Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello! Érdeklődnék, hogy valakinek vannak-e idomjai KTM LC2 125-höz? Előre is köszi.
Na így már ok. Fura is volt ez nekem
És nem nézik ki az amatőröket nagyon?
( igaz 15 éve Endurozok) de nem verseny szerűen. csak hobbi.
Nyeremény az SMC-d
Nem!
Azt csak a nyáóc kerben lehet használni

Ha az LC4 4 szelepes, az LC8 az 8, akkor az LC2 az hány szelepes?
Válaszokat kérem a 1799-re saját felhasználónévvel
agy kopogtassa meg kivülről a csavarhúzó végével :D
tipikus..
felragadt a tűszelep és az a baj.. karbi alja le és megmozgatod.. kimozditod a tűszelepett és ól rályth
persze csak ésszel...ha fingod nincs hpzzá ne szedd szét... vagy vegyé hozzá halvány lila gőzt...
mert vagy fingod vagy halovány lila gözöd legyen azért
Köszönjük Emese
Akkor az LC8 meg nyócütemű?
Mondjuk összeadva a két hengert valóban
Ne haragudj de te tetted fel a kérdést, idézem:
"Én arra gondolok, hogy az LC4 a NEM-ÜZEMÓRÁS 4 ÜTEMŰ BLOKK variánst jelenti."
Úgyhogy te voltál a hunyó
Ez egy tipus, olyan mint a Suzukinál az Ignis, Swift, VagonR, Splash

A KTM-nél pedig: LC4, EXC, SX stb stb

De egyébként a jelentése: Liquid Cooled 4, azaz vizhűztéses 4 ütemű
ez aranyos volt... látszik még életedben nem voltál tényleg ilyen versenyen....

elötte motorozhatsz amennyit akarsz, mindig van a depo mellet egy rész amin lehet kicsit motorozni, aztán mindenki feláll a rajt területre mindenki a megfelelő sorba kategoria szerint...( te a napi licenszel 3.osztály utolso sor.) aztán megadott jelre mindenki beindithatja a motort és vagy 5 percig megy a bemelegitéses hangzavar, aztán főbiro int, mindenki leállit.
aztán soronként van rajt zászlora és akkor lehet berugva, vagy öninditora rajtolni... szoval erröl beszélnek a szövegben.
elötte motorozgatsz ugyis a verseny elött, hiszen hideg motorral senki nem huz teljes gazt. a motor nem hül ki par perc alatt.
szevasztok Olvasgattam a Mama Enduro alapkiírást. 1-2 dolog nem tiszta legfőképp az hogy a start jel előtt nem lehet beindítani a motort? előmelegíteni sem lehet. Így mindenki ott rugdossa a hideg motort mint a veszett és ha beindul hidegen szíatóval bumm húzni is neki . Ez motor gyilkolás. Mondjátok hogy ez nem így van..
ez a baj, hogy nem minden OK. nem megy bele a benzin...
Köszi főnök!

Sokat okosodtam itt, főleg hogy az elején igen sok hülyeséget csináltam!
Tanksapka szellőző?
nem mindíg! Volt hogy rosz alkatrészt küldött amikor váltó problémám volt. De azért segített ahol tudott
ha minden ok még a csap is akkor már csak 433 Ft. kell, 1 liter benya a tankba és már lehet is hasítani vele
Benzincsőbe nem költözött bele valami állat?
sziasztok

Keihin MX FCR 41-es karburator van a KTM-ben. most kitalalta egy hosszabb alldogalas utan, hogy nem folyik at a benzin rajta.

- benzincsap, OK
- fuvokakat atneztem, OK
- a karburator altalanosan tiszta, meg nem fulytam at tisztitoval.

a hiba, hogy egyaltalan nem folyik bele a benzin.

köszi
tényleg bocs.. ez vhogy most nekem.se hiányzott.. :S igyekszem gyógyulni
Laci itt már családtag! Tessék viselkedni, mert szétcsapok köztetek...
igen
Nem gáz úgy is szar idő van szerelni, nincs rendes műhelyem kicsit besüvít a szél aztán nem túl izgalmas, haverom kávéfőzője is szét van borítva azzal sem haladok...
Hát jobbulást majd kiabálsz ha aktuális.
és miért nem a jáú LC4?
Ilyen részletekkel kapcsolatban szerintem Petyát (duke620) lenne érdemes megkérdezned, ő csinált is már hasonló szívátültetést anno domini, meg amúgy is fejből nyomja kb. az összes létező LC4 variációt, de akár ad is hozzá alkatrészt...