az előzményre kattintva láthatod hogy nem neked szól a kérdés. DE most már felkeltette az érdeklődésemet a NICKNEVED is. Tehát kedves bugi! Honnan a név ? ?
Nálam is tervben volt az XC-vétel, azért vagyok ilyen jól értesült Speciel pont ezért esett ki a kosárból, nekem enduró kell, csak terepre. Rövid egy-hosszú hat
Váltókiosztása más.
Az XC első 4 gangja megegyezik az SX-ével. Magyarán hosszú egyes , utána szűk(ebb) fokozatokkal. Az EXC 1-es fokozata olyan 20%-al "rövidebb", a 4-es fokozat ugyanaz, az 5-6 már egy kicsivel "hosszabb" az XC-nél.
Beszéljenek a számok
Gyorsan rá lehet érezni erre a rugdosós témára. Az elején én is szenvedtem vele, aztán elmondták hogy mi a titka. Mostmár szinte mindig indul első rugásra, hidegen- melegen.
Mielőtt belekapnánk a boncolgatásába, le kell szögeznünk, hogy a 250 XC Európa számára 2012-es modell, mondhatni prototípus. Mi is az a cross country, azaz az „XC” jelzés? Egy olyan sportágat, amely egyre nagyobb teret hódít a rövidtávú megbízhatósági versenyek palettáján. Magyarországon is létezik már több mint tíz éve, felerészben enduró-szakaszokból, felerészben krossz-szakaszokból álló körverseny, amely két órán keresztül tart. Az időtartam helyenként és rendezőnként változhat, ezért sok vitát szül, melyik motor az alkalmasabb erre a célra. A KTM szerint a megoldás a 250 XC.
Amúúúúgy azt tudja valaki hogy mi a különbség az EXC és az XC között? Oké az XC tankja 13 liter, de valami más van még? Az nem olyan amerikai modell féle? (amit itthon nem lehet forgalomba helyezni..?)
Most már nem probléma a beindítás berugással sem... Mikor meghoztuk akkor szórakoztam vele aztán hagytam a picsába :D De dörrent két akkorát a garázsba hogy elment tőle a kedvem! Amúgy én így szoktam indítani ahogy a videón a srác!
Én úgy csinálom hogy dekó nélkül lerúgom amig totál be nem keményedik, behúzom a dekót, nyomom le ugrik 1-et, ugrik még 1-et (akkor van párhuzamosan a berúgókar a hátsó lengővillával) és akkor engedem vissza.
Ha picit megnyomogatom akkor szuszog a légszűrőnél, azt hiszem akkor van alsó holtponton.
Aztán durr
Így ahogy ez a csávó.Ha felhangositod akkor 0:15-nél meg 0:19-nél hallani ahogy szuszog http://youtu.be/sxhsIiwL-RU
Jajj, ne is mondd
Előző gazdája Bence, úgy berúgta mint a szart egy tangapapucsban.
Amikor hazahoztam 30 percig szórakoztam vele, nyáron a 40 fokban
De Ő máshogy rúgta akkor mint én most.Nem tudom hogy hogyan vagy hol rúgott rá, de máshogy
De beindul igy is simán.
Erről én is tudnék mesélni
Mondja Dóri hogy inditsam már be hogy merüljön le az akksi csutkára.
Na mondom jóvan.Rugdostam vagy 5 percig de még csak nem is pukkant.
Megráztam benzin volt benne, lötyögött.Mondom megboritom balra hátha a másik oldalon van.
Te!Mint a niagara vízesés olyan hangja volt
Utána meg beindult egyből
Az XC első 4 gangja megegyezik az SX-ével. Magyarán hosszú egyes , utána szűk(ebb) fokozatokkal. Az EXC 1-es fokozata olyan 20%-al "rövidebb", a 4-es fokozat ugyanaz, az 5-6 már egy kicsivel "hosszabb" az XC-nél.
Beszéljenek a számok
XC: 2,000/1,667/1,400/1,182/1,000/0,857
EXC:2,429/1,824/1,474/1,182/0,958/
0,808
Én úgy csinálom hogy dekó nélkül lerúgom amig totál be nem keményedik, behúzom a dekót, nyomom le ugrik 1-et, ugrik még 1-et (akkor van párhuzamosan a berúgókar a hátsó lengővillával) és akkor engedem vissza.
Ha picit megnyomogatom akkor szuszog a légszűrőnél, azt hiszem akkor van alsó holtponton.
Aztán durr
Így ahogy ez a csávó.Ha felhangositod akkor 0:15-nél meg 0:19-nél hallani ahogy szuszog
http://youtu.be/sxhsIiwL-RU
Előző gazdája Bence, úgy berúgta mint a szart egy tangapapucsban.
Amikor hazahoztam 30 percig szórakoztam vele, nyáron a 40 fokban
De Ő máshogy rúgta akkor mint én most.Nem tudom hogy hogyan vagy hol rúgott rá, de máshogy
De beindul igy is simán.
Mondja Dóri hogy inditsam már be hogy merüljön le az akksi csutkára.
Na mondom jóvan.Rugdostam vagy 5 percig de még csak nem is pukkant.
Megráztam benzin volt benne, lötyögött.Mondom megboritom balra hátha a másik oldalon van.
Te!Mint a niagara vízesés olyan hangja volt
Utána meg beindult egyből