úgy látm jó fej itt mindenki..
csak nehezen tudják az emberek fedolgozni az oylan kérdéseket..amik már a kérdés feltételekor magukban hordozzák a savazás lehetőségét...
mert twikszi is látta hogy mineral.. el is olvasta hogy magura lebokmló olaj kel bele..mégis az árliilyás haverral asszociálta össze...
akkor lehet a haverrel van a baj..
mert ha neki épp kártélyemes lenne a haverja akinek a qÚplungjába mineral kel mert nem berembŐ akkor fel sem merül ez a kérdés..
tehát az a baj hogy a haverokat rosszhelyne keresei..
itt kel a fórumban...
ez itt mind kártélyemes shrác.....no meg keksz
mondjuk éngem iviven már nem lyelöl be de fészbukszon se(mondjuk egyiken sem vagyok )..de kishabsikám..te se remény-kedd-j...igy szombat délelőtt
04, 06,08 as sx 125 ökön magura volt mind, a 11es 250en exc-n brembo, meg a 10es 450esen is brembo...
bergen is magura volt...
a lényeg amit zsiráf is írt, megnézni milyen a munkahenger és arra rá van írva mi kell bele! azért olvasni és értelmezni azt hogy 5.1 vagy mineral oil ahhoz nem kell sok ész...
Úgytudom brembo kuplung van a 2T KTM-eken vagyis az újabbakon úgy 2005től talán.A 300EXC-be brembo kuplung volt már de azt nem merem állítani hogy abba is fékolaj kellett volna.Gondolom attol hogy brembo még nem biztos hogy fékolajjal működik.
Pontosítsunk...van olyan modell és évjárat, amin Magura Hydro kuplung van, és abba ásványi olaj kell, de van olyan is, amin Brembo a kuplung is, és abba már fékolaj kell. Persze főleg a cross gépeken van...
A ktm en magura hidro kuplung van, és abba ásványi olaj kell, mert az van ráírva...
Az rsv én ha jól rémlik brembo van abba dot fékolaj kell. az hogy mér ez és mér az kel a másikba azt csak a mérnökök tudják, biztos más anyagból vannak a karmantyúk.
Mindenesetre én is hülyeségnek tekintem a kérdésed, mivel magadnak megválaszoltad egyben mikor írtad, hogy a könyve ásványi olajat ír.
prózai hasonlat: ha a hipóra rá van írva, hogy ne idd meg mert meghalsz akkor még megkérdezed, hogy megihatod e mert a haverod megitta cilit mosogatószert és nem lett baja...
twox...
az a situ hogy azt nem tudja senki..de senki hogy millen olaj kell egy rsvbe...mert ez egy ktm fórum...de azt tudjuk mi kell egy kártélyembe...
viszont megmagyarázni hogy ami a rsv be jó.. és hogy az mért nem a ktmbe..hát azt egy másik fórumon tudod megkérdezni...
amúgy ha valami okosat akartsz kérdezni...akkor arra ott a bol.. a service...
ha meg valami tunyingba reménykedsz..arra ez a hely a legjobb...olyan arszok válaszolnak neked akik a magadfajta okossokkal egy szinten vannak..
vagy legalább is reméljük hogy nem vagyunk hülyébbek mint a többi..bár én ez alól biztos kivétel vagyok
viszont az hogy mi a különbség az aprilia meg a ktm között arra azért csak jó választ irtam..még ha nem is tudom megmagyarázni hogy a qplungba az áriliába mért jó a 5.1es.. a ktmbe meg a mineral felirat mögé mért nem rakj fékfolyadékot...
wágod?
10w hydro oil kell a ktm nél...a magura a legkézen fekvőbb és jó is .. kicsit drágább mint azt az ember szeretné..de ez van..ez ktm...
de elmondom hogy a mol hydro sa 15 sem bir kevesebbet..sőt...
finom a kuplung tőle ... meg 4-5 évig nem is nyüsszög még ha megforralod a olajakat sem...de ez sem örök élet.
Úgy gondolom értelmes módon tettem fel a kérdést, és még véletlenül sem sugalltam a várt választ. Mindenesetre sajnálom, hogy ilyen lelkiállapotba kerültél ettől a kérdéstől.
(Azért leírom, hogy azt szerettem volna tudni, hogy miben lehet más két kuplungcső és a tömítéseik, amitől az egyikbe nem lehet beletölteni a fékfolyadékot, a másikba meg igen.)
bazmeg huzz el 1 ktm kereskedésbe és vegyél 1 zsír új motort azon nincs agyonhuzkodva a csavar és a km is valós.. vagy inkább japánt vegyél az való neked.. zéró 1 arc vagy te bazmeg.. neked eladni valamit is.. muteroddal is így kukacoskodsz az ebédnél? nem jól áll a tészta a levesbe vagy nem úgy csillog a tányér mint a tv be? faSOMAT... ilyen embert.. és belekötasz üásba vágod?! mibe vagy?
olaszból indult a nagy hadjárat ami olaszországon kivüli felfedezésekre épült..
ott a vezuw.. meg a dont kór leóne is
szoval ha valaki nem ismeri el az olaszokat az hivjon most..vagy halgasson mind örökké
az ereswével simán lenyomja az összes buzi kártélyemest..
akinek nem tetszik mennyen ki oszt nézze meg.
az olaszok a legjobbak..nézd a ferrárit. is..vagy a fiatot...a ladák ős-aplyát
mega húgykwarna ia olasz..meg a pidza is..
mind király dolgok
áá megyek is inkább a munkába vetem magam, hátha rámesik az aknában az oto és ottan ragadok örökre
csak nehezen tudják az emberek fedolgozni az oylan kérdéseket..amik már a kérdés feltételekor magukban hordozzák a savazás lehetőségét...
mert twikszi is látta hogy mineral.. el is olvasta hogy magura lebokmló olaj kel bele..mégis az árliilyás haverral asszociálta össze...
akkor lehet a haverrel van a baj..
mert ha neki épp kártélyemes lenne a haverja akinek a qÚplungjába mineral kel mert nem berembŐ akkor fel sem merül ez a kérdés..
tehát az a baj hogy a haverokat rosszhelyne keresei..
itt kel a fórumban...
ez itt mind kártélyemes shrác.....no meg keksz
mondjuk éngem iviven már nem lyelöl be de fészbukszon se(mondjuk egyiken sem vagyok )..de kishabsikám..te se remény-kedd-j...igy szombat délelőtt
bergen is magura volt...
a lényeg amit zsiráf is írt, megnézni milyen a munkahenger és arra rá van írva mi kell bele! azért olvasni és értelmezni azt hogy 5.1 vagy mineral oil ahhoz nem kell sok ész...
amugymeg az internet , azértelmetlenkérdezgetésekhelye.....is....
pont ugy mikor a fiam csak azért beszél hogy hallja a hangját.
Az rsv én ha jól rémlik brembo van abba dot fékolaj kell. az hogy mér ez és mér az kel a másikba azt csak a mérnökök tudják, biztos más anyagból vannak a karmantyúk.
Mindenesetre én is hülyeségnek tekintem a kérdésed, mivel magadnak megválaszoltad egyben mikor írtad, hogy a könyve ásványi olajat ír.
prózai hasonlat: ha a hipóra rá van írva, hogy ne idd meg mert meghalsz akkor még megkérdezed, hogy megihatod e mert a haverod megitta cilit mosogatószert és nem lett baja...
az a situ hogy azt nem tudja senki..de senki hogy millen olaj kell egy rsvbe...mert ez egy ktm fórum...de azt tudjuk mi kell egy kártélyembe...
viszont megmagyarázni hogy ami a rsv be jó.. és hogy az mért nem a ktmbe..hát azt egy másik fórumon tudod megkérdezni...
amúgy ha valami okosat akartsz kérdezni...akkor arra ott a bol.. a service...
ha meg valami tunyingba reménykedsz..arra ez a hely a legjobb...olyan arszok válaszolnak neked akik a magadfajta okossokkal egy szinten vannak..
vagy legalább is reméljük hogy nem vagyunk hülyébbek mint a többi..bár én ez alól biztos kivétel vagyok
viszont az hogy mi a különbség az aprilia meg a ktm között arra azért csak jó választ irtam..még ha nem is tudom megmagyarázni hogy a qplungba az áriliába mért jó a 5.1es.. a ktmbe meg a mineral felirat mögé mért nem rakj fékfolyadékot...
wágod?
10w hydro oil kell a ktm nél...a magura a legkézen fekvőbb és jó is .. kicsit drágább mint azt az ember szeretné..de ez van..ez ktm...
de elmondom hogy a mol hydro sa 15 sem bir kevesebbet..sőt...
finom a kuplung tőle ... meg 4-5 évig nem is nyüsszög még ha megforralod a olajakat sem...de ez sem örök élet.
(Azért leírom, hogy azt szerettem volna tudni, hogy miben lehet más két kuplungcső és a tömítéseik, amitől az egyikbe nem lehet beletölteni a fékfolyadékot, a másikba meg igen.)
a ktm meg megbundáz minden versenyt egy ideje
ott a vezuw.. meg a dont kór leóne is
szoval ha valaki nem ismeri el az olaszokat az hivjon most..vagy halgasson mind örökké
akinek nem tetszik mennyen ki oszt nézze meg.
az olaszok a legjobbak..nézd a ferrárit. is..vagy a fiatot...a ladák ős-aplyát
mega húgykwarna ia olasz..meg a pidza is..
mind király dolgok
Próbáld ki oszt megtudod,hogy a mit ér az aprilia.