtük a fekete műanyagot a jobb oldaláról látszik hogy nem követi a gázt a pumpa, hanem megakad.
Ha működik is a pumpa lecsutkázom és vagy 5mp múlva éppenhogy csörgedezik a szivótorok alján a benzin, nincs erős sugár.
Azt a nyilást ahol a karbi alsó részéből kéne továbbitani a benzint a középső részébe van egy pici nyílás, azt is kifujkáltam, de semmi.Szerintem ott van eldugulva, mert másra én már nem tudok gondolni
Szerintetek?
Egyébként ez okozhatja azt a jelenséget hogy az alapjárat tökéletes, viszont a legkissebb gázra is azonnal megtorpan és/vagy leáll?
Ha esetleg fel is pörög valameddig, akkor néha szaggat és ugyancsak leáll?
Viszont szivatóval kiforog simán
Már cseréltünk gyertyát, gyertyapipát néztem sötétben, nem húz e ivet de nem.
Eladó sorba került a verdám, egy KTM SX 525 . A motor VALÓS 2003-as évjáratú, nem versenyzett, hobbi endurozásra használtam. 10 üzemóránként cseréltem benne az olajat és a szűrőket. A láncszett jó állapotú, az első gumi 90, míg a hátsó 85%os. KÖLTSÉGMENTES állapotban van. Új vezérmúlánc, hátsó fékbetét van benne. Az ülés nincs kiszakadva. Alubetétes kézvédő van rajt ! 540 000 Birodalmi Krajcár, az ár irányár ! Érdemes meglesni !