háá látod egy full gyári pilota van neki most despres ...a másik (coma) nem ment el...de a motorját odavitték neki hátha beugrik ..de nem...
biztos kúrt valakit
az első 10 be 2 yamaha van a többi mind ktm :D az ideibe az első 5 ktm a többit nemtom, majd valaki utánanéz :) suzuki indult egyáltalán? ha a bmw itt lenne a dakaron fixen nyernének ez tény! :P azt el kell ismerni h azért kicsit minőségibb mint a ktm :) én amúgy úgy tudom h a 450 et a bmw hozta be aztán nem sikerült összerakni a a G 450 X ből 1 dakar gépet.. de lehet h tévedek
Legyen igazad, nagyon szemellenzos vagy...teljesen felesleges a japanokhoz hasonlitani, sooot senkihez sem lehet igazan hasonlitani mert kb egyeduralkodo a ktm a dakaron, nem ?
amikor a dakar motort veszed a boltban ami gyári KTM nincs mókolva ahhoz adnak automatikusan egyet az sincs mókolva sőt azt se tudod mi a téma vele ott derül ki hogy egyáltalán beindul -e ... ... sokesetben inkább végigmennek egy blokkal mert tavalyelőtt pl. "mi" szarul jártunk ...középen a pihenőnap nagy punnyadás és nem volt mit csinálni hát milegyen alapon ..húú használt a blokk ki kéne cserélni ...kicserélték és ezután következő nap pár kilométer és az új blokk szétszakadt...ezért tavaly már egy blokkal lesz ami lesz nemérdekel alapon végigment a motor ..(stefan svitko) nem is akárhogy ...
idén is ott ment az elejébe ha figyeltétek csak a vége előtt 3 nappal olajhűtő kiszúródott és visszaesett a japók meg a többiek így egyel előrébb kerülhettek
Ja biztos mert a japcsi gyáraknak nincs pénzük Gondolkozz ha egy jó motoros vagy és csapatba szeretnél szerződni akkor egyértelmü hogy a leg ütőképesebb csapatba szeretnél hajtani.Ez szinte minden sportnál így van.Jó csapathoz kerülnek a jó pilóták.De mondhatnék pár motorost aki KTM gyári csapatnál van de elötte még hallani se hallottuk a nevét.A lehetőség mindenkinek adott ha pénz van márpedig nem csak a KTM-nek van pénze.
nem ismerem a ktm kínálatot......
bár ha muterék nyernek a lottón akkor meg fogom nézni
mert vagy egy exc 450, vagy egy fe450 érdekelne majd amelyik jobban viszi a dagadt valagam
miről beszélünk már megint hülyeségeket a szánkon aztán meg eszünk vele ?
...lehet kapni a boltban dakar KTM -et ..elárulom neked azokat nem otthon csinálják... ....még nálunk is annyi van el is adnak belőle ..van aki ott veszi...van akinek én adom oda...ebből következik szereltem is már ilyesmit ne bohóczkodj már.......mennek slovákok is ha látod... szóval még ismerem is őket...akik innen mennek magyarország környékéről mindet ......
az hogy KTM nyeri az meg azért nem lehet mindíg véletlen még ha sok okosnak savanyú a szőlő akkor is ... a tények makacs dolgok.........mikor a kiforrott 690 rally-val is nyerte számtalanszor......és még a japánok által érdekesmódon kicsiholt szabálymodosítások (hogy legyen 450 es hátha nyerünk ) árán se nyerte.......volt baj belőle...mindenki hisztizett meg kivonult ktm meg stb...
de szart rá a ktm elővette a 450 es blokkját kicsit összedobta a sarokban hentergő alkatrészekkel úgy ahogy volt gyorsba aztán úgyis agyonvert mindenkit nagy hirtelen a nagy előre felkészült japán 450 eseket ...
szóval mindenkinek áll a zászló...kivéve akinek szar a motorja hozzá...
ennyi ez a dakar és nem több .... meg egy halom szerencse
mondjuk annyi a plussz elöl a gyári menőnek hogy a gyári háttér jobb mint mondjuk a 3-4-5-6helyen hajtóknak ....
ez a kiszolgálás egyéb nyugalmakra gondolok...míg a többiek nek nehezebb ez ....nem szopják őket annyira ...
Most ti komolyan olyanrol vitaztok amirol egyikotok sem tud semmi biztosat ? Honnan tudjatok hogy gyari a blokk ? Kinnt voltatok a dakaron es ti vagytok pl a ktm gyari csapatanak a szereloi, nem hinnem. Ennyit errol. Na meg ha jol tudom lehet blokkot cserelni....
2011 hornet nem ér annyit mint a 2007 450 exc hogy érted mindegyik rendelkezik műszaki törzskönyv stb akkor 1 értelmű hornet többet ér meg elöbb el is adod
nem azt írtam hogy menjen mindenki léghűtéses géppel(amúgy indult egy xr4, bár gőzöm nincs végig tudott-e menni)
csak azt hogy ha nem spéci dararra gyártott gépek lennének kíváncsi lennék mennyi hullana széjjel
ez nem ktm vagy yamaha vagy mittudoménmi fikázás
a szabályokról meg annyit hogy azok többségét úgy hozzák ahogy a legnagyobb motor/autó gyártók kívánják
de ez nem csak a dakarra igaz
Ne beszéljetek már hülyeséget.
Nézd már meg a Szalaiék autóját,köze sincs a gyári" OPEL ANTARÁHOZ".
7000 V 8 -as motor közel 400 LE.
Vagy ez az opelnek a boltbajárós változata?
szevasztok
1 kis segítség kéne.a gyertya körül nektek is van benn 1 vízáró gumiszoknya?vagy ez csak az enyémben volt benne.mert ugye az oldalán a hengerfejnek van az a kis lyuk ahol ha víz kerül bele ott ki tud folyni.de akkor minek van az a baszott gumi benne?
ha kajálja ha nem de nincs olyan hogy a kis pista jóska feltesz a szalonból kitolt gépre egy nagy tankot meg pár kötelező kütyüt aztán irány dakarozni
ez a gép pl 2 dakaron is végigmet egymás után blokkbontás nélkül
olyan csucs talán már nem is gyártják...