tipikus..
felragadt a tűszelep és az a baj.. karbi alja le és megmozgatod.. kimozditod a tűszelepett és ól rályth
persze csak ésszel...ha fingod nincs hpzzá ne szedd szét... vagy vegyé hozzá halvány lila gőzt...
mert vagy fingod vagy halovány lila gözöd legyen azért
Ne haragudj de te tetted fel a kérdést, idézem:
"Én arra gondolok, hogy az LC4 a NEM-ÜZEMÓRÁS 4 ÜTEMŰ BLOKK variánst jelenti."
Úgyhogy te voltál a hunyó
Ez egy tipus, olyan mint a Suzukinál az Ignis, Swift, VagonR, Splash
A KTM-nél pedig: LC4, EXC, SX stb stb
De egyébként a jelentése: Liquid Cooled 4, azaz vizhűztéses 4 ütemű
ez aranyos volt... látszik még életedben nem voltál tényleg ilyen versenyen....
elötte motorozhatsz amennyit akarsz, mindig van a depo mellet egy rész amin lehet kicsit motorozni, aztán mindenki feláll a rajt területre mindenki a megfelelő sorba kategoria szerint...( te a napi licenszel 3.osztály utolso sor.) aztán megadott jelre mindenki beindithatja a motort és vagy 5 percig megy a bemelegitéses hangzavar, aztán főbiro int, mindenki leállit.
aztán soronként van rajt zászlora és akkor lehet berugva, vagy öninditora rajtolni... szoval erröl beszélnek a szövegben.
szevasztok Olvasgattam a Mama Enduro alapkiírást. 1-2 dolog nem tiszta legfőképp az hogy a start jel előtt nem lehet beindítani a motort? előmelegíteni sem lehet. Így mindenki ott rugdossa a hideg motort mint a veszett és ha beindul hidegen szíatóval bumm húzni is neki . Ez motor gyilkolás. Mondjátok hogy ez nem így van..
Nem gáz úgy is szar idő van szerelni, nincs rendes műhelyem kicsit besüvít a szél aztán nem túl izgalmas, haverom kávéfőzője is szét van borítva azzal sem haladok...
Hát jobbulást majd kiabálsz ha aktuális.
Ilyen részletekkel kapcsolatban szerintem Petyát (duke620) lenne érdemes megkérdezned, ő csinált is már hasonló szívátültetést anno domini, meg amúgy is fejből nyomja kb. az összes létező LC4 variációt, de akár ad is hozzá alkatrészt...
És nem nézik ki az amatőröket nagyon?
( igaz 15 éve Endurozok) de nem verseny szerűen. csak hobbi.
Azt csak a nyáóc kerben lehet használni
Ha az LC4 4 szelepes, az LC8 az 8, akkor az LC2 az hány szelepes?
Válaszokat kérem a 1799-re saját felhasználónévvel
felragadt a tűszelep és az a baj.. karbi alja le és megmozgatod.. kimozditod a tűszelepett és ól rályth
persze csak ésszel...ha fingod nincs hpzzá ne szedd szét... vagy vegyé hozzá halvány lila gőzt...
mert vagy fingod vagy halovány lila gözöd legyen azért
Mondjuk összeadva a két hengert valóban
"Én arra gondolok, hogy az LC4 a NEM-ÜZEMÓRÁS 4 ÜTEMŰ BLOKK variánst jelenti."
Úgyhogy te voltál a hunyó
Ez egy tipus, olyan mint a Suzukinál az Ignis, Swift, VagonR, Splash
A KTM-nél pedig: LC4, EXC, SX stb stb
De egyébként a jelentése: Liquid Cooled 4, azaz vizhűztéses 4 ütemű
elötte motorozhatsz amennyit akarsz, mindig van a depo mellet egy rész amin lehet kicsit motorozni, aztán mindenki feláll a rajt területre mindenki a megfelelő sorba kategoria szerint...( te a napi licenszel 3.osztály utolso sor.) aztán megadott jelre mindenki beindithatja a motort és vagy 5 percig megy a bemelegitéses hangzavar, aztán főbiro int, mindenki leállit.
aztán soronként van rajt zászlora és akkor lehet berugva, vagy öninditora rajtolni... szoval erröl beszélnek a szövegben.
Sokat okosodtam itt, főleg hogy az elején igen sok hülyeséget csináltam!
Keihin MX FCR 41-es karburator van a KTM-ben. most kitalalta egy hosszabb alldogalas utan, hogy nem folyik at a benzin rajta.
- benzincsap, OK
- fuvokakat atneztem, OK
- a karburator altalanosan tiszta, meg nem fulytam at tisztitoval.
a hiba, hogy egyaltalan nem folyik bele a benzin.
köszi
Hát jobbulást majd kiabálsz ha aktuális.