legolcsóbb esetben is 32ért kapod meg+posta...ami legyen 34 össszesen... sajnos nem tudok mit tenni,meg kell venni erről a helyről,mert itt garanciát is adnak!
mint írtam én 35ért eladom,annak aki kifizeti...mindenki onnan vesz gumit ahonnan akar,annyiért amennyiért tud...
enni nem kér,meg egyszer elkopik az is amit használok...
Figyelj. http://kekhold.hu/?page=websho... , itt megkapom ugyan annyiért,sőtt olcsóbb is. a tiedért 28-at tudnék adni,mivel ott garanciát is kapok rá. engem ez 28ért érdekel, többet nem tudok adni érte.
Hello!
Segítsetek,légy szíves!
KTM 450exc 2006-os motorba mekkora aksi kell,mi a kódja?
Sajna lehet hogy kicsi ami benne van! Előre is köszi a segítséget.
Üdv: Peti
Én 10W-50-et, vagy amit ír hozzá a könyv. Az miért baj, ha csipegeti? Az autóknál a longlife csereperiódus erre épül. Folyamatosan csipegeti, és töltened kell utána. Így gyakorlatilag mindig frissül benne az olaj, amire elérsz az olajcsere idejéhez.
biztos igazad van. viszkozitás szempotjából mit ajánlanál?
- versenyzésre nem használnám, de azért kapná az ívet
- nyitott rendszer van a gépen, full akra, légszűrő gyári
- kenés legyen a legjobb, hidegen nem cibálom
- ne csipegesse az olajat
- nemtudom még mi a mérvadó...
amit írtam az új gumira vonatkozik, abban az esetben el is adom ha valaki kifizeti... egy új gumit minek is fényképezzek? rajta a gyári papír is... fuvart is megoldom ha szükséges egy db mátyásért...
én nem vagyok benne ebben az olaj témában azért érdeklődöm. 300v verseny olajnak van írva mivel strapabírobb. Nekem jó olaj kell, ápolni akarom a motor, de ha az olcsóbb olaj is megteszi... nem vagyok teli, hogy mindenből a legjobbat, de spórolással se akarom kinyírni a gépet.
Szép marketing duma ctrl C - ctrl V, de én csak azt ismerem belőle, hogy a váltó csendesebb, de pont az észter miatt rosszabb kenési tulajdonságok....és ezt egy olajos szakember mondta...
Dupla észter technológia : maximális filmstabilitás, optimális tapadókészség, nagy hőmérsékletszilárdság
A nagy nyomásálló képesség szélsőséges hőmérsékleti viszonyok mellett is kiváló kenésbiztonságot garantál.
A magas HTHS viszkozitás még magas hőmérsékleten is tökéletes kopásvédelmet nyújt.
Az észter bázis üzemi hőmérsékletet akár 10 oC-kal is csökkentheti a felső tartományokban, nagyon jó tapadási és csúszási tulajdonságokkal rendelkezik, valamint megbízható kopás elleni védelmet nyújt már a hidegindítás során.
Nincs kokszképződés, a korrózióvédelem kiemelkedő; egész évben használható.
A 20W-60-es viszkozitás stabil olajnyomást eredményez, szélsőséges üzemi körülmények között is javuló olajellátást biztosít és védelmet jelent az üzemanyag okozta felhígulással szemben.
Minimális párolgási veszteség, ezáltal csekély olajfogyasztás.
Teljesen nyírásstabil, nincs nyírási veszteség, állandó olajnyomás minden üzemi körülmények mellett.
mint írtam én 35ért eladom,annak aki kifizeti...mindenki onnan vesz gumit ahonnan akar,annyiért amennyiért tud...
enni nem kér,meg egyszer elkopik az is amit használok...