Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1db szelepfedél csavar látszik a képen, a himba rögzítő inbuszon nem igen látszik babrálás nyom

de amúgy te attól alszol jobban, hogy keresed a hibát a képen? mi van akkor ha nem 200 km van a motorban hanem 50ezer? nem a tied nem téged basztak át akkor...
És pl a himbákat rögzítő csavarfej?
zsiri 40465 ös hozzászólás!
repkedés nekem is tervbe volt, pilótáskodtam volna de ez több okból is meghiúsult.. remélem a mostani terv bejön
ön még él?
Nem is teszem...
hallod giraffe ne is idegesítsd magad ilyesmiken....
Én is azért mondtam, hogy egyedül a légtelenítő csavaron látszik valami.
Én kinagyítottam, de a HF csavaron nem látszik,hogy nagyon babrálták volna kulccsal.
nem olyan biztos az...

Ha értesz is ahhoz és szeretd is amit tanultál és amiről papírod van akkor még be is jöhet a dolog.

Van egy gyerek kori haverom, 3 évvel idősebb mint én, mikor én már dolgoztam ő még egyetemre járt és röhögtünk rajta, hogy minek tanul ennyit ráadásul vmi hülye szakma ( meg nem mondom, hogy pontosan mi).
Most ott tart hogy 2 éve dolgozik, ide oda mászkál, meg országokba repked mindenféle céges ügyekben és 1,5misi felett van a brutto fizetése hivatalosan.

Akkor lehet, hogy mégis csak megérte tanulni.
De mégis melyik csavarról van szó, és szerinted abból hogy állapítod meg, hogy hányszor volt rajta kulcs? Mert én csak a hengerfej tetején lévő légtelenítő csavaron látom ezen a képen, hogy kulcs volt rajta. Ha meg állt a motor sokáig - feltételezhetően víz nélkül - akkor az újbóli üzembe helyezéskor légteleníteni is kellett a rendszert, vagy nem?
úgy legyen jársz majd a Mátra felé idén?
Soha ne így állj hozzá. Ha ügyesen csinálod a papír mögött tudás is lesz, ha gyakorlatot szerzel akkor pedig még több tudás, és hidd el lehet úgy csinálni, hogy meghozza az eredményét a belefektetett munka. Lehet hozni példát, és ellenpéldát is, ez tiszta sor. Nekem pl. megérte tanulni.
Mindegyiken látod? Nem vitatkozok,és nem akarok bizonygatni semmit,mindenki azt gondol amit akar.......
Mert ha jobban megnézed a csavarfejeket,akkor látni rajtuk,hogy nem egyszer volt rajtuk kulcs. De ha csak 300 valamennyi km van a motorban akkor minek volt bizgálva? Csak észrevétel.
Igen,miért?
ez a kép a te motorodról készült?
..... inkább nem írom le
épp ezt mondom... hogy inkább annak van értelme amit te csinálsz, nem annak hogy engem hajtanak az egyetemre meg minden.. mérnök mérnök pff.. túl van értékelve a szülőknél meg a köztudatban is 5 év szívás egy nyomorult papírért
Nem olyan régen volt hasonló vita itt, mi mennyit ér!
De mi ilyen nehéz ebben az egészben! Mit nem lehet megérteni? Minden eladáshoz jó adag szerencse is kell! Sajnos Mo.-on ez a mai helyzet: NINCS pénzük az embereknek! Nem a motorok nem érnek annyit, nincs fizetőképes kereslet! + rászoktatták az embereket arra az évek folyamán hogy szinte csak az árat nézik, semmi más nem ér semmit! Hiába mondod hogy rendszeresen szervizelt 1 gazdás, stb... ki hisz már ebben? Nincs értéke... Mindent a neten vagy itt-ott fellelhető legolcsóbbhoz számolnak! Tudom mindenkinek a pénz a legkevesebb! De akkor is!
Ráadásul ha már a huskiból ilyen "jól" kiszálltál nem szólhatsz egy szót sem!
700-ért vesz 160-at rákölt és 950-ért kezdi el árulni? Hmmm... akkor érdekes hogy a saját akkori szeretett(vagy csak olcsón hozzájutott), ápolt motorodért Te is sokat kértél! "Nem ér annyit" és mégis annyiért akartad eladni... Hogy is van ez?
Ha rossz indulat,ha nem,azt gondolsz amit akarsz! Én tudom a frankót,és ez a lényeg
hasznaltmotortol mit varsz? 800nal nem is er tobbet a motorod. Egy hijan 10eves. Es a hasznaltauto-motoron ha hobbibol van csak bukni lehet nagyreszt.. Ha tobbert is adod el elotte mig hasznaltad rakoltotted azt a penzt mig hasznaltad. Huskyt 700ert vettem 880ert adtam el kb 150-160-at belepakoltam. Szoval semmi. Igaz enis 950ert akartam elkinozni de kutyanak nem kellett annyiert. De igy nem is lehet hozzaallni az eladashoz ahogy te allsz. V cs szenvedsz es el sem akarod adni:)