Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze...a sárga, új, és csavarokkal, azt úgy hívják, hogy gyári új a KTM-ből. Ez új, alu színű, és csavarokkal...lehet narancs is, de az még 1 ezres felár az elox miatt.
tejóég könnyű lehetett hozzá alkatrészt szerválni De ugy emléxem Palcsee neked is tudott mindig segíteni
Most 2 motor közt vacillálok. Vagy ez a kis Duke, vagy 1 jó "öreg" Drz. Árban kb megeggyezőket keresgélek. A Drz-ről köztudodd, hogy a világból kimegy, de sajnos minden sarkon áll 1 Drz...
mas a futomu is :)
az tuti! enyémbe volt olyan katyvasz mai napig tudom fejből a vászsámomat pedig egy éve eladtam!

640 rally vászsám szerint közben régi 620 blokk motorszám nélkül meg sima 640 váz vagy rxc

és kiderült hogy 612 LC4 a blokkom amilyen nincs is a katalógusban
szerintem még Mattighoffenben sem tudták mindig h most perpill milyen típust is gyártanak
olyan mint a sima 640 csak másképpen néz ki.

jó biztos nem 1005ban olyan, de menetteljesítményben arra lehet számítani. meg a terepképeségekben is.
Duke2-ről vélemények?
Hosszú sm ill endúrós szakaszokra lenne használva.
Perpil ő lenne az egyik kiszemelt.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_640_duke_2_csere
_erdekel-6576889
Ebből is lehet sokat okosodni:
te amugy rólam beszéltél tegnap ? ?
Ezen meg én rágódtam sokat.

A régebbiekben (93-4 körül)nincs kiegyenlítő tengely, ezért nem fér be a régi vázba az új blokk. De ezekből a balansz tengely nélküliekből is van pl kétféle kuplungátmérővel szerelt.
Henger hajtókar ilyesmikben vannak átfedések de van többféle blokkház. Önindítós, kiegyenlitőtengelyes és ezek végtelen keveréke
Van a szürke blokk ami a fekete utáni itt már nagyobbak a szelepek is.


Szemléltetem neked képekkel:
A második kép kiegyenlitő tengely nélküli nagykuplungos régi fajta blokk önindító nélkül

3. az én blokkom szintén balansz tengely nélkül de még kiskuplungal(93 évjárat) Ez inkább lc4 600-ra hasonlító blokkház a 620-as hengerrel ami 609ccm.

4. kép szürke blokk fekete hengerfejjel. Erről nem sokat tudok de gyári.

Ezeket az infókat az alatt a pár év alatt gyüjtöttem amig a régi LC4esemmel szoptam.
Lehet hogy a fele hülyeség
Sárga ? új ? Gyári ? Csavarokkal ?
SPEAK kések a lehúzóval mert lebetegedtem és itthon az ágyban küzdök az életemér de amint jobban leszek gyorsan megcsinálom!
Akkor nem fogták meg vámon mi?
Van. 8.000,- pénz...
Kellene nekem 2006-os ktm 450 SX hez kuplungvédő ? van valakinek eladó ?
Köszönöm, erre/ilyesmire voltam kíváncsi.

Azt nem tudod véletlenül, hogy konstrukciós megoldások konzerválása közepedte az LC4 blokkok csereszavatosak maradtak-e régebbi évjárataikkal? Pl. egy 2000 utáni (nem tudom pontosan mikori) LC4 640 blokk vajon módosítás nélkül bemegy egy 96-os LC4 (600?) vázba? Rákerestem a model generációkra de nem lettem sokkal okosabb.

Azért érdekel, mert lenne egy lehetőségem olcsón "építeni" egy szívátültetett LC4-et, de keveset tudok ezekről.
Abban különbözik, hogy az alapkonstrukció valamikor a 80-as évek közepén született, akkoriban mondjuk elég modern, ütős cucc volt, de a 90-es évek végére (mire sikerült nagyjából elfogadható megbízhatóságúra reszelniük) az új, könnyűsúlyú 4T gépek (Husaberg, YZ400F) megjelenésével már jól el is avult (azért 98-ban még enduro VB-címet szerzett). Cserébe az idők során egy igen strapabíró adventure/dualsport/supermoto gépet csináltak belőle...
Volt 380-asom, igen.
ez jó..mert ötletdömpingölt itt mindenki..csak neked forgatta az agyát mindegyik okosakok
annyi faszságot már rég találtak ki..
ez az lc 4 ez kb olyan mint az exc sx vagy sx-f
nem kell a szavak jelentésén rágódgylyÁÁ

pl az lc8 nak semmmi köze az lc4 duplályához

ez olyan mit a niknevek..itt a fhórumon..fehér cápa 380 ezakkor ez azt jelenti hogy te egy 380kilcsi fehétr cápa vagy nem
nem akartad felirni hogy kovács kettő béla vagy karakószörcsögről és ezért vagy ..én is azárt vagyok zarándol..mert mi tényleg ott motorozunk de ez akkor sem jelent túl sokat...
az hogy egy kártélyem az üzemórás az meg igaz..mint minden gépre a világon..mert mindent üzemórában adnak meg ..csak van hogy lebontják kilóméterekere.. a gyengébbek kedvéért

amúgy a logika az azt mondja hogy neked volt egy 380asod is ha már kártélyem fórumozol
de lehet hog tévedek..
lehet hogy a régebbi 3 fázisú hálózat miatt ez a neved...mert az is 380volt..régen
Baszki.... Nem azt kérdeztem, hogy az LC milyen szavak rövidítése. Hanem azt, hogy az ezzel jelölt típus (pontosan) miben különbözik más (szintén négyütemű) KTM típusoktól. Mindenesetre nagyon szellemesek a válaszok.
az én ktmem is lc 8..mert vizes!
mosás után duplán vizes
kúling is..
és 8 szelepes is..
a motorban van 4 hengerfejben
az első hádtcshó kerékben...1+1
és az első telómon is van jobbról egy meg a másik oldalon is ..
az összesen nyóc szelep...
ktm lc8 sx 525
vizes 4 szelep