azért mondom hogy 95-97 körüli a gép...
De ha meg van csinálva, nem mindegy hogy 96-os vagy 97-es?
Max a gyerek fejét csapd szét,aki eladta...
Meg ez a duma hogy széthajtották a blokkot, ezért nem a gyári...ez sumákság...
De ne aggódj, én is rábasztam az enyémmel....mondjuk nem ekkorát, de rábasztam...
Viszont mostmár szó szerint ismerem minden csavarját a KTM-emnek...TÉNYLEG kicseréltem még a csavarokat is benne... (sztem csak csavarra költöttem 15.000 Ft-ot ) -rozsdamenteseket vettem
Azért azt nem kell..attól még lehet jó kis masina...
ha meg ennyire tré a blokk és nem értesz hozzá, jobban jársz ha szerzel bele egy használt blokkot...
Tudom, az is lóvé, de egy blokkfelújítás sem olcsó...
Nekem 72.000 volt a henger perselyezés + új dugó (SX 300)
Ja meg 12.000 a csapágy + 32.000 a hajtókar...+szimmeringek...
ez 280-ért van fent:
(98-as, 380-as EGS)
van fent a neten 1 exc blokk 02 es 150 000 ért ami elvileg jó is gyujtással karbival mindennel.
Érdeklődj itt hátha olcsón megúszod...
De ha meg van csinálva, nem mindegy hogy 96-os vagy 97-es?
Max a gyerek fejét csapd szét,aki eladta...
Meg ez a duma hogy széthajtották a blokkot, ezért nem a gyári...ez sumákság...
De ne aggódj, én is rábasztam az enyémmel....mondjuk nem ekkorát, de rábasztam...
Viszont mostmár szó szerint ismerem minden csavarját a KTM-emnek...TÉNYLEG kicseréltem még a csavarokat is benne... (sztem csak csavarra költöttem 15.000 Ft-ot ) -rozsdamenteseket vettem
1996
1997
1998
ha meg ennyire tré a blokk és nem értesz hozzá, jobban jársz ha szerzel bele egy használt blokkot...
Tudom, az is lóvé, de egy blokkfelújítás sem olcsó...
Nekem 72.000 volt a henger perselyezés + új dugó (SX 300)
Ja meg 12.000 a csapágy + 32.000 a hajtókar...+szimmeringek...