Szerintem a bergnek azért sincs ára, mert kevés van belőlük, és alkatrészt sem biztos hogy tudsz hozzá szerezni, mondjuk 100 km-en belül... KTM-bolt azért sűrűbben van!
Am. szép az a belinkelt 2006-os gép, de annyiért már én is odaadom az enyémet! Rendszámosan...
sziasztok olvastam, hogy motorvásárlás elött vagy.A berget utcára el kell felejteni.Oda nagyon drága a fenntartása, és kegyetlenül kényelmetlen.Rázz, nagyon vékony és kemény az ülés 50 km amit ki lehet bírni rajta.Pályára az Fsc tökéltes, kb 100 üó és felújítás.Az fe versenyenduro az pedig az erdőbe való, a véleményem az, hogy ott jobb mint az exc(volt exc-m is, nekem az fe jobban bejön).Az Fc pedig cross motor, egy igazi kökemény vadbarom.Hirtelen gázreakció, brutális erő és nyomaték.De ha szeretnél továbbra is berget akkor 04-től nézzed és vegyes használatra ott az fse.Terepen kicsit kemény lesz,(sokat kell rajta állni)viszont konyarvadászatra tökéletes, akár pályára.Hűtőventi kell, mert az pár perc utánn már forr.Remélem tudtam segíteni.
xr650-en nem gondolkoztál?
utcázni teljesen jó, de terepen sem teljesít rosszul
bár nehezebb mint az 525-ös ellenben elmegy az öröklétig minimális ráköltéssel
igen ezért.. amúgy télleg brutálisak mentem már 450 exc vel is meg bergel is van ind2 itt felénk és van különbség.. nem mondom h húúúúúúúúúúúúú de azért érezhető
Biztos mert nem viszik mert "félnek" tőle.. "jááj a Berg üzemóóóórás jáááj szétesik sokat eszik sokat szereled dráága. jáááj " (idéztem egy ismerősömet..akinek mellesleg még sosem volt.. meglepő mi? ) de hát cserébe megy is mint a fene.. már ha nem skótkodja el az ember a dolgait
De valamiért mégis gyengébben tartják a piacon az árukat, mint a KTM? Még a fiatalabbak is 15-20% mínuszban vannak. Ami egyrészt jó dolog, de valami oka csak van?
Érdekes dolgok ezek, mikor olyan emberkék keseregnek, drágálnak mindent, cigánykodnak, akik ugyanakkor a napi doboz cigi+3 sör kombóval, sokszázezret dobnak ki laza mozdulattal "doppingszerre"
Ja és itt is szeretnék megköszönni minden segítséget amit adsz nekem Remélem még nem mentem az agyadra Igyekszem megfogadni a tanácsod... és igen úgy mint ahogy írjátok, inkább rááldozni nagyobb összeget, de jó legyen! Ha csak a szomszédba akarnék átjönni lenne 520as, '02es, de "előző tulaj nem használt üzemóramérőt, én nem értek hozzá szerintem jóó nagyon megy" háh.. kösz
Én is azt mondom mindenkinek hogy ha KTM-et akar akkor 2000 után keresgéljen.
Az meg hogy honnan jön össze a pénz motorra nem kell taglalni.Szerencsés helyzetben voltam én is mert félre tudtam rá rakni.Nem dohányzok nem kurvázok nem játékgépezek így egy kis előnyöm lett plusz még meló is volt igaz a pénz sose volt sok.Mindegy nekem sikerült összespórolni.Nem volt könnyű de megérte szerintem.Amúgy meg mindenki maga dönti el mire bassza el a pénzét
nekem az volt a problémám hogy épitgettem a karriert száz kétszázezrével, (mindig anyit tettem hozzá ) simson, HONDA CRM- ebből supermoto- KTM- CBR.. de a KTm megtörte annyira a sort hogy vagy 2 év volt mire nullára kijöttem belőle
Nekem "szerencsém" volt, mert huszonéves koromban ETZ-re futotta össz-vissz (Bezzeg a mai fiatalok.... ) 251-es kellett mindenáron Ritka volt, naná, hogy megvettem az első utamba akadót, pedig nem volt százas (én sem) Igazi szabadidő motor volt
nem nem, sose mondtam hogy a KTM szar, csak azt hogy a RÉGI ktm -szar. Amal sem gyújtás és dellorto karbi páros. ezt meg ti nem tudjátok! Ezt szoktam terjeszteni. hogy már most lehet kiforrott az lc4 de amig ezekkel volt szerelve, néha ember nem indította be !
Ha bejön az élet veszek én is egy jó kis labancot! sm ben kéne nagyon!
Bizony nem csak milliós de nézd meg magad elvette a kedved az összes KTM-től.Ha többet kiadtál volna egy újabb motorra lehet még mindig azzal repesztenél.Kis pénzből is lehet élménymotort venni csak meg kell találni a megfelelő tipust!
Am. szép az a belinkelt 2006-os gép, de annyiért már én is odaadom az enyémet! Rendszámosan...