arra a kérdésre hogy miben más az áprililya és a kártélyem..itt sokan tudják a választ..csak hallgatnak mint a síír..
olasz...
osztrák....
ez amúgy különbségnek számit?
beleöntheted...persze..a tiéd...
majd veszel felújitó szettet ha benyalnád...mi van a tetejére irva a szektornak.. dot5.1..vagy az hogy mineral..mert a mineral az hydroolaj 10w-s a gyári utasitás szerint...
a a haverja is beleöntötte.. akkor igazán ez nem is kérdés..csak költöi..nem kell rá csak olyan válasz amit ő is elvár..wágod..kicsicsellag
Annyi eszem még van, hogy előbb kérdezek, mint cselekszem. Valami oka van amúgy? Abból indulok ki, hogy egyik ismerősöm évek óta azzal használja az Aprilia RSV-jét, miben más a KTM?
KTM hidraulikus kuplungba bele lehet önteni Motul DOT 5.1 fékfolyadékot, vagy sem? A könyve valami spéci lebomló ásványi olajat ír neki. Köszi előre is!
Ez tényleg nagy igazság.Ha van az embernek valamilyen járműve ami a maga nemében értéket képvisel akkor érdemes megadni neki a minőségi szerszámot.Járkáltam régen én is a KTM-be 10,9-es csavarokért mert hiába bírják jól a szar dugókulcs villáskulcs elnyalta a sarkokat.A KTM-en pedig van rengeteg olyan buzi hely ahova speckó szerszám kell hogy hatékonyan ki tudd szedni és ne bazd szét.Pl ott van a váltókar mögött az oldalsó mechanikus szűrő csavarja.Basztattam én mindennel mert ugye jól meghúztam és csak nem akart megindulni.Zoozee megmondta a tutit egy krovafejet beáldozva síkbaköszörülve hogy faszán fogja és máris lehet fogatni.De még mondhatnám a blokk alján a másik szűrő imbuszfejü csavarját amit szintén nem érdemes sima L -alaku imbuszkulcsal kezelni.Szóval jó szerszámmal lehet csak jó munkát végezni de ismerni is kell hogy hova mit kell alkalmazni.Mondom én a sok szerelőnek
Az nem trükkösen fog, hanem az az igazi minőségi kulcs... a tescos ósönös piacos szarok nyalják a csavarokat.
Nézz meg egy proxxon vagy king tony készletet fellazítod úgy a csavart, hogy nem is látszik rajta.
Nem hiába, normális iskolában először azt tanulod meg, hogy mihez milyen szerszámmal nyulunk. Aki képes egy villáskulccsal lazítani vagy húzni egy csavart az...
egy szar villáskucs éveket tud öregíteni a gépen....
vagy épp a ph csavarhegy(japóknál mind ilyen) helyett a pz heggyel történő akciók
nekem van olyan dugókulcsom ami olyan trükkösen fog hogy a hatlapfej oldalát és nem az élét fogja szóval ha kitekerem 10x akkor sem látszik semmi ha acél a csavar
aztán meg ha átbaszós a gép ilyenen nem fog elbukni mert rendel a gyártótól és örülsz hogy mennyire újszerű a gép
vannak akik leszedik az új gépről az idomokat, feltesznek gagyi utángyártottat, befóliázzák ami kopni tud nyúzzák 2-3 évet utána visszapakolnak mindent aztán eladják mert "nincs idő rá"
kb mint az autóknál a folpackos váltókar és társai
szóval aki át akar baszni az át is fog
Azert arultam annyiert mert akkor annyi volt az osszes ilyennek az ara a piacon. Probaltam annyiert nem kelt el, megkertek kevesebbert megsem hivtam a kutyakat meg a kiskest a zsebbol ahogy itt irtak hsnem mondtam a sracnak adjon nkm ket napot gondolkozni ha jo neki. Es emailben irogatott. Telefont jobb szeretem. Es meg abba is belementem h eljon love nelkul kiprobalni, aztan majd meg o is meggondolja, de ezt sztem nem igy szokas..de lenyeg buktam rajta enis de benne van. Viszont most olyan vetelt csinaltam h ezzel cs nyerhetek. Igen ehhez szerencse is kell. De lenyeg h ha tenyleg elado es nem cs hirdetni akarod kenytelen v arabol engedni. Itthon jo ha van egysltalan egy vevo. Plusz nkm volt rengeteg dolgom a motorhoz. Xenon szett pluszba raptor plusz gyari dob index halom, es minden kopo uj volt rajta. Arra egy forintot nem kellett kolteni. Es supermotohoz kepest meg karc is alig volt rajta..
olasz...
osztrák....
ez amúgy különbségnek számit?