nekem átjött a poén de persze nem ebből akarok élni megnyugodhatsz de amugy meg nem tudom miért sértődtél meg,de ezt nem hagyhattam ki. te mondogattad hogy 120km alatt evett 3 litert az smc... nagyszám, hornetem meg 10-et evett 190km alatt na és?kinem szarja le h mennyit eszik? kilehet hozni belőle 5 litert is, de úgy sztem nem élvezetes motorozni.. azért motor hogy hajtsam meg tankoljam. és valóban jó motor az smc, nekem is kéne egy de ne sértődj meg ismételten, de nálad nincs kihasználva, de mivel a tied, így a te döntésed csak mondom
ez 1 elég kemény oltás volt csak nektek mint egyszerű halandóknak nem jutott el a lényeg, és nem értitek az ilyen magas rendű embereknek a poénjait mint mi
Ha napi licencel akarsz indulni, akkor a jogosítványod elég, mint orvosi papír. Ha éves licencet akarsz váltani, akkor oda sportorvosi engedély kell, amit csak regisztrált sportorvos tud kiállítani. Ebben nincs pardon, mert UV bélyegzőjük van, amit ellenőriznek is szigorúan....
Konkrétan mit értesz hosszabb enduro szakaszokon? Szerintem a gumik miatt ott nem állna annyira helyt.. Amúgy igen az első futómű rugóútja jóval rövidebb mint az lc4 sm-en.
Nekem spec még a hangja egy kicsit jobban tetszik, mint az sm-eken, két dobbal kicsit másképp szól, de ez ízlés kérdése.
Szerintem hosszabb sm távra is jó, bár attól függ mit értesz hosszabb alatt és mennyire vagy kitartó
A kiszemelt darab nem tűnik túl igényesnek... Bár nem akarom rontani a bizniszét, de ilyen képek láttán el sem indulnék megnézni..
Ennyiért mindjárt felajánlom az enyémet
Köszönöm mindenkinek tök normalásak vagytok.. Máshol le amatőröznének meg ha ennyire h-lye vagy minek mennél versenyre stb...
Köszönöm a válaszokat .
Még valami. Orvosi papír... Elég az ha a házi orvos ír egy igazolást. De mire? Vagy ahol dolgozok van üzem orvos, attól is jó valami igazolás?
Az Enduro alapkiírást olvastad valószínűleg. Ott a gépátvétel után parc fermé van, és a rajtidőd előtt x perccel mehetsz be, de csak tolhatod a rajthelyig a motorodat. A rajtjelre indíthatod be, és akkor indulhatsz el. Mivel általában a rajtdobogóról nem a speciál rajtja van, így nem számít semmit. Ha az lenne mondjuk, akkor sincs semmi, mert az első kört nem mérik sosem, az csak az útvonal megismerésére szolgál szinte. Az endurocrosson meg van felvezető kör, és rajt előtti percig melegítheted a motorod. Aztán leállít, és stratjelre indítod, és rajtolsz egyben.
ktm mx-gs-csak blok alkatrész
Hirtelen köpni nyelni nem tudok
Nekem spec még a hangja egy kicsit jobban tetszik, mint az sm-eken, két dobbal kicsit másképp szól, de ez ízlés kérdése.
Szerintem hosszabb sm távra is jó, bár attól függ mit értesz hosszabb alatt és mennyire vagy kitartó
A kiszemelt darab nem tűnik túl igényesnek... Bár nem akarom rontani a bizniszét, de ilyen képek láttán el sem indulnék megnézni..
Ennyiért mindjárt felajánlom az enyémet
Köszönöm a válaszokat .
Még valami. Orvosi papír... Elég az ha a házi orvos ír egy igazolást. De mire? Vagy ahol dolgozok van üzem orvos, attól is jó valami igazolás?
http://youtu.be/MyPjOnA30nQ
dú lyú szpík idegen
hát ott vagy 300as a fúvóka..
köszi aki segitett.
azért mindig legyen egy szemed hátul is mikor jönnek a rakéták....háturuuu