Jól beszélsz!
Ha valaki erre a hobbira szánja el magát az jobban teszi ha mélyebben belenyúl a bukszába.Sajnos ennek a hobbinak ára van de megéri minden perce
Erről beszéltem. Ha hosszabb távra tervezel, akkor érdemes hülyének lenni, ki szokott fizetődni.
3 éve vettem az első "komolyabb" terepgépemet. '93 EXC250 KTM. Jó lesz az, minek jobb, fiatalabb? Az első évet még elég jól lehúztuk. Aztán a következő már csak arról szólt, hogy blokk ki-be, szét-össze. A 2 év alatt volt rajta 3 kiló bukta, pedig low-end kategória. De ami a legszarabb az egészben, hogy nem tudod használni, amikor meg megy, akkor mindig attól fosol, hogy mi esik szét megint. Aztán lett egy 10 évvel fiatalabb EC300, érdekes módon azzal már csak arra kellett koncentrálni, hogy legyen a tankba benzin (de ne tiszta ) Most kipróbálnám a 4T-t, de bombabiztos gép kell, legyen drágább, de fain Ez annak tűnik. Nekem
AZ ÉN motorom FELÉBE se került ennek ÖT ÉVVEL EZELŐTT . úgy könyneb szart venni.ű
neki rendszámos kellnem tudom mennyi pénze van de tuti hogyha még névre is írja meg minden a 900ból lesz 1 millió. annyi meg nem tudom van e. ennyi volt a vicces megjegyzésem hogy a hülyének is megéri.
Nem akarom gazdagítani feleslegesen a magyar államkasszát. Abszolút nem érdekel a rendszám, terepen használom minek? Viszont az alap hogy olyan motorom legyen aminek az eredete igazolható ill fennáll a lehetősége a forgalomba helyezésnek.
Lehet hogy van ilyen motor, több mint 2 hónapja nézem a hirdetéseket, nem igazán találtam hasonlót. A miskolci 525 ami ez a kategória ill volt egy 07 525 factory 945-ért (magyar, még nem volt forgalomba helyezve). Azt is elvitték, gondolom nem 7 kilóért.
Nem basztatásnak írtam az LC-t, de nem mindegy, hogy csak tankolni kell egy motort, vagy félévente könyékig turkálni benne. Mindennel be lehet szopni, de azért kisebb az esély egy ilyen kategóriájú motorral. Ammen
De azért adjál már egy linket vagy elérhetőséget ahol jóáron mennek az EXC-k
Biztos megéri ha jó meg minden. De nekem elég idegeskedés volt mikor egy apróság miatt az egykor olasz Apriliám 3 hónapig nem kapott forgalmit (olyan érdekes módon előző tulajnál még jó volt).. én meg nem várok mert megyek úgy is, aztán mindig hazafordulni ha integetnek hogy sün van.. szóval maradok a kevesebb vacakolásnál, lehet én vagy hülye
Attól függetlenül a motor továbbra is fain csak elölről nem kell nézni
Akkor én hülye vagyok
Egyébként olasz okmányai vannak, amivel, ha elér a honvágy bármikor forgalomba tudod helyezni. (Nem értem mit kell parázni egy motor honosításán, pénzben/időben sem több igazán, mint egy sima átiratás)
Azért számold össze hogy ami a motor előtt hever a földön + akra dob+póverparc dolgok, nóje gumi, zizibambikörhinta stb az kb mennyi csokitallér?
Mondjuk a te esetedben az LC4 az biztosan jó vételnek számított, mert messze nem került ennyibe és költeni se kellet rá. Igaz menni se nagyon. Akkor most mi is a drága?
nem csak milliós motorokból áll a világ