ez konkrétan a gyertyán volt rajta.alig bírtam kibányászni belőle.szerintem olyan lehetett még ujj korában mint amilyet Zsiráf belinkelt csak ennek rohadtul nem volt pereme és kurván bele volt oda gyógyulva.
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
valaki nem jártas Szerencs környékén,avagy ismerné gépet?
elvileg olaszból behozott,sm-ként vásárolt motorról van szó!
ha esetleg valaki felismerné,egy pár szót írhatna róla,mielőtt elmegyek megnézni,ne érjen csalódás!
szevasztok mivel múltkor annyira elvoltatok foglalva a kibaszott dakaral,most megkérdem még 1x szóval exc -be nektek is van vízzáró gumi a gyertya körül vagy nincs?
....és egy tágulási tartályt a biztonság kedvéért ha lefújná a drága folyadékot..ne keljen az erdőben vizet önteni rá..onnan szépen vissza szívja ha meghűl
Csak egy kis segítség..
A hűtőbe MOTOCOOL emelt forráspontú folyadék ami 133-c forr..a gombát pedig egy BMW..talán 316 os de régifajta benzines gombáját kell belerakni 100-90 ha jól emlékszem ..ez extrém körülményekre bevált és mivel magas a működési tartomány keveset megy a ventilátor...én használtam hozzá még direkt kapcsolót is..egyik állásban a gomba kapcsolta..másikban direktbe lehetett rákapcsolni ha láttam hogy nem lesz hűtés..vagy ki lehetett kapcsolni ha már lenyalta az aksit és nem tudtam indítani..
a termoszták kb 65 fokon nyit ki..de lehet 63..ja és celsiusz..nem kelvin
a viz meg kb 108 fok után kezd forni a ktmeben .. sapkafüggő...meg folyadék függő...pont mit az alkoholista a korcsmából hazafelé...
minél erőssebb a folyadék amit ivott annál tovább birja a kis sapkával is..csak ő a nem minél megelgebben hanem a minél hidegebben
egy 95 fokossal szerintem már jó vagy...de ha extrémezel akkor a kapcsoló a legjobb megoldás.. ha meg csak endúrózol..ugy sem fogod túlhűteni..illetve termeli az áramot..ha fordulaton van...ha meg közép endúrózol .. nem is kell a venti...
ezt jó hogy irtad mert engem is idegesit ez a kuplung hang ha behúzom akkor nem szól.. végülis minden csapágyat kicseréltem kivéve a kuplung kosárgörgőit nem ,de ha ugyse szűnik meg az a kis zörgés akkor ki se cserélem
Sziasztok!
Van egy hűtőventilátorom, de nincs hozzá jeladó, valaki meg tudná mondani mi az optimális hőmérséklete a KTM 450 EXC-nek?
Ilyen jeladókat találtam: 102-97, 100-95, 97-90, 95-90 (nyitás/zárás)
Nem szeretném, hogy megsüljön a gép, de az se lenne jó hogy a venti állandóan pörögjön mert meríti az aksit.
Köszi!
valaki nem jártas Szerencs környékén,avagy ismerné gépet?
elvileg olaszból behozott,sm-ként vásárolt motorról van szó!
ha esetleg valaki felismerné,egy pár szót írhatna róla,mielőtt elmegyek megnézni,ne érjen csalódás!
a gagyi gyertya kulcsból szokott a "rögzitő" gumi rajta maradni a gyertyán max, olyat már láttam
amúgy meg hülye kérdésre minek vársz egyből választ?
A hűtőbe MOTOCOOL emelt forráspontú folyadék ami 133-c forr..a gombát pedig egy BMW..talán 316 os de régifajta benzines gombáját kell belerakni 100-90 ha jól emlékszem ..ez extrém körülményekre bevált és mivel magas a működési tartomány keveset megy a ventilátor...én használtam hozzá még direkt kapcsolót is..egyik állásban a gomba kapcsolta..másikban direktbe lehetett rákapcsolni ha láttam hogy nem lesz hűtés..vagy ki lehetett kapcsolni ha már lenyalta az aksit és nem tudtam indítani..
magyarul kimész a garagéba..oszt..innentől fantáziára bizva
de csak akkor ha nagyon zavar..ha nem akkor meg hajtani kell mert kártélyem
a viz meg kb 108 fok után kezd forni a ktmeben .. sapkafüggő...meg folyadék függő...pont mit az alkoholista a korcsmából hazafelé...
minél erőssebb a folyadék amit ivott annál tovább birja a kis sapkával is..csak ő a nem minél megelgebben hanem a minél hidegebben
egy 95 fokossal szerintem már jó vagy...de ha extrémezel akkor a kapcsoló a legjobb megoldás.. ha meg csak endúrózol..ugy sem fogod túlhűteni..illetve termeli az áramot..ha fordulaton van...ha meg közép endúrózol .. nem is kell a venti...
Van egy hűtőventilátorom, de nincs hozzá jeladó, valaki meg tudná mondani mi az optimális hőmérséklete a KTM 450 EXC-nek?
Ilyen jeladókat találtam: 102-97, 100-95, 97-90, 95-90 (nyitás/zárás)
Nem szeretném, hogy megsüljön a gép, de az se lenne jó hogy a venti állandóan pörögjön mert meríti az aksit.
Köszi!