Gyáriból csak a rezó kerül vagy 60e-be, szal ha másra nem is, arra biztos jó a tuningcucc hogy ha el akarod majd adni a gépet akkor lesz egy jó állapotú rendszered, nem egy atomrahorpasztottal kell majd magyarázkodnod...de 125-re én biztos olyat választanék ami inkább az alsó-középső tartományban dob kicsit a ménesre, nem csak a legtetején...
Sziasztok! Láttam egy hirdetést és felkerestem a procircuit.com-ot, a gyár 2 üteműekhez készített kipufogóira voltam kíváncsi. Elég szép darabok, első + hátsó dob 16+ 18 ezer =kb 40 lenne a sportrendszer. Azt szeretném kérdezni, h ha az árát nem nézzük, ami elég borsos, akkor érdemes -e egy 2T sportenduróra iylet venni? Van -e értelme vagy csak 1-2 pacit rádob csili vili de haszna semmi?
Teló kivesz, szár tetején a nagy hatlapfejre villáskulcs rátesz, kiteker, rugó lehúz, másik villáskulcs az alsó hatlapfejre rátesz, kupak, előfeszítő levesz, rugó ki, teló fejjel lefelé fordít, olaj kiönt, vár, pumpál, vár, pumpál, vár pumpál...míg jön belőle olaj.
Olaj betölt, pumpál, vár, pumpál, vár, pumpál, vár...míg nem jön belőle buborék. Olajszint beállít, rugó be, előfeszítők, kupak fel, kupak meghúz, telószár visszaszerel.
Én nemmondok semmit az ilyen kommentre már BUGIC... Nemkarcolódott az meg h lerakta a földre...
Na mind1.. amugy hibátlan tárcsák vannak rajta semmi válla, gumik is jók. minden pöpec!
Nemtudom , nekem ezek a lerakom a betonra a csili-vili cuccokat féle eladási próbálkozás sose jött be.... Nemértem h miért kell egy kipufogót a durva földre lerakni.... Így én sose venném meg az tuti.
szerintem sokkal mutatósabb az a kipuff mint ezek a speed kipuffok Sm-en de nem akarok beleszóni izlések és pofonok
LC4 hogy viselkedne a jobb oldali ovállal? valami speedre való LeoVince cucc.. van ötleted?
Olaj betölt, pumpál, vár, pumpál, vár, pumpál, vár...míg nem jön belőle buborék. Olajszint beállít, rugó be, előfeszítők, kupak fel, kupak meghúz, telószár visszaszerel.
Na mind1.. amugy hibátlan tárcsák vannak rajta semmi válla, gumik is jók. minden pöpec!