Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akár jó is, majd kiderül!
valami kereskedő lehet a csaávó,mert több helyen megtaláltam a teló számát,javarészben bontott alkatrészeknél
ki tudja milyen lehet a gép.....
Majd kiderül, ha már kérted rá és nem küldi nem kell erölködni, kép nélkül biztos sok vevője lesz!
azt írta hogy rak fel az este folyamán,de semmi azóta is...
ezek szerint annyira nem eladó....
Azért mielőtt elindulsz kérjél pár közeli képet a gépről, éles jó képeket!
Helló!
A (kuplung)probléma megoldásában szeretnék segíteni neked.
Amikor megvettem a motort nekem is simán járt a blokk és utána nekem is váratlanul elkezdett hangosan zörögni, rágni. Amikor behúztam elhallgatott mert a tűgörgőkön futott mikor kiengedtem akkor a csapágyon és akkor zörgött. Szétszedtük a blokkot és végül a kuplung csapágyam volt a hibás, nem gördült rendesen olyan volt mintha berágott volna.Nekem egy 450 EXC van
Remélem tudtam segíteni neked!

ÜDV
Attila
Én ilyen visszajelzőt keresek!
Vagy pirosat vagy zöldet, de piros jobb lenne.Nincs valakinek?
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Ilyet mindig keresgél itt mindenki úgyhogy belinkeltem
engem ez a víz záró gumi húzott be kimentem a hóba felverte a havat megolvadt belefolyt azt durrogott és leállt.
de ugyan ezt eljátszotta 1 benzin kuti mosás után is hiába probáltam helyetesíteni más eszközzel
Oké szólok ha megtaláltam.
Ami legjobban beszopatott az 525-ben az a híres japán gyertyapipa.Látszólag hibátlan külsejü pipán volt egy hajszálrepedés ami hiretelen gáznál szépen nyomta félre a szikrát.Ezért mikor odaböktem a motornak mindig betorpant.Szerencsére rájöttem a hibára nagynehezen(itt is mondták hibaforrásnak csak elszaladtam felette).
Azért erre az apróságra gondolhattak volna narancsék, tök alapvető dolog.
Gondolhatták hogy nem az Antarktiszon lesz használva a motor, nameg nem is Auchanba járni zsömléért
robi utálta is hogy mielőtt felforr a kártélyem exc 450 2012ese..előtte 20mp el bekapcsol..majd fel is forr.hahahaha
ugyhogy akkor az a 100 per 95 az szar...
cserélte is valami 10 fokkal hamarabbira
upsz lemaradt a lényeg..zsugorcsövet kel rátenni a gyertya aljáig..kicsit nehéz utána szerelni de soha többet nem ázik be
Egyszer ez a pipa szigetelés engem is meg viccelt..nekem megvolt a gyári mégis beázott egy esőben..csak durrogott ..nem is kelet több..tank le gyertya csere a szakadó esőben..soha többet nem ázott be
Ez megy mostanság ha már ennyit fizet legalább szarik egyet üzlet előtt lehet hogy ez nála valami vallási kultúra nem tudhatod.
Az újakon 100/95 a régebbieken 85/80-as a hőgomba. 2008-2009 körül volt a váltás.
pedig nem ott tárolom én a benyát.. csak mikor a kidörzsölt tankból lefolyt akkor abban ált pár napig.. .
ogy m,egdagadt mit a ..faxom...ugy kellett kimatyizni belőle...
alig birtam-szintes sírtam
Látod-látod, a KTM-é az bírja a benzint, meg az oxigént is...
beménelöl a bÓtba..oszt az endéká gyári 2500 huf forintos pipához is van olyan..legalábbis mikor én vettem rajta wÓt.

az a baj az enyém szétmálott mert nem birja a benizint az a gumi azóta ia nincs ott gumi..már lassan 0,5 éve...
azért köszi az infót
az nagyon fasza lenne.előre is köszönöm.majd szólj ha megvan.
Nagyjából sehol. Legalábbis a KTM-nél a pipával együtt lehet kapni.
nekem van a régi pipáról.feltúrom a garázst ha megtalálom akkor tied lehet.ha tudsz várni rá pár napot.
és hol tudnák 1 ilyen gyári széria tartozékot beszerezni?